Pánská silniční kola
- Rekreační silniční kola
- Sportovní silniční kola
- Závodní silniční kola
- Cyklokrosová kola
- Triatlonová kola
Upřesnit výběr produktů 6 Zrušit filtry
-
- −13 %
- Náš tip
- 54
Model Cervelo Caledonia je inspirované náročností závodu Paríž-Roubaix. Zaměrem bylo vytvořil kolo, které je tuhé, lehké a odolné. Šířka plášťů je rozšířena na 30mm a celokarbonový rám s mírným aero profilem tvoří skvělý stroj na boční cesty se špatným povrchem. Caledonia je vybavená kotoučovými brzdami a koly Fulcrum Racing. Elektronická sada SRAM Rival AXS.
-
- −29 %
- Náš tip
- M
Gravel bike Pivot Vault s velmi tuhým, ale zároveň fantasticky pohodlným rámem.
-
- 52
- 54
Silniční kolo S-Works Tarmac SL8 se s jistotou řadí k nejrychlejším a nejvyspělejším kolům na světě, díky kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti a jízdních vlastností, které se dříve považovaly v jednom kole za nemožné. Varianta s nejlepším rámem FACT 12r Carbon a nejvyšší elektronickou sadou Shimano Dura-Ace Di2.
-
- 54
Silniční kolo Tarmac SL8 se s jistotou řadí k nejrychlejším a nejvyspělejším kolům na světě, díky kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti a jízdních vlastností, které se dříve považovaly v jednom kole za nemožné. Varianta se špičkovou elektronickou sadou Shimano Ultegra Di2.
-
- 49
Trek Checkpoint SLR 7 je karbonové gravelové kolo, které si hravě poradí s těmi největšími gravelovými závody. Lehký rám z karbonu OCLV řady 700 má prvek IsoSpeed tlumící nerovnosti povrchu a hbitou, avšak stabilní progresivní geometrii. Dále je osazeno chytrým a hladkým elektronickým pohonem Shimano GRX, extra úchyty na vybavení a příslušenství.
-
- 47
- 54
- 56
- 58
- ...
Rámový set Émonda SL Disc je ideální výchozí platformou pro kolo, které by mělo být rychlé do kopce. Tento rám vám však nabídne také skvělou ovladatelnost a díky aerodynamickým tvarům trubek jede nová Émonda perfektně i na rovině. Aerodynamický rám je z karbonu OCLV řady 500 a je určen k použití kotoučových brzd.
-
- 54
- 56
- 58
- 60
-
- Novinka
- 56
Nové Aspero zůstává věrné své původní ideologii, ale má několik vylepšení: středový zavit T47, vnitřní vedení kabelů a závěs přehazovačky kompatibilní s UDH pro ty, kteří chtějí používat převodníky SRAM Transmission. Snížena sedlová vzpěra a obě řetězové vzpěry a zeštíhlený profil spodní trubky.
-
- Novinka
- 56
Nové Aspero zůstává věrné své původní ideologii, ale má několik vylepšení: středový zavit T47, vnitřní vedení kabelů a závěs přehazovačky kompatibilní s UDH pro ty, kteří chtějí používat převodníky SRAM Transmission. Snížena sedlová vzpěra a obě řetězové vzpěry a zeštíhlený profil spodní trubky.
-
- Novinka
- 52
- 56
- 58
Silniční kolo Tarmac SL8 se s jistotou řadí k nejrychlejším a nejvyspělejším kolům na světě, díky kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti a jízdních vlastností, které se dříve považovaly v jednom kole za nemožné. Varianta se špičkovou elektronickou sadou Shimano Ultegra Di2.
-
- 54
Silniční kolo Tarmac SL7 se s jistotou řadí k nejrychlejším a nejvyspělejším kolům na světě, díky kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti a jízdních vlastností, které se dříve považovaly v jednom kole za nemožné. Varianta s mechanickou sadou Shimano 105.
-
- 56
Špičkové a extra lehké silniční kolo Cervélo S5 s aerodynamickým rámem, které je vynikající na rovině i v kopcích. Kolo je osazeno bezdrátovou elektronickou sadou Sram Force eTap, 2x12 s wattmetrem integrovaným v karbonových klikách.
-
- 52
- 58
Silniční kolo Tarmac SL8 se s jistotou řadí k nejrychlejším a nejvyspělejším kolům na světě, díky kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti a jízdních vlastností, které se dříve považovaly v jednom kole za nemožné. Varianta s bezdrátovou elektronickou sadou Sram Rival eTap AXS 2x12.
-
- 54
Silniční kolo Specialized Roubaix Sport s odpruženým kokpitem Future Shock 3.1 je lehčí, rychlejší a poskytne plynulejší jízdu i na rozbitém povrchu, než jakékoli silniční kolo, které kdy bylo vyrobeno.
-
- 56
- 60
Silniční kolo Trek Émonda SL, je postaveno na ultralehkém a zároveň aerodynamickém karbonovém rámu řady 500. Kombinace lehkosti a aerodynamiky dělá z tohoto kola neuvěřitelného univerzála.
-
- 58
Trek Boone 5 je základním karbonovým modelem určeným na závody. Tlumení IsoSpeed vyhlazuje nerovný terén.
