Celoodpružená horská kola
Upřesnit výběr produktů 2 Zrušit filtry
-
- M
Cannondale Scalpel Carbon 3, který je ideální na celodenní vyjížďky v horském terénu nebo občasný XC závod nebo Maraton. Pokrokové odpružení Flex Pivot společně s vidlicí Lefty neztrácí výkon na úkor hmotnosti a poskytuje vynikající grip a kontrolu v terénu. Kolo je osazeno 12-rychlostní mechanickou sadou Shimano SLX, která poskytuje spolehlivé řazení ve vysokém zatížení.
-
- Novinka
- LG
Celoodpružené horské kolo Santa Cruz Blur ve variantě TR (trail) je se svou nízkou hmotností, geometrií a zdvihem 115 mm vzadu a 120 mm vpředu, ideální pro XC závodění na technicky náročných tratích, nebo jízdu na lehčích trailech.
-
- −14 %
- M
- L
- XL
Zcela nový endurový stroj Cannondale Jekyll 2, který disponuje přepracovaným systémem odpružení, robustním rámem, technologií High-Pivot a dostatkem zdvihu, který zvládne i ty nejnáročnější enduro sekce. Osazeno kvalitním odpružením RockShox/Fox a sadou Shimano Deore
-
- SM
- MD
- LG
- XL
Celoodpružené horské kolo Santa Cruz Blur je se svou nízkou hmotností, geometrií a zdvihy 100 mm vzadu i vpředu, ideální pro XC / XCM závodění na technicky náročných tratích.
-
- XL
Celoodpružené horské kolo Santa Cruz Blur je se svou nízkou hmotností, geometrií a zdvihy 100 mm vzadu i vpředu, ideální pro XC / XCM závodění na technicky náročných tratích.
-
- MD
- LG
- XL
Celoodpružené horské kolo Santa Cruz Blur je se svou nízkou hmotností, geometrií a zdvihy 100 mm vzadu i vpředu, ideální pro XC / XCM závodění na technicky náročných tratích.
-
Legendární Pivot Cycles u nás v Radotíně
-
- MD
Celoodpružené horské kolo Santa Cruz Blur ve variantě TR (trail) je se svou nízkou hmotností, geometrií a zdvihem 115 mm vzadu a 120 mm vpředu, ideální pro XC závodění na technicky náročných tratích, nebo jízdu na lehčích trailech.
Jak vybrat celoodpružené kolo
Při výběru celoodpruženého kola budete volit zejména výšku zdvihu odpružení podle náročnosti terénu, v němž se chcete pohybovat. Čím vyšší zdvih, tím náročnější terén kolo zvládne zejména ve sjezdu, ale ztrácí na efektivitě šlapání a rychlostí jízdy po rovině a do kopce. Zároveň platí, že čím více je kolo určené pro sjezd, tím je odolnější a těžší.