Silniční kola
- Rekreační silniční kola
- Sportovní silniční kola
- Závodní silniční kola
- Cyklokrosová kola
- Triatlonová kola
Upřesnit výběr produktů 3 Zrušit filtry
-
- −6 %
- Náš tip
- 51
Špičkové silniční kolo Canondale SuperSix EVO Carbon. Nový rám poskytuje nižší aerodynamický odpor, přitom stále zachovává nízkou hmotnost a je tak vhodný i do náročných horských stoupání. Osazeno elektronickou sadou Shimano Ultegra Di2 2x12.
-
- 58
Gravel kolo Cervélo Áspero-5 vypadá rychle i když stojí na místě. Někdo by mohl říci, že aero na gravel kole nezáleží, ale pokud jste se potýkali s protivětrem na otevřené prérii, 32 gramů odporu, které ušetříte s Áspero-5, přijde jako vítaná úleva. Aspéro-5 to umí perfektně na asfaltu a na těžké gravel stezce. Kolo je vybaveno sadou Sram Force XPLR AXS 1x12 a odolnými koly Reserve s plášti Panaracer Gravel King SK.
-
- 54
Je na čase změnit paradigma, kdy gravel bike je těžké a pomalé kolo. Značka Cervelo tento dojem zcela smetla ze stolu. Vštěpilo totiž novému Aspéru závodní DNA a vytvořilo rychlý a hbitý gravel bike. Aspéro to umí perfektně na asfaltu a na těžké gravel stezce. Kolo je vybaveno sadou Sram Apex 1x11 a odolnými koly Alexrims s plášti Panaracer Gravel King
-
- −6 %
- 54
- 56
Špičkové silniční kolo Canondale SuperSix EVO Carbon Rival. Nový rám poskytuje nižší aerodynamický odpor, přitom stále zachovává nízkou hmotnost a je tak vhodný i do náročných horských stoupání. Osazeno bezdrátovou sadou Sram Rival AXS 2x12.
-
- 48
- 51
- 54
- 56
Gravel kolo Cervélo Áspero bylo navrženo svou geometrií pro rychlé jízdy po šotolinových cestách i asfaltu.
-
- 58
Silniční rámová sada Specialized Allez Sprint využívá inovace a poznatky, z vývoje modelu Tarmac SL7 a doslova je přetavuje do slitinového rámu díky technologií Smartweld a vytváří tak zcela nový Allez Sprint.
-
- 61
Gravel kolo Cervélo Áspero bylo navrženo svou geometrií pro rychlé jízdy po šotolinových cestách i asfaltu.
-
- 54
Je na čase změnit paradigma, kdy gravel bike je těžké a pomalé kolo. Značka Cervelo tento dojem zcela smetla ze stolu. Vštěpilo totiž novému Aspéru závodní DNA a vytvořilo rychlý a hbitý gravel bike. Aspéro to umí perfektně na asfaltu a na těžké gravel stezce. Kolo je vybaveno sadou Sram Apex 1x11 a odolnými koly Alexrims s plášti Panaracer Gravel King
-
- Novinka
- 54
Ultimátní varianta čistokrevného závodního silničního kola Cannondale SuperSix EVO Hi-MOD s označením LAB71, v sobě skrývá lehkost a to nejlepší závodní vybavení osazené na nově přepracovaném karbonovém rámu.
-
- Novinka
- 58
Špičkové silniční kolo s ultralehkým karbonovým rámem osazeným bezdrátovou elektronickou sadou Sram Force 2x12 a karbonovými zapletenými koly.
-
- −13 %
- Novinka
- 54
- 56
- 58
Rychlý a lehký gravel bike Cannondale SuperSix EVO SE je ideální pro gravel závody, i na svižnou jízdu v lehkém terénu a na asfaltu.
-
- 54
- 61
Gravel kolo Cervélo Áspero bylo navrženo svou geometrií pro rychlé jízdy po šotolinových cestách i asfaltu.
-
- −14 %
- 54
Gravel kolo Cervélo Áspero 5 bylo navrženo svou geometrií i aerodynamickou efektivitou pro rychlé jízdy po šotolinových cestách i asfaltu.
