Celoodpružené horské elektrokolo Trek Fuel EXe 9.9 XX AXS T-Type - mulsanne blue

Celoodpružené elektrokolo Fuel EXe 9.9 vyplňuje mezeru mezi koly s plnou podporou šlapání a tradičními koly. Je postaveno na karbonovém rámu nejvyšší řady, který je ve středu osazen malým a nenápadným motorem, takže je jízda lehká, hravá a tichá. Více

343 990 Kč
  • Vyberte variantu pro upřesnění dostupnosti.

Základní informace

Kategorie Celoodpružená elektrokola
Určení pánské, dámské
Značka TREK
Katalogové číslo 41658_D
Aktuální U některých kol může dojít ke zpoždění 6-10 dní při stavbě. V takovém případě vás budeme kontaktovat.

Technické parametry

Barva rámu modrá
Velikost kola S, M, L, XL
Průměr kol 29
Konstrukce Celoodpružené
Sezóna 2024
Modelová řada Fuel EXe
Pokročilost jezdce Sportovní
Materiál rámu karbon
Brzdy kotoučové brzdy
Rychlosti/převody 1x12
Hmotnost 18,5 kg
Rám Karbon OCLV pro horská kola, vyjímatelná baterie, vnitřní vedení lanek, slitinový kolébkový spoj, 34,9mm sedlová trubka, úchyt na horní vodítko řetězu, 55mm řetězová linka, Mino Link, ABP, Boost148, UDH, zdvih 140 mm.
Vidlice RockShox Lyrik Ultimate, AirWiz, pružina DebonAir, tlumení Charger 3 RC2, offset 44 mm, Boost110, Maxle Stealth, zdvih 150 mm.
Tlumič RockShox Super Deluxe Ultimate AirWiz, tlumení RCT2, 205 mm x 60 mm.
Přední kolo Bontrager SE5 Team Issue, možnost použití bezdušových plášťů, bočnice Core Strength, aramidová patka, 120 tpi, 29 x 2,50 palce.
Zadní kolo Bontrager SE5 Team Issue, možnost použití bezdušových plášťů, bočnice Core Strength, aramidová patka, 120 tpi, 29 x 2,50 palce.
Pláště Bontrager SE5 Team Issue, možnost použití bezdušových plášťů, bočnice Core Strength, aramidová patka, 120 tpi, 29 x 2,50 palce.
Kliky SRAM XX, délka 165 mm.
Převodníky 32T
Řazení SRAM AXS POD Ultimate.
Přehazovačka SRAM XX Eagle AXS, T-Type.
Kazeta SRAM Eagle XS-1297, T-Type, 10-52, 12 rychlostí.
Řetěz SRAM XX Eagle, T-Type, 12 rychlostí.
Přední brzda SRAM Code Ultimate, 4pístkové hydraulické kotoučové.
Zadní brzda SRAM Code Ultimate, 4pístkové hydraulické kotoučové.
Řídítka Velikost: S Integrovaná řídítka/představec Bontrager RSL, karbon OCLV, prohnutí řídítek 27,5 mm, šířka 820 mm, 0stupňový sklon představce, délka představce 35 mm. Velikost: M, L, XL Integrovaná řídítka/představec Bontrager RSL, karbon OCLV, prohnutí řídítek 27,5 mm, šířka 820 mm, 0stupňový sklon představce, délka představce 45 mm.
Gripy Bontrager XR Trail Elite, nylonový zámek Lock-On.
Sedlo Bontrager Arvada, austenitové ližiny, šířka 138 mm.
Sedlovka Velikost: S RockShox Reverb AXS, zdvih 100 mm, bezdrátová, 34,9 mm, délka 340 mm. Velikost: M RockShox Reverb AXS, zdvih 150 mm, bezdrátová, 34,9 mm, délka 440 mm. Velikost: L, XL RockShox Reverb AXS, zdvih 170 mm, bezdrátová, 34,9 mm, délka 480 mm.
Uložení motoru středový pohon
Motor TQ-HPR50, 50 Nm, maximální trvalý jmenovitý výkon 250 W, špičkový výkon 300 W.
Ovládání motoru Displej TQ LED s konektivitou Bluetooth a ANT+.
Baterie TQ, 360 Wh.
Kapacita baterie (Wh) 360
Nabíječka TQ, 4A

Popis produktu

Specifikace mohou být výrobcem změněny bez udání důvodu.
Obrázky produktů jsou pouze orientační.

