Sedla
Upřesnit výběr produktů 3 Zrušit filtry
-
- 155 mm
- 145 mm
Lehké sedlo Bontrager Aeolus Pro, vhodné pro náročné cyklisty. Celkově kratší délka s širší špičkou a výřezem uprostřed zajistí přesnou podporu, která eliminuje tlak na měkké tkáně jak u můžu, tak u žen.
-
- 155 mm
- 145 mm
Silniční sedlo Bontrager Aeolus Elite s výřezem využívá nejnovější biomechanické poznatky, díky nimž lze minimalizovat tlak na měkké tkáně a zachovat maximální výkon a pohodlí.
-
- 155 mm
Silniční sedlo Bontrager Aeolus RSL s výřezem využívá nejnovější biomechanické poznatky, díky nimž lze minimalizovat tlak na měkké tkáně a zachovat maximální výkon a pohodlí.
-
- 145 mm
Silniční sedlo Bontrager Aeolus Comp s výřezem využívá nejnovější biomechanické poznatky, díky nimž lze minimalizovat tlak na měkké tkáně a zachovat maximální výkon a pohodlí.
-
- 150 mm
- 160 mm
Sedlo Tempo Argo R3 bylo vytvořeno na základě vědeckých vyšetření a reaguje na aktuální trendy – sedlo je krátké, široké a má velký centrální výřez. To vše pro opravdu maximální pohodlí během jízdy. Specifická konstrukce sedla umožňuje mírný průhyb skořepiny po stranách. Je tak zaručen volný pohyb stehen při šlapání a zvyšuje se počet možných pozic.
-
- 155 mm
- 145 mm
Tempo Aliante je silniční sedlo s výrazným prohnutím a se širší zadní částí, která více podepře sedací kosti, lépe rozloží hmotnost jezdce a poskytne díky tomu větší komfort po celou dobu jízdy. Navíc má také středový ergonomický výřez, který zabrání tlaku na citlivé partie. Sedlo je vhodné pro jezdce s neohebnou páteří. skořepina: Carbon Reinforced Nylon Shell WingFlex, ližiny: S-Alloy 7 x 7mm, rozměr: 279x145-155mm.
-
- 150 mm
- 160 mm
Sedlo Tempo Argo R5 bylo vytvořeno na základě vědeckých vyšetření a reaguje na aktuální trendy – sedlo je krátké, široké a má velký centrální výřez. To vše pro opravdu maximální pohodlí během jízdy. Specifická konstrukce sedla umožňuje mírný průhyb skořepiny po stranách. Je tak zaručen volný pohyb stehen při šlapání a zvyšuje se počet možných pozic.
-
- 155 mm
- 145 mm
Tempo Aliante je silniční sedlo s výrazným prohnutím a se širší zadní částí, která více podepře sedací kosti, lépe rozloží hmotnost jezdce a poskytne díky tomu větší komfort po celou dobu jízdy. Navíc má také středový ergonomický výřez, který zabrání tlaku na citlivé partie. Sedlo je vhodné pro jezdce s neohebnou páteří. skořepina: Carbon Reinforced Nylon Shell WingFlex, ližiny: K:ium 7 x 7mm, rozměr: 279x145-155mm.
-
- 155 mm
- 130 mm
Sedlo Specialized Sitero Plus je svojí konstrukcí ideální na disciplíny, kde je potřeba na 100% využít aerodynamickou pozici. Sedlo má specifickou velice krátkou a širokou konstrukcí, která poskytuje vysoké prokrvení sedacích partií. Lehké polstrování, aero tvar, odolné a duté ližiny Cr-mo. Polstrování 3. úrovně.
-
- 155 mm
- 145 mm
Tempo Aliante je silniční sedlo s výrazným prohnutím a se širší zadní částí, která více podepře sedací kosti, lépe rozloží hmotnost jezdce a poskytne díky tomu větší komfort po celou dobu jízdy. Navíc má také středový ergonomický výřez, který zabrání tlaku na citlivé partie. Sedlo je vhodné pro jezdce s neohebnou páteří. skořepina: Carbon Reinforced Nylon Shell WingFlex, ližiny: Carbon 7 x 9mm, rozměr: 279x145-155mm.
-
- 150 mm
- 160 mm
Sedlo Tempo Argo R1 bylo vytvořeno na základě vědeckých vyšetření a reaguje na aktuální trendy – sedlo je krátké, široké a má velký centrální výřez. To vše pro opravdu maximální pohodlí během jízdy. Specifická konstrukce sedla umožňuje mírný průhyb skořepiny po stranách. Je tak zaručen volný pohyb stehen při šlapání a zvyšuje se počet možných pozic.
-
- 130 mm
Sedlo Specialized Sitero je svojí konstrukcí ideální na disciplíny, kde je potřeba na 100% využít aerodynamickou pozici. Sedlo má specifickou velice krátkou a širokou konstrukcí, která poskytuje vysoké prokrvení sedacích partií. Lehké polstrování, aero tvar, odolné a duté ližiny Cr-mo. Polstrování 2. úrovně.
-
- 150 mm
- 140 mm
-
- 150 mm
- 140 mm
Jak vybrat cyklistické sedlo
Při výběru sedla zohledněte zejména jeho šířku, provedení (silniční vs. mtb, pánské vs. dámské, rekreační vs. závodní) a přítomnost či absenci gelové výstelky.