Způsob platby

Platbu za zboží, je možné provádět následujícími způsoby:

1. Dobírka

Pokud nechcete za zboží platit předem, ale až při jeho převzetí, je pro Vás dobírka nejvhodnějším způsobem úhrady. Zboží zaplatíte v hotovosti poštovnímu doručovateli, nebo kurýrovi smluvní dopravní společnosti. Tuto platbu je možné použít pouze pro zboží zasílané v rámci ČR a je u všech objednávek vždy zpoplatněna částkou 45,-Kč. Dobírku na Slovensko ani do jiných států prozatím není možno realizovat.

2. Platba kartou přes internet

Pokud vlastníte platební kartu, která umožňuje platby na internetu (máte-li pochybnosti, informujte se u své banky), můžete ji využít k úhradě zboží online na našem e-shopu. Platba kartou je velice výhodná pro zákazníky ze Slovenska. Nemusí čekat na přepočet ceny zboží, čímž se výrazně urychlí vyřízení objednávky.

Postup při platbě kartou online:

  1. Po vložení zboží do nákupního košíku vyplňte náležité kontaktní údaje a vyberte volbu "Platba kartou", stiskněte "Odeslat". Následuje rekapitulace objednávky, po řádné kontrole stiskněte "Odeslat".
  2. Ve stejném okně se Vám po odeslání objednávky zobrazí informace pro úhradu objednávky.
  3. Vyberte z možností podporovaných platebních karet (Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard) a pokračujte stisknutím "Odeslat"
  4. Budete automaticky přesměrováni na platební terminál České Spořitelny kde vyplníte číslo Vaší karty a její podrobnosti.
  5. V případě úspěšného provedení platby Vám dorazí informační e-mail z terminálu, e-mail o potvrzení zaplacení objednávky a informační SMS.

Rezervace - složení zálohy na půjčení

Pro uzavření rezervace je nutné zaplacení rezervační zálohy prostřednictvím platební karty. 
Složená platba kartou bude při vyzvednutí rezervace použita jako záloha na nájemné za půjčení rezervovaných věcí. 

V případě zrušení rezervace bude složená záloha vyúčtována podle platných storno podmínek a vrácena na Vámi sdělený bankovní účet, nebo vyplacena v hotovosti v sídle naší půjčovny.

Bezpečná platba

Zaručujeme bezpečnou platbu v našem internetovém obchodě prostřednictvím systémů MasterCard SecureCode a Verified by Visa.

 

Jaké karty přijímáme?

Přijímáme karty VISA, VISA Electron, MasterCard a Maestro. Použití elektronických karet VISA Electron a Maestro je možné pouze v případě, že to umožňuje vaše vydavatelská banka.

   

Bezpečnost platby kartou 

  • při akceptaci platebních karet využíváme 3D-Secure řešení - nejmodernější aplikace kartových asociací MasterCard a Visa umožňující bezpečné platby kartou na internetu,
  • údaje ze své platební karty zadáváte přímo bance, nejsou vidět v našem rezervačním systému a tím pádem nikdo další kromě banky nemá přístup k údajům o vaší platební kartě, 
  • nikdo další kromě banky nemá přístup k údajům o vaší platební kartě, přenos dat se uskutečňuje prostřednictvím zabezpečeného protokolu HTTPS, který tyto informace šifruje.

Jak postupovat při placení zálohy na rezervaci platební kartou?

Postupujte přímo dle pokynů na stránkách zpracovatelské banky, na kterou budete přesměrovaní. Informace zadáváte přímo do platební stránky zpracovatelské banky, která zajistí nerozluštitelný zakódovaný přenos dat a nám pouze sdělí výsledek autorizace a dává tím pokyn k vyřízení rezervace.

Pokud banka nepotvrdí platbu Vaší kartou, je to z následujících důvodů:
 

  • údaje o platební kartě nebyly vyplněny správně
  • na Vašem účtu nemáte dostatek finančních prostředků nebo jste již vyčerpali limit pro internetové transakce
  •  Vaše karta nemá povolené použití pro transakce na internetu. V tomto případě je nutné se obrátit na Vaší banku.

3. Hotově

Tuto možnost vybírejte pouze v případě, kdy jste si jako způsob dopravy zvolili Osobní odběr. Platbu za objednávku provedete při odběru zboží v naší prodejně v hotovosti a nebo platební kartou. Zboží je na pobočce rezervováno jeden týden. Pokud byste si přáli  lhůtu prodloužit, prosím kontaktujte nás na emailu: eshop@skiservis.cz, nebo na tel: 222 36 77 02.

4. Bankovní převod

Jakmile bude ověřena dostupnost objednaného zboží, naši pracovníci Vám zašlou veškeré podklady k bankovnímu převodu. Prosíme všechny zákazníky, aby vyčkali a zboží neuhrazovali před písemným potvrzení našimi administrátory. Bezprostředně po připsání peněžních prostředků na náš bankovní účet Vám objednané zboží odešleme.

5. Na splátky - Hello bank! by Cetelem

Jednoduše a v pohodlí Vašeho domova si vyberete a objednáte zboží a po odeslání objednávky vyplníte žádost o poskytnutí úvěru. Během krátké chvíle dostanete zpět odpověď, zda byla Vaše žádost o úvěr schválena. Pokud ano, stačí nám dodat (poštou či osobně) podepsanou smlouvu včetně potřebných dokladů (viz níže). Objednávku zpracujeme a zboží Vám doručíme až domů Vámi zvoleným způsobem dopravy. 

HELLO NÁKUPY!

