Vrácení / výměna zboží

Naším hlavním cílem je vaše spokojenost se zbožím, které jste si na našem e-shopu zakoupili. Víme, že není vždy jednoduché odhadnout při nákupu na e-shopu správnou velikost nebo barvu zboží.

Nabízíme vám proto možnost vrácení nebo výměny zboží, a to v prodloužené lhůtě 60 dní po doručení balíčku.

Jak při vrácení či výměně zboží postupovat:

  1. Vrátit lze pouze neporušené, nepoužité, nepoškozené zboží v originálním obalu.
  2. Pečlivě vyplňte přiložený vratkový formulář, který vám přišel společně s fakturou. Pokud ho nemůžete dohledat, tak je možné jeho stažení zde.
  3. Zboží na vrácení či výměnu a vyplněný vratkový formulář a kopii faktury nám zašlete na adresu: Ski a Bike Centrum Radotín, s. r. o. , Sídliště 1078/18, Praha 5 - Radotín, 153 00, nebo osobně přineste na adresu: Ski a Bike Centrum Radotín s.r.o., Topasová 1, Praha 5 – Radotín, 153 00, otevírací dobu a popis cesty najdete v sekci kontakt.
  4. Při vracení zboží osobně vám bude částka za vrácené zboží vyplacena na místě v hotovosti, případně na vaši žádost bankovním převodem.
  5. Při zasílání poštou zabalte vracené zboží tak, aby nedošlo k jeho poškození v průběhu přepravy.
  6. Při zasílání poštou uveďte na vratkový formulář číslo vašeho účtu, abychom vám při vrácení zboží mohli vrátit peníze. Číslo účtu uveďte i při výměně zboží pro případ, že by zboží na výměnu nebylo skladem a museli bychom přistoupit k vrácení peněz.
  7. Při výměně zboží - chybný výběr ze strany zákazníka -bude účtováno poštovné ve výši 70,-Kč (přeprava po ČR).


Zboží nezasílejte na dobírku. Žádné dobírkové balíky nejsou přijímány.

Výměna zboží bude provedena během několika pracovních dnů poté, kdy balík s vráceným zbožím dorazí na naši prodejnu.


Vždy je lepší si do prodejny ihned po zjištění nevyhovující barvy, či velikosti zavolat a zboží, za které byste rádi vámi zakoupený kus vyměnili, si co nejdříve rezervovat. Nemůže se tak stát, že zboží nebude skladem.