Základní informace
Kategorie | Jízdní kola |
---|---|
Určení | pánské |
Značka | Specialized |
Katalogové číslo | 98120-62 |
Technické parametry
Barva rámu | modrá |
---|---|
Velikost kola | S, M, L, XL, XXL |
Průměr kol | 700c |
Konstrukce | Hardtail |
Sezóna | 2022 |
Opotřebení | nové |
Modelová řada | Creo |
Pokročilost jezdce | Rekreační |
Materiál rámu | hliník |
Brzdy | kotoučové brzdy |
Rychlosti/převody | 1x11 |
Rám | Specialized E5 Premium Aluminum frame, Open Road Geometry, front/rear thru-axles, fully integrated down tube battery, internal cable routing, fender/rack mounts, Boost™ 12x148mm |
Vidlice | Future Shock 1.5 w/ Smooth Boot, Boost™ 12x110mmmm thru-axle, flat-mount disc |
Přední kolo | DT R470 Boost, 12x110mm |
Zadní kolo | DT R470 Boost, 12x148mm |
Přední plášť | Specialized Turbo Pro, 700x28mm |
Zadní plášť | Specialized Turbo Pro, 700x28mm |
Kliky | Praxis, Forged alloy M30, custom offset |
Převodníky | Praxis, 46t, 110BCD |
Řazení | Shimano GRX 810 hydraulic brake levers, mechanical shifting |
Přehazovačka | Shimano RX812 GX, Shadow Plus, 11-speed |
Kazeta | Sunrace, 11-speed, alloy spider, 11-42t |
Řetěz | Shimano Ultegra |
Přední brzda | Shimano GRX 810 hydraulic disc |
Zadní brzda | Shimano GRX 810 hydraulic disc |
Omotávka | Roubaix S-Wrap |
Představec | Specialized, 3D-forged alloy, 4-bolt, 7-degree rise |
Sedlo | Body Geometry Power Sport, hollow Cr-Mo rails |
Sedlovka | Comp Carbon Seat Post, Single Bolt |
Pedály | Specialized Dirt |
Motor | Specialized SL 1.1, custom lightweight motor |
Ovládání motoru | Specialized TCU, 10-LED State of charge, 3-LED Ride Mode display, ANT+/Bluetooth® |
Baterie | Specialized SL1-320, fully integrated, 320Wh |
Nabíječka | Custom charger, 48V System w/ SL system charger plug |
Katalogové číslo | 98120-62 |
Popis produktu
Máme dlouhou historii vývoje nejvýkonnějších silničních kol na světě. Tarmac, Venge, Roubaix, Allez, Diverge - každé z nich ovládá svou kategorii a nabízí nejlepší technologie v oboru. A je to těžké doplňovat tento seznam vítězů. Turbo Creo SL mění definici, co je skutečný výkon e-silničního kola. Je lehké, schopné a živé, jízda je hladká - to vše s mocí zploštit hory, smát se v protivětru a jet dál, než jste si kdy mysleli, že je to možné. Jsi to ty, jen rychlejší. Ano, stejně jako na topmodelu S-Works získáte také Future Shock 1.5. Do specifikací jsme zahrnuli sadu Shimano GRX, 1x, která se postará o řazení a brzdění, zatímco kola DT R470 Boost ™ se zabalí do pneumatik Turbo Pro o rozměrech 28 mm, takže valivý odpor bude munimální. A zjistíte, že naše oblíbené sedlo Body Geometry Power Sport nabízí spoustu pohodlí.
Lehký motor SL 1.1 zdvojnásobuje vaše úsilí až o 240 wattů tiché a výkonné asistence. Citlivá křivka krouticího momentu motoru poskytuje perfektně laděný výkon s vaší normální jízdní kadencí a nezanechává žádný odpor při jízdě bez pomoci.
Obava z dojezdu? Ne na Creo SL. Až 130 km dojezd na vnitřní baterii, Creo SL spojuje spousty kilometrů a dlouhé dny. S přídavnou bateríí máte k dispozici dalších 60km energie na zploštění kopců.
Spojením s naší aplikací Mission Control můžete naladit motor SL 1.1 na styl jízdy, zaznamenávat jízdy a sledovat baterii. Aplikace může také zvládnout správu baterie při jízdě automaticky, což zajistí, že baterie vydrží tak dlouho, jak budete potřebovat. Motor má dokonce zabudovaný měřič výkonu, který přenáší jakoukoli jednotku ANT +. Nechcete se připojit? Žádné starosti - Turbo Connect Unit (TCU) na horní trubce vám dává veškerou kontrolu, kterou potřebujete k jízdě.
Silniční elektrokola jsou z podstaty nepohodlná, ale s naším 20mm odpružením Future Shock 1.5, umístěným pod představcem, získáte nejen pohodlnější jízdu, ale také budete méně unaveni z jízdy a pojedete rychleji.
Future Shock 1.5 s 20 mm zdvihem poskytuje nejen hladší, pohodlnější jízdu, ale také snižuje únavu a zvyšuje rychlost v náročných terénech. Nový Smooth Boot mezitím zvyšuje estetiku, která přináší čistý přechod z hlavové trubky na představec.
Zjistili jsme, že je pravděpodobně větší rozdíl mezi dvěma muži - cyklisty než mezi mužem a ženou. To znamená, že pohlaví samo o sobě neposkytuje dostatek dat pro specializaci. To znamená, že oddělování kol pro muže nebo pro ženy je zastaralé. S těmito poznatky jsme vytvořili geometrii, která padne všem jezdcům - je pohodlná, pohotová a ovládání je jako příjemný sen.
Tabulka velikostí
