Závodní silniční kola
Upřesnit výběr produktů 4 Zrušit filtry
-
- 47
- 54
- 56
- 58
- ...
Rámový set Émonda SL Disc je ideální výchozí platformou pro kolo, které by mělo být rychlé do kopce. Tento rám vám však nabídne také skvělou ovladatelnost a díky aerodynamickým tvarům trubek jede nová Émonda perfektně i na rovině. Aerodynamický rám je z karbonu OCLV řady 500 a je určen k použití kotoučových brzd.
-
- 50
- 58
Vysoce výkonné silniční kolo Domane SL 7 Disc je určené pro vytrvalostní jízdu. Elektrická sada Shimano Ultegra pro přesné řazení v jakýchkoli podmínkách. Díky rámu z lehkého karbonu OCLV s předním a zadním pružícím prvkem IsoSpeed, karbonovým kolům a hydraulickým kotoučovým brzdám je pohodlné a rychlé při dlouhých jízdách. Má rovněž úložný prostor se snadným přístupem k ukládání nezbytností pro jízdu.
-
- 50
- 52
- 54
- 56
- ...
Silniční kolo Domane SLR 7 je mimořádně lehké vytrvalostní karbonové silniční kolo osazené špičkovým řazením Shimano Ultegra Di2, karbonovými koly Aeolus Pro 37 a výkonnými hydraulickými kotoučovými brzdami.
-
POSTAVTE SI KOLO FESTKA NA MÍRU
-
- 50
- 52
- 54
- 56
- ...
Trek Domane SLR 9 je kombinací nejlepšího silničního rámu pro závodní jízdu a elektronického řazení Shimano Dura-ace. Je to ultralehké vytrvalostní silniční kolo osazené špičkovými komponenty. Ultralehký karbonový rám OCLV 800 s elegantním vnitřním úložným prostorem, nastavitelný přední a zadní pružící prvkem IsoSpeed, karbonová kola Bontrager Aeolus RSL 37 a hydraulické kotoučové brzdy.
-
- 47
- 50
- 54
- 58
Špičkové silniční kolo Domane SLR 6 Disc je určené pro dlouhé vytrvalostní jízdy. Má spolehlivý pohon Shimano 105 Di2 pro přesné řazení v jakýchkoli podmínkách. Díky rámu z nejlepšího materiálu OCLV 800 s předním a zadním pružícím prvkem IsoSpeed, karbonovým kolům a hydraulickým kotoučovým brzdám je pohodlné a rychlé. Má rovněž úložný prostor se snadným přístupem k ukládání nezbytností pro jízdu.
Jak vybrat silniční kolo
Při výběru silničního kola zohledníte vaši jezdeckou úroveň, terén, v němž se pohybujete (jen silnice vs. občas pavé a zpevněné cesty), dále osazení a v neposlední řadě optimální rámovou velikost.