U vyšších modelů kol s dostupností skladem u dodavatele, může být požadováno složení zálohy na objednání kola. Po odeslání objednávky vás v tomto směru bude kontaktovat naše centrum zákaznické podpory. U kol, která máme běžně skladem, není složení zálohy nutné.

Celoodpružené elektrokolo Fuel EXe 9.9 vyplňuje mezeru mezi koly s plnou podporou šlapání a tradičními koly. Je postaveno na karbonovém rámu nejvyšší řady, který je ve středu osazen malým a nenápadným a přitom výkonným a technicky vyspělým motorem TQ. Díky inovativnímu způsobu zpřevodování motoru, je jízda s podporou lehká a tichá. S kolem Fuel EXe získáte přínos elektrické podpory šlapání při dlouhých stoupáních bez ztráty hravosti tradičního trailového kola a rušivých elementů tradičních elektrokol s plnou podporou.

Karbonový rám je osazen odpruženou vidlicí RockShox Lyrik o zdvihu 150 mm a poddajným zadním odpružením RockShox Super Deluxe se zdvihem 140 mm. Oba komponenty odpružení jsou vybaveny technologií AirWiz.

Technologie AirWiz umožňuje automatickou kontrolu správného nastavení tlaku vzduchu v komponentech odpružení a následnou signalizaci pomocí LED, nebo v aplikaci Sram AXS ve vašem chytrém telefonu.

Technologie zadní stavby Active Braking Pivot zajistí, že odpružení zůstane funkční i při intenzivním brzdění, kdy se jiné technologie přepákování mohou blokovat.

Zadní stavba také obsahuje otočný čep Mino Link, díky kterému můžete změnit geometrii kola tak, aby lépe odpovídalo vašemu jízdnímu stylu.

O pohon a řazení se stará nejnovější bezdrátová elektronická sada Sram XX Eagle AXS T-Type (Transmission) 1x12 s novým typem uchycení přímo do rámu bez použití patky.

Nový způsob uchycení systému T-Type (Transmission) využívá uchycení přehazovačky přímo na rám. Díky tomu odpadají starosti se sháněním ohnutých, nebo ulomených patek na konkrétní model kola. Celý systém je navíc mnohem bytelnější, poskytuje přesnější chod v zatížení a je elegantnější.

Kotoučové hydraulické čtyřpístkové brzdy se postarají, abyste měli rychlost pod kontrolou v každém okamžiku.

Lehké a odolné karbonové ráfky Bontrager Line Pro 30 umožňují v tomto rámu použití bezdušových plášťů až do rozměru 29x2.5 a nabízí vysokou odolnost.

Kolo je vybaveno elektronickou bezdrátovou technologií pro měření tlaku v pláštích Quarq TyreWiz, díky které pomocí aplikace Sram AXS můžete snadno zkontrolovat, zda máte v pláštích tlak preferovaný pro vaše potřeby.

Elektronicky ovládaná teleskopická sedlovka vám nejen umožní snazší práci s těžištěm nad kolem a tím usnadní průjezd technickými pasážemi, ale také usnadní nasedání a sesedání z kola.

Srdcem kola je pohonná jednotka TQ HPR50. Jedná se o velmi malou a lehkou (1800 g) pohonnou jednotku s válečkovým harmonickým mechanismem, která poskytuje vysoký kroutící moment 50 Nm a je velmi tichá. V případě jízdy bez podpory jednotka neklade žádný odpor, takže jedete jako na klasickém kole.

Pohonnou jednotku a režimy podpory můžete ovládat přímo z řídítek díky nenápadnému integrovanému ovladači.

Veškeré důležité informace a metriky o vaší jízdě a stavu systému vám poskytuje dvoupalcový displej jež je zarovnaný s horní rámovou trubkou a není z boku ani vidět. Při pohledu shora však jasně a ostře ukazuje všechny podrobnosti a to i na slunci díky vysokému kontrastu. Systém se zapíná a vypíná jediným tlačítkem, kterým lze přepínat mezi jednotlivými obrazovkami.

