Dámská celoodpružená horská kola
Upřesnit výběr produktů 4 Zrušit filtry
-
- XS
- L
- XL
Zcela nový Epic s karbonovým rámem, který je ještě lehčí a efektivnější než dřív.
-
- L
Nový model Specialized S-Works Epic World Cup přichází se zbrusu novou koncepcí konstrukce rámu a zadního odpružení. Rám je osazen nejnovější elektronickou bezdrátovou sadou Sram XX SL Transmission.
-
- S
- M
- L
Nový model Specialized S-Works Epic World Cup přichází se zbrusu novou koncepcí konstrukce rámu a zadního odpružení. Rám je osazen nejnovější elektronickou bezdrátovou sadou Sram XX SL Transmission.
-
- −25 %
- M
Celoodpružené kolo Pivot Mach 6, které je postavené na 27.5" má jediný cil a ten je skloubit rychlost 29" kol s pocitem absolutní kontroly kol 27.5". Ten kdo má rád drsné, extrémně technické enduro sekce a pohrávání si s kolem ve vzduchu je Mach 6 jasná volba. Kolo je osazeno mechanickou sadou Sram X01, tlumičem Fox Factory Float X2 158 mm vzadu a vidlici Fox Factory 36 160 mm vpředu.
-
Legendární Pivot Cycles u nás v Radotíně
-
- −31 %
- L
Striktní XC závodní stroj Pivot Cycles Mach 4 SL. Mach 4 SL je postaven na nejlehčím a nejtužší rámu značky Pivot, který společně s patentovaným odpružením DW-Link vykazuje perfektní parametry ve výjezdu kopce, náročných sjezdech a drobných nerovnostech. Kolo je osazeno nejvyšší bezdrátovou sadou Sram XX1 AXS a odpružením Fox Factory 32 o zdvihu 100 mm. Nízkou hmotnost a perfektní akceleraci zajišťují karbonové výplety DT-Swiss XRC 1200.
-
- −50 %
- S1
Celoodpružené horské kolo S-Works Stumpjumper EVO představuje skvělý univerzál, který vás nezklame od lehčích flow trailů, až po technické drsné sjezdy s velkými dropy a skoky. Díky efektivnímu přepákování a odpružení, lehkému karbonovému rámu a výpletům, kolo skvěle jede i na delších vyjížďkách a ochotně stoupá do kopců.
Jak vybrat celoodpružené kolo
Při výběru celoodpruženého kola budete volit zejména výšku zdvihu odpružení podle náročnosti terénu, v němž se chcete pohybovat. Čím vyšší zdvih, tím náročnější terén kolo zvládne zejména ve sjezdu, ale ztrácí na efektivitě šlapání a rychlostí jízdy po rovině a do kopce. Zároveň platí, že čím více je kolo určené pro sjezd, tím je odolnější a těžší.