Zapletená kola
-
- Náš tip
- uni
Zapletené zadní galuskové kolo Roval CLX 32 má bezesporu jeden z nejlehčích karbonových ráfků, jaký jsme kdy vyrobili, což ale neznamená, že za jeho nízkou hmotnost zaplatíte snížením jeho výkonu. Naopak, díky jeho propracované konstrukci a laboratornímu testování jsme dokázali vyrobit kolo, které váží 665 gramů, a přitom je dostatečně pevné pro cyklokrosové závody a zároveň dostatečně lehké, aby bylo vyhovělo požadavkům vrchařů na závodech Grand Tour. Nízká setrvačnost a velká tuhost pomáhají k
-
- Náš tip
- uni
Zapletené přední galuskové kolo Roval CLX 32 má bezesporu jeden z nejlehčích karbonových ráfků, jaký jsme kdy vyrobili, což ale neznamená, že za jeho nízkou hmotnost zaplatíte snížením jeho výkonu. Naopak, díky jeho propracované konstrukci a laboratornímu testování jsme dokázali vyrobit kolo, které váží 490 gramů, a přitom je dostatečně pevné pro cyklokrosové závody a zároveň dostatečně lehké, aby bylo vyhovělo požadavkům vrchařů na závodech Grand Tour. Nízká setrvačnost a velká tuhost pomáhají
-
- −25 %
- Náš tip
- uni
Zapletená kola navržená podle požadavků horských elektrokol. Poskytují vynikající odolnost a pevnost při udržení co nejnižší možné hmotnosti pro efektivní výkon.
-
- −25 %
- Náš tip
- uni
Lehká a agilní trailová karbonová kola, postavená na 30mm širokém asymetrickém ráfku, která nabízí skvělý poměr tuhosti, odolnosti a váhy.
-
- −25 %
- Náš tip
- uni
Minimalizujte tření a jeďte rychleji s tímto vynikajícím aero systémem kol, který je vybaven naší novou UST technologií. Hmotnost: 1755 gramů (Pár bez plášťů)
-
- Novinka
- uni
Adaptér náboje Specialized Roval Boost Conversion Kit přestaví stávající kola Roval s roztečí ve standardu 142 mm nebo 142+ pro použití s roztečí ve standardu Boost (110/148 mm) u odpružených vidlic a rámů.
-
- Novinka
- uni
Devětadvacítková kola jsou hodně o rychlosti a kola Hardrock 29 Vám rychlost zaručují bez ohledu na to, zda teprve začínáte anebo jste už protřelý trailový jezdec. Tato kola jsou velmi pevná, aby vyhověla nárokům ježdění v horách, zatímco jejich velikost zaručuje, že si užijete rychlou jízdu. Jejich ráfky mají konstrukci dvojitých stěn ze slitiny, díky které jsou pevnější, aniž by nabíraly hmotnost.
-
- uni
Adaptér náboje Specialized Roval Boost Conversion Kit přestaví stávající kola Roval s roztečí ve standardu 142 mm nebo 142+ pro použití s roztečí ve standardu Boost (110/148 mm) u odpružených vidlic a rámů.
-
- uni
Roval Roval SLX 24 Disc je speciální zapletené kolo. Váží jen něco okolo 1515 g a je zkonstruováno, aby bylo velmi lehké, což ovšem neznamená, že by muselo něco obětovat na pevnosti a odolnosti. Právě naopak, jeho 20 mm široký slitinový ráfek jen vylepšuje výše uvedené vlastnosti, zatímco zajišťuje dokonalý profil pláště pro větší jistotu a cit na silnici. Kromě toho byly ráfky ručně zapleteny s aerodynamickými nábojem Roval, který má ve vnitřnostech rychle zabírající kazetu DT 350.
-
- uni
Adaptér náboje Specialized Roval Boost Conversion Kit přestaví stávající kola Roval s roztečí ve standardu 142 mm nebo 142+ pro použití s roztečí ve standardu Boost (110/148 mm) u odpružených vidlic a rámů.
