Celoodpružená horská kola
Upřesnit výběr produktů 4 Zrušit filtry
-
- −25 %
- L (29")
- XL (29")
Celoodpružené horské kolo Trek Slash 9.8 je svým zdvihem ideální stroj na náročné kamenité sekce, singletracky nebo enduro závody. Lehký, odolný karbonový rám s progresivní geometrií, která poskytuje hbitost a stabilitu. Odpružení Rockshox a sada komponentů Shimano XT 1x12.
-
- −25 %
- L
Plnohodnotný endurový speciál, který má všechny předpoklady pro rychlost. Je postavený na karbonovém rámu technologií Hollow Core, disponuje zdvihy 165/170 mm, odpružením FOX, teleskopickou sedlovkou a poctivými 29“ výplety.
-
- −29 %
- M
- L
Špičkové celoodpružené trailové kolo, lehký a tuhý karbonový rám s vidlicí RockShox Lyrik Select+ se zdvihem 150mm a tlumičem RockShox Super Deluxe Select+ o zdvihu 140. Teleskopická sedlovka, hydraulické kotoučové brzdy Sram Code R a sada řazení Sram Eagle GX s 1x12 převody.
-
- −14 %
- M
- L
- XL
Zcela nový endurový stroj Cannondale Jekyll 2, který disponuje přepracovaným systémem odpružení, robustním rámem, technologií High-Pivot a dostatkem zdvihu, který zvládne i ty nejnáročnější enduro sekce. Osazeno kvalitním odpružením RockShox/Fox a sadou Shimano Deore
-
Legendární Pivot Cycles u nás v Radotíně
-
- −14 %
- M
- L
- XL
Zcela nový endurový stroj Cannondale Jekyll 2, který disponuje přepracovaným systémem odpružení, robustním rámem, technologií High-Pivot a dostatkem zdvihu, který zvládne i ty nejnáročnější enduro sekce. Osazeno kvalitním odpružením RockShox/Fox a sadou Shimano Deore
-
- −25 %
- M
- L
- XL
Výborné celoodpružené trailové kolo Cannondale Habit 3, rám z hliníkové slitiny s vidlicí Rock Shox Pike Select se zdvihem 140mm a tlumičem RockShox Deluxe Select+ o zdvihu 130 mm. Teleskopická sedlovka, hydraulické kotoučové brzdy Sram G2 a sada řazení Sram NX Eagle s 1x12 převody
Jak vybrat celoodpružené kolo
Při výběru celoodpruženého kola budete volit zejména výšku zdvihu odpružení podle náročnosti terénu, v němž se chcete pohybovat. Čím vyšší zdvih, tím náročnější terén kolo zvládne zejména ve sjezdu, ale ztrácí na efektivitě šlapání a rychlostí jízdy po rovině a do kopce. Zároveň platí, že čím více je kolo určené pro sjezd, tím je odolnější a těžší.