Základní informace
Kategorie | Gravel kola |
---|---|
Určení | pánské, dámské |
Značka | Specialized |
Katalogové číslo | 96224-30 |
Technické parametry
Barva rámu | zelená |
---|---|
Velikost kola | 49, 52, 54, 56, 58, 61 |
Průměr kol | 700c |
Konstrukce | Bez odpružení |
Sezóna | 2025 |
Modelová řada | Diverge |
Pokročilost jezdce | Sportovní |
Materiál rámu | karbon |
Brzdy | kotoučové brzdy |
Rychlosti/převody | 1x12 |
Hmotnost | 9,93 kg |
Rám | Diverge FACT 11r carbon frameset with front and rear Future Shock suspension, SWAT™ Door integration, threaded BB, internal routing, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc |
Vidlice | Future Shock 3.2 w/ Damper, Smooth Boot, FACT carbon, 12x100 mm thru-axle, flat-mount |
Tlumič | Future Shock suspension |
Přední kolo | Roval Terra C, 25mm inner width carbon rim, 32mm depth, NEW DT 370 hub, 24h, DT Swiss Comp Race spokes |
Zadní kolo | Roval Terra C, 25mm inner width carbon rim, 32mm depth, NEW DT 370 Star Ratchet hub, 24h, DT Swiss Comp Race spokes |
Přední plášť | Tracer Pro 2BR, 700x42 |
Zadní plášť | Tracer Pro 2BR, 700x42 |
Kliky | SRAM Rival 1 Wide |
Převodníky | 40T |
Střed | SRAM DUB BSA 68 |
Řazení | SRAM Rival eTap AXS |
Přehazovačka | SRAM GX Eagle AXS, w/ battery cover |
Kazeta | SRAM NX Eagle PG-1230, 12-speed, 11-50t |
Řetěz | SRAM GX Eagle, 12-speed |
Přední brzda | SRAM Rival eTAP AXS, hydraulic disc |
Zadní brzda | SRAM Rival eTAP AXS, hydraulic disc |
Řídítka | Specialized Adventure Gear Hover, 103mm drop x 70mm reach x 12º flare |
Omotávka | Supacaz Super Sticky Kush |
Představec | Future Stem, Comp |
Sedlo | Body Geometry Power Expert |
Sedlovka | S-Works Carbon Seat Post, 20mm Offset |
Popis produktu
Specifikace mohou být výrobcem změněny bez udání důvodu.
Obrázky produktů jsou pouze orientační.
U vyšších modelů kol s dostupností skladem u dodavatele, může být požadováno složení zálohy na objednání kola. Po odeslání objednávky vás v tomto směru bude kontaktovat naše centrum zákaznické podpory. U kol, která máme běžně skladem, není složení zálohy nutné.
Revoluční model gravel kola Specialized Diverge STR přináší odpružení jezdce pružnými prvky Future Shock vpředu i vzadu. Jedná se o dva nezávislé prvky, z nichž jeden odpruží kokpit a druhý zadní část kola se sedlovkou. Díky této změně pojetí odpružení, kdy namísto odpružení kola je odpružen jezdec, je možné dosáhnout hladší a poddajné jízdy. Hladší jízda pak zvyšuje kontrolu nad kolem, zlepšuje efektivitu jízdy a tím šetří energii, takže v náročném terénu pojedete dál a rychleji. Použitý systém Future Shock těchto výhod dosahuje bez navýšení hmotnosti a bez ztráty energie při přenosu sil na pedály, jak jste tomu zvyklí u klasického odpružení.
Kolo je postaveno na karbonovém rámu FACT 11r s předním a zadním odpružením Future Shock. Rám byl navržen pro použití plášťů až do šířky 47 mm při použití průměru 700c a 2,1" při použití průměru 27,5"/650b. Můžete si tak vybrat ze široké palety plášťů ty, které nejvíce sedí vašemu stylu jízdy.
O řazení a pohon se stará bezdrátová elektronická sada SRAM Rival eTap AXS 1x12, která vám zajistí hladké řazení a dostatečný rozsah převodů pro každou jízdu.
Hydraulické kotoučové brzdy jsou spolehlivé za všech podmínek a brzdný účinek se snadno dávkuje.
Kolo je posazeno na skvělých zapletených kolech Roval Terra C s náboji DT 370, osazenými zapouzdřenými průmyslovými ložisky.
Karbonová řídítka Roval Terra, karbonová sedlovka S-Works a sedlo Power s titanovými ližinami doplňují špičkovou výbavu.
Hlavní přednosti a parametry:
- Odpružení přední i zadní části kola Future Shock
- Karbonový rám FACT 11r carbon
- Bezdrátová elektronická sada řazení SRAM Force eTap AXS 1x12
- Hydraulické kotoučové brzdy
- Rám s průchodností pro pláště až 700x47 nebo 650/27.5x2.1
- Karbonová sedlovka S-Works
Technologie:
Future Shock
tlumí nárazy od zadní i od přední části a zvyšuje kontrolu a hladkost jízdy, přičemž zachovává efektivitu a odezvu tuhého rámu při šlapání. To vše díky tlumení a nastavitelnému zdvihu 20 mm vpředu/30 mm vzadu. Zadní tlumič Future Shock vkládá 30 mm zdvihu zadní stavby do ideální dráhy, aby vyhladil nerovnosti na cestách. Jeho hydraulické tlumení je vyladěno tak, aby se eliminovalo “houpání” při šlapání a zároveň zajistilo, že vás velké nárazy nikdy nekatapultují ze sedla.
Future Shock se zrodil z desetiletí inovací a z filozofie “Hladší jízda je rychlejší jízda” (Smoother is Faster). Původně bylo odpružení kokpitu vytvořeno pro kola, která vítězí na dlažebních kostkách jarních klasik, ale nejlepší využití našlo nyní na gravel kolech a štěrkových cestách.
Tabulka velikostí