-
- uni
Jako první přišla zapletená kola CLX 64. Potom 32ky. Po dovršení několikanásobných vítězství v Grand Tour, Svěťácích a dalších nám došlo, že je ideální čas posunout se zase o kus vpřed. Potřebovali jsme vyvinout opravdovou pecku. Zapletená kola, která by měla aerodynamické výhody 64ek a uměla stoupat jako 32ky. To vše se nám podařilo zhmotnit do nových CLX 50.
-
- uni
Jako první přišla zapletená kola CLX 64. Potom 32ky. Po dovršení několikanásobných vítězství v Grand Tour, Svěťácích a dalších nám došlo, že je ideální čas posunout se zase o kus vpřed. Potřebovali jsme vyvinout opravdovou pecku. Zapletená kola, která by měla aerodynamické výhody 64ek a uměla stoupat jako 32ky. To vše se nám podařilo zhmotnit do nových CLX 50.
-
- −30 %
- uni
Zapletená kola Mavic Crossmax s ověřeným designem, jednoduchá a zábavná kola v lehkém tubeless ready provedení. Nový UST svařovaný ráfek pro nízkou hmotnost bez negativního dopadu na pevnost Vnitřní šířka ráfku 22 mm s klasickým profilem.
-
- Novinka
- uni
Platforma kol 650b je notoricky známá pro svou hbitost a hravost, takže i Vaše kola musí mít tyto kvality. A v tomto duchu jsme i pojali stavbu zapletených kol pro horská kola Roval Traverse Fattie 650b. A navíc, s nerozbitnou slitinovou konstrukcí a nadstandardní šířkou 30 m dávají tato kola trakci, rychlost a stabilitu, aby ještě posílily tyto charakteristiky. Jak vite, přidaná šířka umožňuje použití širších pneumatik, což kvalitě jízdy přináší větší pružnost. A nejen to, širší ráfky lépe drží
-
- uni
Nové přední kolo Stout XC SL 29 obsahuje silný, oboustranný hliníkový ráfek, nerezové paprsky, mosazné vsuvky a spolehlivý náboj Shimano Center Lock ™. Nálepky s dřevěným uhlím dotvářejí vzhled a činí z něj perfektní náhradu OE nebo upgrade XC-ready.
-
- uni
Při návrhu zapletených kol Traverse Fattie 29 jsme mysleli na to, že zapletených kol co dokáží odolávat ostrým, rozbitým sjezdům a zároveň je neproklínáte pokaždé, když jedete znovu na kopec, je jako šafránu. Ráfek o větší šířce 30mm s větším objemem lépe podporuje plášť při ostrém zatáčení, také se zvyšuje trakce, protože můžete jezdit nižší tlaky a viditelně se zvyšuje tuhost ráfku.
-
- uni
Široký, odolný a lehký karbonové zadní výplet Bontrager Line Pro 40 TLR Boost MTB jsou ideální pro široké pláště. OCVL karbon je perfektní kombinací hmotnosti a odolnosti. Ráfky Tubeless Ready ( TLR ) jsou připraveny pro použití bezdušových plášťů. Technologie Boost rapidně zvyšuje tuhost kol.
-
- uni
Široký, odolný a lehký karbonové přední výplet Bontrager Line Pro 40 TLR Boost MTB jsou ideální pro velké pláště. OCVL karbon je perfektní kombinací hmotnosti a odolnosti. Ráfky Tubeless Ready ( TLR ) jsou připraveny pro použití bezdušových plášťů. Technologie Boost rapidně zvyšuje tuhost kol.
-
- uni
Zapletená hliníková 27,5” kola pro enduro a trail, poskytují vynikající tuhost a nízkou rotační hmotnost. Verze pro boost šířku nábojů.
