Výprodej cyklistických komponentů
Upřesnit výběr produktů 5 Zrušit filtry
-
- −20 %
- uni
Zapletené kolo ZIPP 303 Firecrest Carbon Tubeless, pro diskovou brzdu, Center Locking 700c přední, 24drátů, 12x142mm. Kola jsou o 300 gramů lehčí, a jistější v široké škále povrchů a to včetně gravelu. Jsou to první kola Zipp vybavené technologii TSE™ (Total System Efficiency) – celosystémová účinnost. Výsledkem precizní skladby vrstev materiálu ráfku je lepší všestranná účinnost, která umožňuje dosažení vyšší rychlosti.
-
Výprodej jízdních kol 2023
-
- −10 %
- 90 mm
- 80 mm
- 100 mm
- 110 mm
- ...
Odpružený představec Redshift se zdvihem 20 mm je netradiční způsob, jak získat na svém gravelu či fitness kole vyšší komfort. Díky integrovaným elastomerům se dá jednoduše nastavit požadovaná tvrdost. Určen pro zahnutá i rovná řidítka.
-
- −20 %
- 700
Zapletené přední karbonové kolo Zipp 101 XPLR je speciálně určeno pro gravel použití. Díky technologii MOTO zajišťuje vynikající poddajnost a tlumení vibrací.
-
- −20 %
- uni
Napletené kolo ZIPP 303 S Carbon Tubeless, pro diskovou brzdu, Center Locking 700c zadní, 24drátů, XDR 12x142mm
-
- −30 %
Zadní zapletené kolo ZIPP 404 Firecrest s 58 mm karbonovým ráfkem, optimalizovaným pro nízký aerodynamický odpor a přesné ovládání za všech jízdních podmínek.
-
- −30 %
Přední zapletené kolo ZIPP 404 Firecrest s 58 mm karbonovým ráfkem, optimalizovaným pro nízký aerodynamický odpor a přesné ovládání za všech jízdních podmínek.
-
- −10 %
- 90 mm
- 80 mm
- 100 mm
- 110 mm
- ...
Odpružený představec s CNC obrobeným tělem, které je navíc nově osazené titanovými šrouby, nabízí stejný jízdní komfort jako klasická verze Redshift Shockstop, ale “navíc” je o 15% lehčí.
-
- −20 %
- uni
Zapletené kolo ZIPP 303 Firecrest Carbon Tubeless, pro diskovou brzdu, Center Locking 700c přední, 24drátů, 12x142mm. Kola jsou o 300 gramů lehčí, a jistější v široké škále povrchů a to včetně gravelu. Jsou to první kola Zipp vybavené technologii TSE™ (Total System Efficiency) – celosystémová účinnost. Výsledkem precizní skladby vrstev materiálu ráfku je lepší všestranná účinnost, která umožňuje dosažení vyšší rychlosti.