Energii systému dodává baterie TQ s kapacitou 360 Wh v lehkém provedení o hmotnosti jen 1835 g, která je chytře zaintegrovaná v dolní rámové trubce a lze ji vyjmout. Baterie poskytne energii na 2-5 hodin jízdy a lze ji nabít do plné kapacity za pouhé 2 hodiny. K systému lze navíc dokoupit a připojit přídavnou baterii 160 Wh, která rozšíří dojezd o 40%.

Hlavní přednosti a parametry:

  • Karbonový rám OCLV se zdvihem 140 mm
  • Technologie zadní stavby Active Braking Pivot
  • Výměnný člen Mino Link pro změnu geometrie (0.5° úhel hlavové trubky / 10 mm výška středového složení)
  • Výkonná (50 Nm), malá a lehká (1800 g) pohonná jednotka TQ-HPR50
  • Bezdrátová elektronická sada Sram XX Eagle AXS T-Type 1x12
  • Integrovaný a elegantní ovladač na řídítkách
  • Integrovaný displej na horní rámové trubce
  • Bezdrátově elektronicky ovládaná teleskopická sedlovka
  • Vnitřní vedení bovdenů, kabeláže a hadic brzd
  • Vyjímatelná baterie
  • Možnost dokoupení přídavné baterie
  • Odpružené komponenty RockShox s technologií AirWiz
  • Lehké a odolné karbonové ráfky s technologií Quarq TyreWiz

Technologie:

Pohonná jednotka TQ-HPR50
Srdcem kola je zcela nová pohonná jednotka TQ HPR50. Jedná se o velmi malou a lehkou (1800 g) pohonnou jednotku s válečkovým harmonickým mechanismem, která poskytuje vysoký kroutící moment 50 Nm a je velmi tichá. Co je to válečková harmonická pohonná jednotka? Jedná se o relativně jednoduchý, avšak geniální pohonný mechanismus, který pracuje podobně jako rotační motor, avšak je mnohem propracovanější. Vnitřně se skládá ze tří soustředných přesných kusů: eliptického generátoru vln, vnitřního pružného ozubeného kola a tuhého ozubeného kola, které zajišťují pohyb vpřed a jsou zároveň malé a lehké. Oproti tradičním ozubeným řemenovým pohonům je válečková harmonická pohonná jednotka menší, výkonnější, hladší a odolnější.

Díky své přesnosti, odolnosti a kompaktnímu designu se válečkové harmonické pohonné jednotky a konkrétně pak ta od TQ používají ve vesmírném, leteckém a zdravotnickém průmyslu a robotice. Ze stejných důvodů jsou úspěšné v lunárních modulech a chirurgických robotech a skvěle fungují i v elektrokolech.

HPR50 váží pouhých 1 800 gramů a je tak o 1 100 gramů lehčí než jiné vysoce výkonné pohonné systémy.

HPR50 pasuje pěkně za přední převodník, takže Fuel EXe je elegantnější než tradiční elektrokola.

Malá velikost motoru HPR50 umožňuje minimální 135mm Q-faktor (vzdálenost mezi vnějším okrajem ramen klik měřená vodorovně) a zajišťuje pohodlnou jízdní pozici jako kolo bez podpory.

Vyvážený točivý moment 50 Nm nabízí potřebnou úroveň podpory, která není příliš velká a netrhá s vámi jako elektrokola s plným výkonem 85–90 Nm.

HPR50 neobsahuje hlučné řemeny a ozubená kola, díky čemuž je ve srovnání s ostatními systémy velmi tichý.

Systém Active Braking Pivot
Systém Active Braking Pivot umožňuje technikům seřídit tlumení tak, aby reagovalo na zrychlení a brzdění nezávisle. Výsledkem je spolehlivá ovladatelnost jak ve chvíli prudké akcelerace, tak ve chvíli intenzivního brždění.

Tabulka velikostí

O značce TREK

Americký výrobce špičkových jízdních kol na kvalitních lehkých hliníkových rámech.