Silniční kola
- Rekreační silniční kola
- Sportovní silniční kola
- Závodní silniční kola
- Cyklokrosová kola
- Triatlonová kola
Upřesnit výběr produktů 4 Zrušit filtry
-
- 52
- 54
Silniční kolo S-Works Tarmac SL8 se s jistotou řadí k nejrychlejším a nejvyspělejším kolům na světě, díky kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti a jízdních vlastností, které se dříve považovaly v jednom kole za nemožné. Varianta s nejlepším rámem FACT 12r Carbon a nejvyšší elektronickou sadou Shimano Dura-Ace Di2.
-
- 54
Silniční kolo Tarmac SL8 se s jistotou řadí k nejrychlejším a nejvyspělejším kolům na světě, díky kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti a jízdních vlastností, které se dříve považovaly v jednom kole za nemožné. Varianta se špičkovou elektronickou sadou Shimano Ultegra Di2.
-
- 54
- 58
Silniční kolo Tarmac SL8 se s jistotou řadí k nejrychlejším a nejvyspělejším kolům na světě, díky kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti a jízdních vlastností, které se dříve považovaly v jednom kole za nemožné. Varianta s bezdrátovou elektronickou sadou Sram Rival eTap AXS 2x12.
-
- 49
- 54
Silniční kolo Tarmac SL8 se s jistotou řadí k nejrychlejším a nejvyspělejším kolům na světě, díky kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti a jízdních vlastností, které se dříve považovaly v jednom kole za nemožné. Varianta s bezdrátovou elektronickou sadou Sram Force eTap AXS 2x12.
-
- 58
Gravel kolo Cervélo Áspero-5 vypadá rychle i když stojí na místě. Někdo by mohl říci, že aero na gravel kole nezáleží, ale pokud jste se potýkali s protivětrem na otevřené prérii, 32 gramů odporu, které ušetříte s Áspero-5, přijde jako vítaná úleva. Aspéro-5 to umí perfektně na asfaltu a na těžké gravel stezce. Kolo je vybaveno sadou Sram Force XPLR AXS 1x12 a odolnými koly Reserve s plášti Panaracer Gravel King SK.
-
- 54
Základní model Specialized Tarmac SL6 je rychlý, aerodynamický a skvělé ovladatelný stroj, který je vhodný na dlouhé vyjížďky ve zvlněném terénu. Rám SL6 je geometrií totožný jako loňsky model Tarmaca. Geometrie rámu je vyladěná, tak aby jste si užili jízdu v každém terénu. Kolo je osazeno sadou Shimano Tiagra 2x10.
-
- 54
- 56
- 58
- 60
Émonda SL 5 Disc je lehké karbonové silniční kolo s vyváženými jízdními vlastnostmi a úžasně citlivým ovládáním v kopcích i na rychlých rovinkách.
-
- 54
- 56
- 58
- 60
-
- 48
- 51
- 54
- 56
Gravel kolo Cervélo Áspero bylo navrženo svou geometrií pro rychlé jízdy po šotolinových cestách i asfaltu.
-
- 54
- 56
Silniční kolo Tarmac SL7 se s jistotou řadí k nejrychlejším a nejvyspělejším kolům na světě, díky kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti a jízdních vlastností, které se dříve považovaly v jednom kole za nemožné. Varianta s mechanickou sadou Shimano 105.
-
- Novinka
- 56
Nové Aspero zůstává věrné své původní ideologii, ale má několik vylepšení: středový zavit T47, vnitřní vedení kabelů a závěs přehazovačky kompatibilní s UDH pro ty, kteří chtějí používat převodníky SRAM Transmission. Snížena sedlová vzpěra a obě řetězové vzpěry a zeštíhlený profil spodní trubky.
-
- Novinka
- 56
Nové Aspero zůstává věrné své původní ideologii, ale má několik vylepšení: středový zavit T47, vnitřní vedení kabelů a závěs přehazovačky kompatibilní s UDH pro ty, kteří chtějí používat převodníky SRAM Transmission. Snížena sedlová vzpěra a obě řetězové vzpěry a zeštíhlený profil spodní trubky.
-
- Novinka
- 54
Nové Aspero zůstává věrné své původní ideologii, ale má několik vylepšení: středový zavit T47, vnitřní vedení kabelů a závěs přehazovačky kompatibilní s UDH pro ty, kteří chtějí používat převodníky SRAM Transmission. Snížena sedlová vzpěra a obě řetězové vzpěry a zeštíhlený profil spodní trubky.
-
POSTAVTE SI KOLO FESTKA NA MÍRU
-
- −24 %
- 54
Silniční kolo Madone SLR 9 eTap je aerodynamické superkolo dotažené k dokonalosti. Je postaveno na špičkovém karbonovém rámu OCLV řady 800. Oficiální replika kola týmu Trek-Segafredo je osazena těmi nejlepšími komponenty jako např. bezdrátovým řazením SRAM RED eTap AXS s wattmetrem a karbonovými koly s vysokým ráfkem pro ještě lepší aerodynamiku.
