Silniční kolo Specialized Tarmac SL8 Pro Ultegra Di2 - Gloss Pine Green Metallic / White

Silniční kolo Tarmac SL8 se s jistotou řadí k nejrychlejším a nejvyspělejším kolům na světě, díky kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti a jízdních vlastností, které se dříve považovaly v jednom kole za nemožné. Varianta se špičkovou elektronickou sadou Shimano Ultegra Di2. Více

215 000 Kč
  • Vyberte variantu pro upřesnění dostupnosti.

Základní informace

Kategorie Závodní silniční kola
Určení pánské, dámské
Značka Specialized
Katalogové číslo 94924-12

Technické parametry

Barva rámu zelená
Velikost kola 44, 49, 52, 54, 56, 58, 61
Průměr kol 700c
Konstrukce Bez odpružení
Sezóna 2024
Modelová řada Tarmac
Pokročilost jezdce Závodní
Materiál rámu karbon
Brzdy kotoučové brzdy
Rychlosti/převody 2x12
Hmotnost 7.16 kg / vel. 56
Rám Tarmac SL8 FACT 10r Carbon
Výplet DT Swiss Revolution
Vidlice FACT 10r carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
Přední kolo Roval Rapide CL II, 21mm internal width carbon rim tubeless ready, Win Tunnel Engineered, DT for Roval 350 hub, DT Swiss Revolution spokes, 51mm depth
Zadní kolo Roval Rapide CL II, 21mm internal width carbon rim tubeless ready, Win Tunnel Engineered, DT for Roval 350 hub, DT Swiss Revolution spokes, 60mm depth
Přední náboj DT for Roval 350 hub
Zadní náboj DT for Roval 350 hub
Přední plášť S-Works Turbo, 2BR, 700x26mm
Zadní plášť S-Works Turbo, 2BR, 700x26mm
Kliky Shimano Ultegra R8100 with 4iiii power meter
Převodníky 52/36T
Střed Shimano Threaded BSA
Řazení Shimano Ultegra Di2 R8170
Přesmykač Shimano Ultegra Di2 R8150, braze-on
Přehazovačka Shimano Ultegra Di2 R8150, 12-speed
Kazeta Shimano Ultegra, 12-speed, 11-30t
Řetěz Shimano Ultegra, 12-speed
Přední brzda Shimano Ultegra Di2 R8170
Zadní brzda Shimano Ultegra Di2 R8170
Řídítka Roval Rapide Handlebar, carbon
Omotávka Supacaz Super Sticky Kush
Představec Tarmac integrated stem, 6-degree
Sedlo Body Geometry Power Pro, hollow titanium rails
Sedlovka S-Works Tarmac SL8 Carbon seat post, FACT Carbon, 15mm offset

Popis produktu

Specifikace může být výrobcem změněna bez udání důvodu.
Obrázky produktů jsou pouze orientační.

U vyšších modelů kol s dostupností skladem u dodavatele, může být požadováno složení zálohy na objednání kola. Po odeslání objednávky vás v tomto směru bude kontaktovat naše centrum zákaznické podpory. U kol, která máme běžně skladem, není složení zálohy nutné.

Silniční kolo Tarmac SL8 se s jistotou řadí k nejrychlejším a nejvyspělejším kolům na světě, díky kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti a jízdních vlastností, které se dříve považovaly v jednom kole za nemožné. Po osmi generacích a více než dvou desetiletích vývoje je to víc než nejrychlejší Tarmac všech dob – je to nejrychlejší závodní kolo na světě, když na to máte nohy.

Prostřednictvím závodních simulací využívajících data z reálného světa tým Specialized Ride Science ví, že Tarmac SL8 je nejrychlejší závodní kolo, jaké kdy bylo vyrobeno. Na trasách na 40 km je o 16,6 sekund rychlejší, na trase Milan - San Remo o 128 sekund rychlejší a o 20 sekund rychlejší na legendárním stoupání na Tourmalet.

Aero je dnes všechno
Aero parametry byly upřednostněny tam, kde na tom záleží, tzn. na přední hraně kola, která proráží vzduch první. Tarmac SL8 je více aero než Venge! Čistý řez vzduchem je optimalizován díky novému tvaru hlavové trubky Speed Sniffer. Posunutím průchodu krku vidlice rámem dozadu bylo možné zúžit a zostřit náběžnou hranu hlavové trubky, což přináší mnohem nižší aerodynamický odpor. S využitím nových pravidel UCI má Tarmac SL8 nejužší a nejvíce aero sedlovku, jakou kdy ve Specialized vyrobili, což zajišťuje snadnější proudění vzducho zvířeného kolem nohou dále za kolo a tím menší aerodynamický odpor a vliv na čistou linii jízdy vpřed.

Minimální hmotnost
Tarmac SL8 se v oblasti hmotnosti inspiroval u modelu Aethos a byl tak postaven tak, aby atakoval UCI normy, i s kompletními aero úpravami. Tarmac SL8 je postaven na superlehkém rámu Tarmac SL8 FACT 10r Carbon, který váží pouhých 780 gramů. Díky skvělému rozložení nízké hmotnosti ve spodní rámové trubce, sedlové trubce a zadní části kola a tvaru rámu, který přenáší zatížení tak efektivně, že nebylo potřeba vytvářet další vrstvy karbonu pro navýšení tuhosti.

Jede jako čert s nebeskou lehkostí
Díky masivnímu nárůstu poměru tuhosti vůči hmotnosti – zlepšení o 33 % oproti SL7 – posouvá Tarmac SL8 legendární ovladatelnost modelu, agresivní odezvu a geometrii osvědčenou v mistrovství světa na další úroveň. Kolo je tužší v pedálech, přesnější na řídítkách a kombinuje to s poddajnou jízdou v sedle, což nastavuje nové měřítko pro pohodlí závodního kola. Díky Rider-First Engineering získá každý jezdec bez ohledu na velikost stejnou bezprecedentní kvalitu jízdy a ovladatelnost. V sedle poskytuje Tarmac SL8 o 6 % větší poddajnost a pluje tak hladce i po drsných silnicích a s vyššími ráfky. Osvědčená geometrie s prostorem pro 32 mm široké pláště umožňuje snadné přizpůsobení a všestrannost pro použití objemnějších plášťů v náročnějších terénech nejen jarních klasik.

Geometrie pro každého bez ohledu na pohlaví
Mezi dvěma cyklisty může být větší rozdíl než mezi cyklistou mužem a cyklistkou ženou. Samotné pohlaví neposkytuje dostatek odlišných dat pro specializaci geometrie, a to znamená, že vytváření mužských nebo ženských kol považováno zastaralé.

Tarmac SL8 Pro poskytuje výjimečný výkon s kompletní elektronickou sadou Shimano Ultegra Di2 2x12, včetně měřiče výkonu 4iiii.

Karbonové bezdušové výplety Roval CL II a integrovaný karbonový kokpit, z modelu Pro dělají silniční kolo plné špičkového výkonu, které se neztratí ani v závodním nasazení.

Hlavní přednosti a parametry:

  • Špičkový karbonový rám Tarmac SL8 FACT 10r Carbon (780 g)
  • Nová aerodynamická a tuhá geometrie
  • Elektronická sada Shimano Ultegra Di2 2x12
  • Spolehlivé hydraulické kotoučové brzdy Shimano s plynulým dávkováním
  • Karbonové výplety Roval CL II kompatibilní s bezdušovým systémem
  • Hmotnost: 7.16 kg / vel. 56

Tabulka velikostí

O značce Specialized