-
- 54
- 56
Špičkové silniční kolo Canondale SuperSix EVO Carbon. Nový rám poskytuje nižší aerodynamický odpor, přitom stále zachovává nízkou hmotnost a je tak vhodný i do náročných horských stoupání. Osazeno sadou Shimano 105.
-
- 56
Čistokrevné silniční kolo Cannondale SuperSix EVO Hi-MOD, lehké, závodní, komfortní a ultra rychlé, s nově přepracovaným karbonovým rámem. Nová generace rámu SuperSix má výrazně lepší aerodynamické vlastnosti a nízkou hmotnost. Kolo je osazeno spolehlivou špičkovou elektronickou sadou SRAM RED AXS.
-
- −8 %
- 54
Čistokrevné silniční kolo Cannondale SuperSix EVO Hi-MOD, lehké, závodní, komfortní a ultra rychlé, s nově přepracovaným karbonovým rámem. Nová generace rámu SuperSix má výrazně lepší aerodynamické vlastnosti a nízkou hmotnost. Kolo je osazeno spolehlivou špičkovou elektronickou sadou Shimano Ultegra Di2.
-
- −25 %
- 56
Vylepšená karbonová gravel rámová sada s limitovanou edicí laku vytvořenou ve spolupráci s Lachlanem Mortonem. Vyrobeno pouze 100 kusů.
-
- 51
- 56
Rychlý a lehký gravel bike Cannondale SuperSix EVO SE 2 je ideální na svižnou jízdu v jakémkoli terénu. Kvalitní mechanická sada Shimano GRX 810 2x11, odolná kola DT-Swiss a karbonová sedlovka. Dostatek prostoru mezi kolem a rámem pro případné nečistoty.
-
- −26 %
- 58
Čistokrevné silniční kolo - lehké, komfortní a ultra rychlé, s nově přepracovaným karbonovým rámem. Nová generace rámu Super Six má výrazně lepší aerodynamické vlastnosti a nízkou hmotnost. Kolo je osazeno spolehlivou sadou Shimano 105.
-
- −17 %
- 51
- 54
Gravel kolo Cervélo Áspero-5 vypadá rychle i když stojí na místě. Někdo by mohl říci, že aero na gravel kole nezáleží, ale pokud jste se potýkali s protivětrem na otevřené prérii, 32 gramů odporu, které ušetříte s Áspero-5, přijde jako vítaná úleva. Aspéro-5 to umí perfektně na asfaltu a na těžké gravel stezce. Kolo je vybaveno sadou Shimano GRX RX815, 1x11 a odolnými koly Reserve s plášti Panaracer Gravel King SK.
-
- 54
- 56
Špičkové silniční kolo Canondale SuperSix EVO Carbon. Nový rám poskytuje nižší aerodynamický odpor, přitom stále zachovává nízkou hmotnost a je tak vhodný i do náročných horských stoupání. Osazeno sadou Shimano 105.
-
- 54
- 56
- 58
Špičkové silniční kolo Canondale SuperSix EVO Carbon. Nový rám poskytuje nižší aerodynamický odpor, přitom stále zachovává nízkou hmotnost a je tak vhodný i do náročných horských stoupání. Osazeno sadou Shimano 105.
-
POSTAVTE SI KOLO FESTKA NA MÍRU
-
- 54
- 56
Cyklokrosové závodní kolo Cannondale SuperSix EVO CX. Lehká a odolný karbonový rám, dostatek prostoru pro širší pláště, vylepšená přední část OutFront a spolehlivá sada Sram Force 1x11. Ověřeno tratěmi Světového poháru.
-
- 58
Cyklokrosové závodní kolo Cannondale SuperSix EVO CX. Lehká a odolný karbonový rám, dostatek prostoru pro širší pláště, vylepšená přední část OutFront a spolehlivá sada Sram Force 1x11. Ověřeno tratěmi Světového poháru.
Jak vybrat silniční kolo
Při výběru silničního kola zohledníte vaši jezdeckou úroveň, terén, v němž se pohybujete (jen silnice vs. občas pavé a zpevněné cesty), dále osazení a v neposlední řadě optimální rámovou velikost.