Základní informace
Kategorie | Závodní silniční kola |
---|---|
Určení | pánské |
Značka | Specialized |
Katalogové číslo | 90620-02 |
Aktuální | U některých kol může dojít ke zpoždění 6-10 dní při stavbě. V takovém případě vás budeme kontaktovat. |
Technické parametry
Barva | černá |
---|---|
Barva rámu | černá |
Průměr kol | 700c |
Konstrukce | Bez odpružení |
Sezóna | 2020 |
Opotřebení | nová |
Modelová řada | Tarmac |
Pokročilost jezdce | Závodní |
Materiál rámu | karbon |
Brzdy | kotoučové brzdy |
Rychlosti/převody | 2x11 |
Rám | S-Works Tarmac SL6, FACT 12r carbon fiber, Rider-First Engineered™, OSBB, clean routing, internally integrated seat clamp, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc |
Vidlice | S-Works FACT 12r carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc |
Přední kolo | Roval CLX 50 Disc, carbon, tubeless-ready, Win Tunnel Engineered, 50mm depth, CeramicSpeed bearings, 21h |
Zadní kolo | Roval CLX 50 Disc, carbon, tubeless-ready, Win Tunnel Engineered, 50mm depth, DT Swiss 240 internals, CeramicSpeed bearings, 24h |
Přední plášť | Turbo Cotton, 320 TPI, 700x26mm |
Zadní plášť | Turbo Cotton, 320 TPI, 700x26mm |
Kliky | S-Works Power Cranks, dual-sided power measurement, +/- 1.5% accuracy |
Střed | OSBB, CeramicSpeed bearings |
Řazení | Shimano Dura-Ace Di2 Disc R9170 |
Přesmykač | Shimano Dura-Ace Di2 R9150, braze-on |
Přehazovačka | Shimano Dura-Ace Di2 R9150, 11-speed |
Kazeta | Shimano Dura-Ace R9100, 11-speed, 11-30t |
Řetěz | Shimano Dura-Ace, 11-speed |
Přední brzda | Shimano Dura-Ace R9170, hydraulic disc |
Zadní brzda | Shimano Dura-Ace R9170, hydraulic disc |
Řídítka | S-Works Short & Shallow |
Omotávka | Roubaix S-Wrap |
Představec | S-Works SL, alloy, titanium bolts, 6-degree rise |
Sedlo | Body Geometry S-Works Power, carbon fiber rails, carbon fiber base |
Sedlovka | S-Works FACT Carbon Tarmac seatpost, 20mm offset |
Popis produktu
Když jsme vyvinuli Tarmac Disc, nechtěli jsme, aby byl JEN rychlý. Chtěli jsme, aby to byl rychlý všude. Dlouhé stoupání, větrné rovinky, etapy Grand Tour, místní grand fondo - vyrobili jsme závodní kolo, které je nejkomplexnější. Jak jsme to udělali? Začali jsme s rámem Rider-First Engineered ™, který zajišťuje dokonale vyladěnou kvalitu jízdy pro každou velikost. Přidali jsme seriózní aero technologie, díky které je o 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů než Tarmac SL5, a pak jsme jej udělali o 20% lehčí. Nic není lehčí, rychlejší a lépe ovladatelné. Tento Tarmac je osazen špičkovou elektrickou sadou Dura-Ace Di2 a koly Roval CLX 50 Disc.
Hlavní přednosti a parametry:
- Pro vývoj Tarmacu jsme využili pokročilý software pro optimalizaci kompozitů pro letecký a kosmický průmysl, abychom udělali revoluci ve konstrukci i vrstvení nového karbonu FACT 12r. Je to ten nejmodernější materiál, který jsme kdy udělali a díky tomu jsme ušetřili téměř 200 gramů. ano, skoro 20% úspora hmotnosti.
- 500 kusů vytváří 7 různých velikostí se stejnou naladěnou jízdou - to je Rider-First Engineered ™. Zkoumáme každou vrstvu uhlíku na každé velikosti rámu, abychom zajistili, že všechny naše výkonnostní cíle budou splněny. Aby bylo zajištěno, že budete mít perfektní pocit z jízdy, má každý rám jedinečný rozvrh karbonových vrstev, orientacemi, množstvím materiálu ve specifických oblastech a někdy i exkluzivními tloušťkami a typy samotného karbonu.
- Aerodynamika je nejdůležitější věc, díky které vás můžeme zrychlit, ale u Tarmacu jsme přidali aero bez vlivu na hmotnost kola. Díky vývoji byly objeveny tři oblasti, kde jsme mohli přidat aero “zdarma” - nový tvar vidlice, snížené sedlové vzpěry a sedlovku ve tvaru písmene D a sedlovou trubku. Výsledek? Tarmac, který je přibližně 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů.
- Aktualizovaná geometrie je založena mnoha datových bodech Retül a zpětné vazby od profesionálních jezdců. To nám umožnilo vyvinout geometrii Performance Road, která dokonale kombinuje citlivou přední část a krátký rozvor, který poskytuje okamžitou odezvu a optimální přenos síly.
- Pro dodatečnou poddajnost má sedlovka v horních 120 mm odlišné vrstvení karbonu. Také jsme implementovali snížené sedlové vzpěry, změnili tvar sedlové trubky a přidali prostor pro pláště do 30 mm.