Reklamace

Vyskytla se na nějakém Vámi zakoupeném zboží vada? Moc nás to mrzí a uděláme maximum pro co nejrychlejší a snadné vyřízení reklamace. 

Pro podrobné informace o reklamacích se podívejte do našich obchodních podmínek do části 7. Práva z vadného plnění.

Pro praktické informace čtěte dále.

CO DĚLAT?

Vezměte fakturu nebo její kopii a dorazte i se zbožím na jakoukoliv naši prodejnu nebo pošlete zboží, fakturu a vyplněný formulář na adresu: Ski a Bike Centrum Radotín, s. r. o. , Školská 190, Kosoř, 25226.

JAK ZBOŽÍ POSLAT?

Pošlete zboží, fakturu a vyplněný formulář na adresu: Ski a Bike Centrum Radotín, s. r. o. , Školská 190, Kosoř, 25226.

Reklamované zboží posílejte vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. 

Zboží zabalte tak, aby nedošlo po cestě k nám k poškození obalu a obsahu balíčku. V případě potřeby můžete v systému dopravce vyplnit své údaje (budete tak mít přehled o pohybu balíčku) nebo naše údaje - [email protected], 725 196 030.

Přepravce si můžete vybrat jakéhokoli. Pouze zboží nikdy nezasílejte na dobírku. Žádné dobírkové balíky nejsou přijímány.

JAK RYCHLE SE REKLAMACE VYŘÍDÍ?

Reklamaci vyřídíme do 30 dnů a o způsobu vyřízení Vás budeme infromovat. Zašlete nám zboží prosím vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné, jinak nemusí být vyreklamováno.