Způsob platby

Platbu za zboží, je možné provádět následujícími způsoby:

1. Dobírka

Pokud nechcete za zboží platit předem, ale až při jeho převzetí, je pro Vás dobírka nejvhodnějším způsobem úhrady. Zboží zaplatíte v hotovosti poštovnímu doručovateli, nebo kurýrovi smluvní dopravní společnosti. Tuto platbu je možné použít pouze pro zboží zasílané v rámci ČR a je u všech objednávek vždy zpoplatněna částkou 45,-Kč. Dobírku na Slovensko ani do jiných států prozatím není možno realizovat.

2. Platba kartou přes internet

Pokud vlastníte platební kartu, která umožňuje platby na internetu (máte-li pochybnosti, informujte se u své banky), můžete ji využít k úhradě zboží online na našem e-shopu. Platba kartou je velice výhodná pro zákazníky ze Slovenska. Nemusí čekat na přepočet ceny zboží, čímž se výrazně urychlí vyřízení objednávky.

Postup při platbě kartou online:

  1. Po vložení zboží do nákupního košíku vyplňte náležité kontaktní údaje a vyberte volbu "Platba kartou", stiskněte "Odeslat". Následuje rekapitulace objednávky, po řádné kontrole stiskněte "Odeslat".
  2. Ve stejném okně se Vám po odeslání objednávky zobrazí informace pro úhradu objednávky.
  3. Vyberte z možností podporovaných platebních karet (Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard) a pokračujte stisknutím "Odeslat"
  4. Budete automaticky přesměrováni na platební terminál České Spořitelny kde vyplníte číslo Vaší karty a její podrobnosti.
  5. V případě úspěšného provedení platby Vám dorazí informační e-mail z terminálu, e-mail o potvrzení zaplacení objednávky a informační SMS.

Rezervace - složení zálohy na půjčení

Pro uzavření rezervace je nutné zaplacení rezervační zálohy prostřednictvím platební karty. 
Složená platba kartou bude při vyzvednutí rezervace použita jako záloha na nájemné za půjčení rezervovaných věcí. 

V případě zrušení rezervace bude složená záloha vyúčtována podle platných storno podmínek a vrácena na Vámi sdělený bankovní účet, nebo vyplacena v hotovosti v sídle naší půjčovny.

Bezpečná platba

Zaručujeme bezpečnou platbu v našem internetovém obchodě prostřednictvím systémů MasterCard SecureCode a Verified by Visa.

 

Jaké karty přijímáme?

Přijímáme karty VISA, VISA Electron, MasterCard a Maestro. Použití elektronických karet VISA Electron a Maestro je možné pouze v případě, že to umožňuje vaše vydavatelská banka.

   

Bezpečnost platby kartou 

  • při akceptaci platebních karet využíváme 3D-Secure řešení - nejmodernější aplikace kartových asociací MasterCard a Visa umožňující bezpečné platby kartou na internetu,
  • údaje ze své platební karty zadáváte přímo bance, nejsou vidět v našem rezervačním systému a tím pádem nikdo další kromě banky nemá přístup k údajům o vaší platební kartě, 
  • nikdo další kromě banky nemá přístup k údajům o vaší platební kartě, přenos dat se uskutečňuje prostřednictvím zabezpečeného protokolu HTTPS, který tyto informace šifruje.

Jak postupovat při placení zálohy na rezervaci platební kartou?

Postupujte přímo dle pokynů na stránkách zpracovatelské banky, na kterou budete přesměrovaní. Informace zadáváte přímo do platební stránky zpracovatelské banky, která zajistí nerozluštitelný zakódovaný přenos dat a nám pouze sdělí výsledek autorizace a dává tím pokyn k vyřízení rezervace.

Pokud banka nepotvrdí platbu Vaší kartou, je to z následujících důvodů:
 

  • údaje o platební kartě nebyly vyplněny správně
  • na Vašem účtu nemáte dostatek finančních prostředků nebo jste již vyčerpali limit pro internetové transakce
  •  Vaše karta nemá povolené použití pro transakce na internetu. V tomto případě je nutné se obrátit na Vaší banku.

3. Hotově

Tuto možnost vybírejte pouze v případě, kdy jste si jako způsob dopravy zvolili Osobní odběr. Platbu za objednávku provedete při odběru zboží v naší prodejně v hotovosti a nebo platební kartou. Zboží je na pobočce rezervováno jeden týden. Pokud byste si přáli  lhůtu prodloužit, prosím kontaktujte nás na emailu: eshop@skiservis.cz, nebo na tel: 222 36 77 02.

4. Bankovní převod

Jakmile bude ověřena dostupnost objednaného zboží, naši pracovníci Vám zašlou veškeré podklady k bankovnímu převodu. Prosíme všechny zákazníky, aby vyčkali a zboží neuhrazovali před písemným potvrzení našimi administrátory. Bezprostředně po připsání peněžních prostředků na náš bankovní účet Vám objednané zboží odešleme.

5. Na splátky - Hello bank! by Cetelem

HELLO NÁKUPY!

  • již od 2 000 Kč
  • splátky si nastavíte podle svých potřeb
  • díky rozložené platbě si šetříte hotovost

Nákup na splátky je snadný, zabere Vám jen pár minut:

  1. Vyberte si zboží, dejte ho do košíku, vytvořte objednávku a jako způsob platby zvolte „Na splátky Hello bank!“.
  2. Po potvrzení objednávky si nastavte splátky tak, jak Vám budou vyhovovat a pokračujte dále v žádosti o úvěr.
  3. Vyplňte všechny údaje potřebné pro vyřízení úvěru. Údaje budete zadávat v zabezpečeném prostředí Hello bank! a je s nimi nakládáno s jako přísně důvěrnými.
  4. Po odeslání žádosti Vám Banka v okamžiku dá vyjádření o výsledku a nabídne Vám konkrétní typ úvěru, odpovídající Vašim požadavkům a možnostem. V případě Vašeho souhlasu Vám Banka poskytne předsmluvní informace a úplnou smluvní dokumentaci a po jejím prostudování již stačí jen smlouvy dle instrukcí Banky podepsat elektronicky a nahrát potřebné doklady. Pokud jste nezvolili elektronický podpis, bude potřeba smlouvy vytisknout, podepsat, přiložit potřebné doklady a vše poslat poštou na adresu Banky:
    BNP Paribas Personal Finance, Úvěrové oddělení, Nová Karolina Park, 28. října 3348/65, 702 00 Ostrava.
    V případě potřeby, zde naleznete další kontakty.
  5. Až Banka obdrží veškerou dokumentaci (elektronicky či papírově – dle Vámi zvoleného typu podpisu), pošle Vám i nám e-mailem informaci o konečném schválení. Následně Vás budeme informovat o termínu dopravy a předání pořízeného zboží.

PODROBNĚJŠÍ INFORMACE K NÁKUPŮM NA SPLÁTKY zde.