Základní informace
Kategorie | Gravel kola |
---|---|
Určení | pánské, dámské |
Značka | Specialized |
Katalogové číslo | 96223-31 |
Technické parametry
Barva rámu | černá |
---|---|
Velikost kola | 49, 52, 54, 56, 58, 61 |
Průměr kol | 700c |
Konstrukce | Celoodpružené |
Sezóna | 2023 |
Modelová řada | Diverge |
Pokročilost jezdce | Sportovní |
Materiál rámu | karbon |
Brzdy | kotoučové brzdy |
Rychlosti/převody | 1x12 |
Rám | Diverge FACT 11r carbon |
Vidlice | Future Shock 2.0 w/ Damper, Smooth Boot, FACT carbon |
Tlumič | Future Shock, 30 mm |
Přední kolo | Roval Terra C, vnitřní šířka karbonového ráfku 25 mm, hloubka 32 mm |
Zadní kolo | Roval Terra C, vnitřní šířka karbonového ráfku 25 mm, hloubka 32 mm |
Přední náboj | DT 370 |
Zadní náboj | DT 370 Star Ratchet |
Pláště | Tracer Pro 2BR, 700x42 |
Kliky | SRAM Rival 1 Wide |
Převodníky | 40T |
Střed | SRAM DUB BSA 68 |
Řazení | SRAM Rival eTap AXS Eagle |
Přesmykač | SRAM GX Eagle AXS |
Přehazovačka | SRAM GX Eagle AXS |
Kazeta | SRAM NX Eagle PG-1230, 12 rychlostí, 11-50t |
Řetěz | SRAM GX Eagle, 12-rychlostní |
Přední brzda | SRAM Rival eTAP AXS, hydraulic disc |
Zadní brzda | SRAM Rival eTAP AXS, hydraulic disc |
Řídítka | Specialized Adventure Gear Hover, 103mm drop x 70mm reach x 12º flare |
Omotávka | Supacaz Super Sticky Kush |
Představec | Future Stem, Comp |
Sedlo | Body Geometry Power Expert, titanové kolejnice |
Sedlovka | S-Works karbonová sedlovka, 20 mm offset |
Popis produktu
Specifikace může být výrobcem změněna bez udání důvodu.
Obrázky produktů jsou pouze orientační.
U vyšších modelů kol s dostupností skladem u dodavatele, může být požadováno složení zálohy na objednání kola. Po odeslání objednávky vás v tomto směru bude kontaktovat naše centrum zákaznické podpory. U kol, která máme běžně skladem, není složení zálohy nutné.
Revoluční model gravel kola Specialized Diverge STR přináší odpružení jezdce pružnými prvky Future Shock. Jedná se o dva nezávislé prvky, z nichž jeden odpruží kokpit a druhý zadní část kola se sedlovkou. Díky této změně pojetí odpružení, kdy namísto odpružení kola je odpružen jezdec, je možné dosáhnout hladší a poddajné jízdy. Hladší jízda pak zvyšuje kontrolu nad kolem, zlepšuje efektivitu jízdy a tím šetří energii, takže v náročném terénu pojedete dál a rychleji. Použitý systém Future Shock těchto výhod dosahuje bez navýšení hmotnosti a bez ztráty energie při přenosu na pedály, jak jste tomu zvyklí u klasického odpružení.
Kolo je postaveno na karbonovém rámu FACT 11r s předním a zadním odpružením Future Shock. Rám byl navržen pro použití plášťů až do šířky 47 mm při použitá průměru 700c a 2,1" při použití průměru 27,5"/650b. Můžete si tak vybrat ze široké palety plášťů ty, které nejvíce sedí vašemu stylu jízdy.
O řazení a pohon se stará elektronická sada SRAM Rival eTap AXS Eagle 1x12, která vám zajistí hladké řazení a dostatečný rozsah převodů pro každou jízdu.
Hydraulické kotoučové brzdy jsou spolehlivé a brzdný účinek se snadno dávkuje.
Kolo posazeno na zapletených kolech Roval Terra C se 42mm plášti pro větší stabilitu a pohodlí.
Hliníková řídítka Adventure Gear, karbonová sedlovka S-Works a sedlo Body Geometry Power Expert s titanovou kolejnicí, doplňují špičkovou výbavu.
Hlavní přednosti a parametry:
- Odpružení přední i zadní části kola Future Shock
- Karbonový rám FACT 11r carbon
- Elektronická sada řazení SRAM Rival eTap AXS Eagle 1x12
- Hydraulické kotoučové brzdy
- Rám s průchodností pro pláště až 700x47 nebo 650/27.5x2.1
- Karbonová sedlovka
Technologie:
Future Shock
tlumí nárazy od zadní i od přední části a zvyšuje kontrolu a hladkost jízdy, přičemž zachovává efektivitu a odezvu tuhého rámu při šlapání. To vše díky tlumení a nastavitelnému zdvihu 20 mm vpředu/30 mm vzadu. Zadní tlumič Future Shock vkládá 30 mm zdvihu zadní stavby do ideální dráhy, aby vyhladil nerovnosti na cestách. Jeho hydraulické tlumení je vyladěno tak, aby se eliminovalo “houpání” při šlapání a zároveň zajistilo, že vás velké nárazy nikdy nekatapultují ze sedla.
Future Shock se zrodil z desetiletí inovací a z filozofie “Hladší jízda je rychlejší jízda” (Smoother is Faster). Původně bylo odpružení kokpitu vytvořeno pro kola, která vítězí na dlažebních kostkách jarních klasik, ale nejlepší využití našlo nyní na gravel kolech a štěrkových cestách.