-
POSTAVTE SI KOLO FESTKA NA MÍRU
-
- 56
- 58
- 60
Émonda SL 6 nabízí všechny výhody úžasně lehké karbonové silničky s aerodynamicky tvarovanými trubkami, která vám dodá rychlost ve stoupáních i na rovinkách.
-
- 58
Velmi lehké a aerodynamické silniční kolo Émonda SLR 7 je velmi lehký a aerodynamický vyrobený z karbonu OCLV řady 800 o hmotnosti necelých 700 gramů, pohon 2x12 Shimano Ultegra Di2, lehká kola Bontrager Aeolus Pro 37 z karbonu OCLV, kombinace integrovaných řídítek a představce Aeolus RSL z karbonu OCLV a výkonné hydraulické kotoučové brzdy. Pro přesná data z jízdy je kolo vybaveno měřičem výkonu.
-
- 56
Velmi lehké a aerodynamické silniční kolo Émonda SLR 7 je velmi lehký a aerodynamický vyrobený z karbonu OCLV řady 800 o hmotnosti necelých 700 gramů, pohon 2x12 Shimano Ultegra Di2, lehká kola Bontrager Aeolus Pro 37 z karbonu OCLV, kombinace integrovaných řídítek a představce Aeolus RSL z karbonu OCLV a výkonné hydraulické kotoučové brzdy. Pro přesná data z jízdy je kolo vybaveno měřičem výkonu.
-
- 58
Kolo Madone SLR 7 eTap Disc je lehký, rychlý a aerodynamický speciál na závodění. Je osazeno špičkovým karbonovým rámem OCLV 800 a bezdrátovou sadou Sram Force 2x12. Kola Bontrager Aeolus Pro 51 Disc umožňující použití bezdušových plášťů.
-
- −30 %
- 56
Extrémně lehké, tuhé, přitom komfortní závodní kolo, které vás pozdvihne k novým výšinám. Nekompromisní artikl na pomezí umění technologie, designu a krásy. Diamant vybroušený do podoby klenotu.
-
- −14 %
- 54
- 56
Silniční kolo Cervélo Caledonia je ideální vytrvalostní univerzál na dlouhé vyjížďky po různých površích. Nezalekne se nejdrsnějších dlážděných sektorů ani štěrkových cest.
-
- −9 %
- 54
Silniční kolo Cervélo Caledonia 5 je ideální vytrvalostní aerodynamicky efektivní univerzál na dlouhé vyjížďky po různých površích.
-
- 56
Špičkové a extra lehké silniční kolo Cervélo S5 s aerodynamickým rámem, které je vynikající na rovině i v kopcích. Kolo je osazeno precizní elektronickou sadou Shimano Ultegra Di2 2x12.
-
- −24 %
- 56
Silniční kolo Madone SLR 9 eTap je aerodynamické superkolo dotažené k dokonalosti. Je postaveno na špičkovém karbonovém rámu OCLV řady 800. Oficiální replika kola týmu Trek-Segafredo je osazena těmi nejlepšími komponenty jako např. bezdrátovým řazením SRAM RED eTap AXS s wattmetrem a karbonovými koly s vysokým ráfkem pro ještě lepší aerodynamiku.
-
- 49
Silniční kolo Specialized Roubaix Sport s odpruženým kokpitem Future Shock 3.1 je lehčí, rychlejší a poskytne plynulejší jízdu i na rozbitém povrchu, než jakékoli silniční kolo, které kdy bylo vyrobeno.
-
- −26 %
- 54
- 56
- 58
Trek Domane SLR 9 Disc eTap je kombinací nejlepšího silničního rámu pro závodní jízdu a elektronického řazení Sram RED eTap. Je to ultralehké vytrvalostní silniční kolo osazené špičkovými díly pro rychlou jízdu, jako je velmi lehký karbonový rám OCLV 800 s elegantním vnitřním úložným prostorem, přední a nastavitelný zadní pružící prvek IsoSpeed, karbonová kola, hydraulické kotoučové brzdy.
-
- −10 %
- 44
- 47
- 50
- 52
- ...
Silniční kolo Trek Domane SL6 eTap nabízí pohodlí, rychlost a všestrannost v jakýmkoli terénu. Pohodlná geometrie, tlumící prvky v zadní stavbě IsoSpeed a možnost použití plášťů až o šířce 700x38. Špičková bezdrátová sada Sram Rival AXS 2x12 a hydraulické kotoučové brzdy. Vnitřní úložný prostor pro nezbytnosti.
-
- 50
- 52
- 54
- 56
- ...
Trek Domane SLR 9 je kombinací nejlepšího silničního rámu pro závodní jízdu a elektronického řazení Shimano Dura-ace. Je to ultralehké vytrvalostní silniční kolo osazené špičkovými komponenty. Ultralehký karbonový rám OCLV 800 s elegantním vnitřním úložným prostorem, nastavitelný přední a zadní pružící prvkem IsoSpeed, karbonová kola Bontrager Aeolus RSL 37 a hydraulické kotoučové brzdy.
Jak vybrat silniční kolo
Při výběru silničního kola zohledníte vaši jezdeckou úroveň, terén, v němž se pohybujete (jen silnice vs. občas pavé a zpevněné cesty), dále osazení a v neposlední řadě optimální rámovou velikost.