Pánská celoodpružená horská kola
Upřesnit výběr produktů 4 Zrušit filtry
-
- Novinka
- M
- L
- XL
- M/L
Celoodpružené horské kolo Trek Slash 8 je nekompromisní slitinové enduro pro všechny krotitele drsného terénu, kteří ocení robustní hliníkový rám v nejmodernější geometrii, osazený špičkovými komponenty odpružení i řazení.
-
- Novinka
- M
- L
Cannondale Scalpel Carbon 4, který je ideální na celodenní vyjížďky v horském terénu nebo občasný XC závod nebo Maraton. Pokrokové odpružení Flex Pivot společně s vidlicí Fox neztrácí výkon na úkor hmotnosti a poskytuje vynikající grip a kontrolu v terénu. Kolo je osazeno 12-rychlostní mechanickou sadou Shimano M6100, která poskytuje spolehlivé řazení ve vysokém zatížení.
-
- S
- M
- ML
- L
- ...
Fuel EX 8 GX AXS T-Type je pokročilé trailové kolo pro jezdce, kteří se pouští do drsných sjezdů a chtějí stroj, jenž hravě zvládne i výšlapy.
-
- S
- M
- L
- XL
Celoodpružené elektrokolo Fuel EXe 5 vyplňuje mezeru mezi koly s plnou podporou šlapání a tradičními koly. Je postaveno na hliníkovém rámu, který je ve středu osazen malým a nenápadným motorem, takže je jízda lehká, hravá a tichá.
-
- S
- M
- L
- XL
- ...
Celoodpružené horské kolo Trek Top Fuel 8 je ideální jako lehký all-mountain / downcountry stroj, který zvládá technické traily i delší výlety a náročné výšlapy.
-
Legendární Pivot Cycles u nás v Radotíně
-
- R1
- R3
Session 8 je sjezdové horské kolo osazené masivním slitinovým rámem s tlumičem Marzocchi Bomber s 200mm zdvihem, vidlicí RockShox Boxxer Select se zdvihem 200mm , výkonnými 4pístkovými brzdami Code R a 7rychlostním pohon SRAM GX.
-
- M
- XL
- XXL
- M/L
Parádní celoodpružené trailové kolo za příznivou cenu v nejdostupnější variantě v řadě Top Fuel zaručí zábavu při jízdě na trailech i delších vyjížďkách.
Jak vybrat celoodpružené kolo
Při výběru celoodpruženého kola budete volit zejména výšku zdvihu odpružení podle náročnosti terénu, v němž se chcete pohybovat. Čím vyšší zdvih, tím náročnější terén kolo zvládne zejména ve sjezdu, ale ztrácí na efektivitě šlapání a rychlostí jízdy po rovině a do kopce. Zároveň platí, že čím více je kolo určené pro sjezd, tím je odolnější a těžší.