-
- uni
Zapletené přední kolo CROSSRIDE FTS-X nahrazující tovární zapletená kola. Jednoduchá a spolehlivá o rozměru 26“
-
- uni
Zapletené zadní kolo Roval CLX 32 Disc má bezesporu jeden z nejlehčích karbonových ráfků, jaký jsme kdy vyrobili, což ale nezamená, že za jeho nízkou hmotnost zaplatíte snížením jeho výkonu. Naopak, díky jeho propracované konstrukci a laboratornímu testování jsme dokázali vyrobit kolo, které váží 550 gramů, a přitom je dostatečně pevné pro cyklokrosové závody a zároveň dostatečně lehké, aby bylo vyhovělo požadavkům vrchařů na závodech Grand Tour. Nízká setrvačnost a velká tuhost pomáhají kolu zr
-
- uni
Zapletené přední kolo The Roval CLX 32 Disc má bezesporu jeden z nejlehčích karbonových ráfků, jaký jsme kdy vyrobili, což ale nezamená, že za jeho nízkou hmotnost zaplatíte nížším výkonem. Naopak, díky jeho propracované konstrukci a laboratornímu testování jsme dokázali vyrobit kolo, které váží 550 gramů, a přitom je dostatečně pevné pro cyklokrosové závody a zároveň dostatečně lehké, aby bylo vyhovělo požadavkům vrchařů na závodech Grand Tour. Nízká setrvačnost a velká tuhost pomáhají kolu zry
-
- uni
Adaptér Mavic vám udělá z 12 mm pevné osy klasický rychloupínák. Adaptér je konstruován pouze na Center-Lock náboje.
-
- uni
Přední pevná osa SRAM Am Maxle Stealth Mt 15X110 L158Tl9M15X1.5, Boost Compatible
-
- uni
Zapletené zadní galuskové kolo s jedním z nejlehčích karbonových ráfků, díky propracované konstrukci a laboratornímu testování váží jen 665 gramů, ale přitom je dostatečně pevné pro cyklokrosové závody a zároveň dostatečně lehké, aby bylo vyhovělo požadavkům vrchařů na závodech Grand Tour.
-
- uni
Navrženo pro nízkou hmotnost bez obětování trvanlivosti, to je sada kol SLX 24. 20mm široký, tubeless ready ráfky poskytují optimální profil pneumatiky pro zvýšení důvěry a ovladatelnosti na silnici. Roval aero náboje s DT 350 vestavbami tvoří lehké, tuhé a spolehlivé výplety. Hmotnost pouhých 1460g, předurčuje kola pro jízdy v kopcovitém silničním závodě nebo jako kvalitní kolo pro dlouhé tréninky mimo sezonu
-
- uni
Zapletené přední galuskové kolo Roval CLX 32 Disc má bezesporu jeden z nejlehčích karbonových ráfků, jaký jsme kdy vyrobili, což ale neznamená, že za jeho nízkou hmotnost zaplatíte snížením jeho výkonu. Naopak, díky jeho propracované konstrukci a laboratornímu testování jsme dokázali vyrobit kolo, které váží 550 gramů, a přitom je dostatečně pevné pro cyklokrosové závody a zároveň dostatečně lehké, aby bylo vyhovělo požadavkům vrchařů na závodech Grand Tour.
-
- uni
CLX 64 byl vyvinut v našem aerodynamickém tunelu a zkonstruován, aby pasoval na na nejrychlejší plášť na světě - S-Works Turbo. Společně vytvářejí nejrychlejší zapletené závodní silniční kolo, jaké kdy bylo vyrobeno. Ráfek je tubeless ready a díky své vnitřní šířce 21 mm ještě zvětšuje objem pláště, což zvyšuje jeho dotykovou plochu. S tímto kolem získáte výhodu konstrukčního přístupu Disc-first, která spojuje rychlost, nízkou hmotnost a neuvěřitelnou schopnost brzdit.
-
- uni
CLX 64 byl vyvinut v našem aerodynamickém tunelu a zkonstruován, aby pasoval na na nejrychlejší plášť na světě - S-Works Turbo. Společně vytvářejí nejrychlejší závodní zapletené silniční kolo, jaké kdy bylo vyrobeno. Ráfek je tubeless-ready a jeho vnitřní šířka 21 mm zvyšuje objem pláště, což zvyšuje jeho dotykovou plochu.
-
- uni
Jedná se o adaptér Mavic 9x135 na redukci zadního náboje Mavic QRM Auto.