-
- Novinka
- 52
- 56
- 58
Silniční kolo Tarmac SL8 se s jistotou řadí k nejrychlejším a nejvyspělejším kolům na světě, díky kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti a jízdních vlastností, které se dříve považovaly v jednom kole za nemožné. Varianta se špičkovou elektronickou sadou Shimano Ultegra Di2.
-
- 61
Gravel kolo Cervélo Áspero bylo navrženo svou geometrií pro rychlé jízdy po šotolinových cestách i asfaltu.
-
- 54
Silniční kolo Tarmac SL7 se s jistotou řadí k nejrychlejším a nejvyspělejším kolům na světě, díky kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti a jízdních vlastností, které se dříve považovaly v jednom kole za nemožné. Varianta s mechanickou sadou Shimano 105.
-
- 51
- 54
Je na čase změnit paradigma, kdy gravel bike je těžké a pomalé kolo. Značka Cervelo tento dojem zcela smetla ze stolu. Vštěpilo totiž novému Aspéru závodní DNA a vytvořilo rychlý a hbitý gravel bike. Aspéro to umí perfektně na asfaltu a na těžké gravel stezce. Kolo je vybaveno sadou Sram Apex 1x11 a odolnými koly Alexrims s plášti Panaracer Gravel King
-
- 54
Model Specialized Tarmac Sport SL6 je rychlý, aerodynamický a skvělé ovladatelný stroj, který je vhodný na dlouhé vyjížďky a občasné víkendové závody. Rám SL6 je geometrií totožný jako loňsky model Tarmacu. Geometrie rámu je vyladěná, tak aby jste si užili jízdu v každém terénu. Kolo je osazeno sadou Shimano 105.
-
- 47
- 54
- 56
- 58
- ...
Rámový set Émonda SL Disc je ideální výchozí platformou pro kolo, které by mělo být rychlé do kopce. Tento rám vám však nabídne také skvělou ovladatelnost a díky aerodynamickým tvarům trubek jede nová Émonda perfektně i na rovině. Aerodynamický rám je z karbonu OCLV řady 500 a je určen k použití kotoučových brzd.
-
- 56
Silniční kolo Tarmac SL7 se s jistotou řadí k nejrychlejším a nejvyspělejším kolům na světě, díky kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti a jízdních vlastností, které se dříve považovaly v jednom kole za nemožné. Varianta s elektronickou sadou Shimano 105 Di2 2x12.
-
- 52
- 58
Silniční kolo Tarmac SL8 se s jistotou řadí k nejrychlejším a nejvyspělejším kolům na světě, díky kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti a jízdních vlastností, které se dříve považovaly v jednom kole za nemožné. Varianta s bezdrátovou elektronickou sadou Sram Rival eTap AXS 2x12.
-
- 56
- 60
Silniční kolo Trek Émonda SL, je postaveno na ultralehkém a zároveň aerodynamickém karbonovém rámu řady 500. Kombinace lehkosti a aerodynamiky dělá z tohoto kola neuvěřitelného univerzála.
-
- −30 %
- 58
Nejvyšší verze Treku Émonda SLR 9 eTap, postavena na rámu, který je vyrobený z našeho nejlepšího materiálu OCLV řady 800 o hmotnosti necelých 700 g. Aerodynamický profil rámu společně s jeho nízkou hmotnosti dělá z celého kola obrovského univerzála do kopců i na větrné roviny. Kolo je osazeno nejvyšší bezdrátovou elektronickou sadou Sram Red AXS a karbonovými výplety Aeolus RSL 37. Oceníte také ručně vyrobené pláště Bontrager R4 320.
-
- 54
- 56
Kolo Madone SLR 7 eTap je lehký, rychlý a aerodynamický speciál na závodění. Je osazeno špičkovým karbonovým rámem OCLV 800 a dále má bezdrátové elektronické řazení 2x12 Shimano Ultegra Di2, hydraulické kotoučové brzdy s úchytem Flat Mount, karbonová kola Bontrager Aeolus Pro 51 připravená na bezdušový systém a integrovaná kombinace řídítek a představce z karbonu OCLV.
-
- 56
- 58
- 60
Émonda SL 6 nabízí všechny výhody úžasně lehké karbonové silničky s aerodynamicky tvarovanými trubkami, která vám dodá rychlost ve stoupáních i na rovinkách.
-
- 54
-
- 54
- 58
- 61
Gravel kolo Cervélo Áspero bylo navrženo svou geometrií pro rychlé jízdy po šotolinových cestách i asfaltu.
-
- 58
Velmi lehké a aerodynamické silniční kolo Émonda SLR 7 je velmi lehký a aerodynamický vyrobený z karbonu OCLV řady 800 o hmotnosti necelých 700 gramů, pohon 2x12 Shimano Ultegra Di2, lehká kola Bontrager Aeolus Pro 37 z karbonu OCLV, kombinace integrovaných řídítek a představce Aeolus RSL z karbonu OCLV a výkonné hydraulické kotoučové brzdy. Pro přesná data z jízdy je kolo vybaveno měřičem výkonu.
Jak vybrat silniční kolo
Při výběru silničního kola zohledníte vaši jezdeckou úroveň, terén, v němž se pohybujete (jen silnice vs. občas pavé a zpevněné cesty), dále osazení a v neposlední řadě optimální rámovou velikost.