  • již od 2 000 Kč
  • splátky si nastavíte podle svých potřeb
  • jednoduché a rychlé vyřízení
  • výhodné pojištění pro případ nečekaných situací

Nákup na splátky je snadný, zabere Vám jen pár minut:

  1. Vložte zboží do nákupního košíku.
  2. Vyplňte všechny požadované údaje pro objednávku. Způsob platby zvolte „Na splátky_Hello nákupy".
  3. Po odeslání objednávky se dostanete na stránku pro výpočet splátek. Vyberte si variantu splácení podle Vašich možností. V případě, že Vám navržené splátky vyhovují, stiskněte „Odeslat k vyřízení“.
  4. V dalším kroku vyplňte formulář žádosti o poskytnutí úvěru. Všechny údaje zadáváte přímo na stránkách BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE (která v ČR užívá obchodní značku Hello bank! by Cetelem) a jsou považovány za přísně důvěrné.
  5. Okamžitě po vyplnění a odeslání žádosti o poskytnutí úvěru se Vám zobrazí předběžné vyjádření k Vaší žádosti od Hello bank!
    Pokud byla Vaše žádost o úvěr předběžně schválena, vytiskněte si smluvní dokumentaci a seznamte se se smluvními podmínkami. Podepište příslušné dokumenty dle uvedených instrukcí a s kopiemi všech požadovaných dokladů je zašlete poštou na adresu: Úvěrové oddělení (spotřebitelský úvěr), BNP Paribas Personal Finance SA, odštěpný závod, Špálova 14, 702 00 Ostrava – Přívoz.
  6. Po obdržení všech dokumentů a dokladů Vás bude Hello bank! informovat o stavu Vaší žádosti o úvěr a v případě jejího konečného schválení Vás budeme informovat o termínu dopravy a předání pořízeného zboží. (Prodejce se domluví s klientem na termínu dopravy a předání zboží.)

TIP! Aby Váš nákup byl ještě rychlejší, podepište příslušné dokumenty SMS podpisem: navigátor k podpisu naleznete zde

Podmínky pro získání úvěru

  • Svéprávnost
  • Mám zajištěn pravidelný a trvalý zdroj příjmů
  • Nejsem ve zkušební ani ve výpovědní lhůtě

Potřebné doklady dle způsobu vyzvednutí zboží

OSOBNÍ ODBĚR

Nákup zboží do 80 000 Kč

  • Platný doklad totožnosti

Nákup zboží nad 80 000 Kč

  • Platný doklad totožnosti
  • Doklad prokazující adresu bydliště
  • Doklad pro ověření příjmu

ZASLÁNÍ ZBOŽÍ NA ADRESU

  • Kopie platného dokladu totožnosti
  • Kopie druhého platného dokladu totožnosti s fotografií (cestovní pas, řidičský průkaz, zbrojní průkaz, průkaz TP, ZTP, ZTP/P)
  • Kopie dokladu potvrzujícího existenci bankovního účtu žadatele (výpis z bankovního účtu nebo smlouva o zřízení bankovního účtu na jméno žadatele)
  • V případě nákupu zboží nad 80 000 Kč – doklad prokazující adresu bydliště a doklad pro ověření příjmu

Pojištění schopnosti splácet

Podpisem smlouvy o poskytnutí úvěru se zavazujete tento úvěr pravidelně splácet. Může se však stát, že Vaše pravidelné příjmy ohrozí nečekaná událost a Vy se dostanete do situace, kdy nebudete moci dodržet své závazky. Pro tyto případy Vám nabízíme výhodné pojištění.

Výhody sjednaného pojištění:

  • jistota v nepříznivých životních situacích,
  • pojištění pro případ ztráty zaměstnání,
  • bez lékařských prohlídek a speciálních formulářů,
  • až 4 pojistná rizika za jednu cenu,
  • součást měsíční splátky úvěru.

Pojištění si sjednáte společně s žádostí o úvěr. Výše úhrady za pojištění bude zahrnuta v měsíční splátce úvěru.

Soubory pojištění

SOUBOR MASTER

Pojištění pro případ ztráty zaměstnání nebo hospitalizace*, pracovní neschopnosti, invalidity III. stupně a úmrtí. Úhrada za pojištění ve výši 4,99 % z měsíční splátky úvěru.

* Pojištěný je pojištěn vždy pouze na jedno z těchto rizik; rozsah pojištění se mění v průběhu trvání pojištění, a to i opakovaně dle aktuálního zaměstnaneckého statutu klienta.

SOUBOR MASTER PLUS

Pojištění pro případ ztráty zaměstnání nebo hospitalizace*, pracovní neschopnosti, invalidity III. stupně a úmrtí a dále Pojištění odcizení věci a Pojištění Home Assistance. Úhrada za pojištění ve výši 4,99 % z měsíční splátky úvěru + 49 Kč každý měsíc po dobu splácení úvěru.

* Pojištěný je pojištěn vždy pouze na jedno z těchto rizik; rozsah pojištění se mění v průběhu trvání pojištění, a to i opakovaně dle aktuálního zaměstnaneckého statutu klienta.

Poskytovatelem úvěru je banka BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE (která v ČR užívá obchodní značku Hello bank! by Cetelem). Tento prodejce je zprostředkovatelem úvěru jako vázaný zástupce a zastupuje na základě smlouvy o spolupráci poskytovatele úvěru.  Banka ani prodejce neposkytuje spotřebiteli „radu“ podle pravidel stanovených v § 85 zákona č. 257/2016 Sb., o spotřebitelském úvěru. Touto reklamou nevzniká právní nárok na poskytnutí úvěru.