Silniční kola
- Rekreační silniční kola
- Sportovní silniční kola
- Závodní silniční kola
- Cyklokrosová kola
- Triatlonová kola
Upřesnit výběr produktů 5 Zrušit filtry
-
POSTAVTE SI KOLO FESTKA NA MÍRU
-
- 47
- 50
- 52
- 54
- ...
Silniční kolo Domane SL 6 čtvrté generace je lehké vytrvalostní karbonové silniční kolo osazené elektronickým řazením Shimano 105 Di2 R7170 a výkonnými hydraulickými kotoučovými brzdami.
-
- 47
- 50
- 52
- 54
- ...
Trek Domane AL 2 vás dokonale provede prvními kilometry na silnici. Je postavený na kvalitním hliníkovém rámu z materiálu Alpha řady 100 a kvalitními komponenty Shimano Claris 8 speed. Tento vyvážený základní komplet je ideální jako začátek vašeho silničářského ježdění.
-
- 56
- 58
Silniční kolo Specialized Allez je ideální vstupní volbou do světa silničních kol. Tento model je vybaven spolehlivým řazením Shimano Claris 2x8, odolnými hliníkovými koly Axis Sport, novým super pohodlným sedlem Body Geometry Bridge a pneumatikami Road Sport s dobrou ochranou proti defektu.
-
- −8 %
- 58
Závodní silniční kolo Cervélo R5 je superlehké pro snadné výjezdy a zároveň stabilní a aerodynamicky efektivní pro rychlé sjezdy.
-
- −30 %
- 58
Nejvyšší verze Treku Émonda SLR 9 eTap, postavena na rámu, který je vyrobený z našeho nejlepšího materiálu OCLV řady 800 o hmotnosti necelých 700 g. Aerodynamický profil rámu společně s jeho nízkou hmotnosti dělá z celého kola obrovského univerzála do kopců i na větrné roviny. Kolo je osazeno nejvyšší bezdrátovou elektronickou sadou Sram Red AXS a karbonovými výplety Aeolus RSL 37. Oceníte také ručně vyrobené pláště Bontrager R4 320.
-
- −14 %
- 56
- 58
- 61
Silniční kolo Cervélo Caledonia je ideální vytrvalostní univerzál na dlouhé vyjížďky po různých površích. Nezalekne se nejdrsnějších dlážděných sektorů ani štěrkových cest.
-
- −20 %
- 58
Specialized Aethos PRO Force eTap je špičkové silniční kolo, které je vhodné na celodenní pohodlnou jízdu v rozmanitém terénu. Stylové klasické tvary rámu a bezdrátová elektronická sada Sram Force eTap. Velice lehké karbonové výplety Roval Alpinist CL.
-
- 58
Silniční kolo Domane SL 5 je určené pro dlouhé vytrvalostní jízdy. Je postaveno na karbonovém rámu OCLV 500 s tlumícím prvkem IsoSpeed a osazeno spolehlivou sadou Shimano 105.
-
- 58
Kolo Madone SLR 7 eTap Disc je lehký, rychlý a aerodynamický speciál na závodění. Je osazeno špičkovým karbonovým rámem OCLV 800 a bezdrátovou sadou Sram Force 2x12. Kola Bontrager Aeolus Pro 51 Disc umožňující použití bezdušových plášťů.
-
- 50
- 52
- 54
- 56
- ...
Silniční kolo Domane SLR 7 je mimořádně lehké vytrvalostní karbonové silniční kolo osazené špičkovým řazením Shimano Ultegra Di2, karbonovými koly Aeolus Pro 37 a výkonnými hydraulickými kotoučovými brzdami.
-
- −25 %
- 58
Nejvyšší model legendárního modelu, Specialized S-Works Tarmac. Specialized udělal pro tento rok z Tarmaca jedno z nejuniverzálnějších závodních kol na trhu. Nový Tarmac si vzal to nejlepší z aerodynamického Venge a svou tradiční lehkost. Výsledkem je stroj, který dokáže podávat špičkové výkony úplně všude. Kolo je osazeno nejvyšší bezdrátovou sadou Sram Red eTap s integrovaným měřičem výkonu a špičkovými koly Roval CLX Rapide.
-
- 58
Špičkové a extra lehké silniční kolo Cérvelo S5 s aerodynamickým rámem, které je vynikající na rovině i v kopcích. Vybaveno hydraulickými kotoučovými brzdami a bezdrátovou elektronickou sadou Sram Force AXS 2x12.
-
- 54
- 56
- 58
Trek Domane SLR 9 je kombinací nejlepšího silničního rámu pro závodní jízdu a elektronického řazení Shimano Dura-ace. Je to ultralehké vytrvalostní silniční kolo osazené špičkovými komponenty. Ultralehký karbonový rám OCLV 800 s elegantním vnitřním úložným prostorem, nastavitelný přední a zadní pružící prvkem IsoSpeed, karbonová kola Bontrager Aeolus RSL 37 a hydraulické kotoučové brzdy.
-
- 54
- 56
- 58
- 60
- ...
Émonda ALR 5 je silniční kolo se špičkovými parametry v dostupnějším provedení.
Jak vybrat silniční kolo
Při výběru silničního kola zohledníte vaši jezdeckou úroveň, terén, v němž se pohybujete (jen silnice vs. občas pavé a zpevněné cesty), dále osazení a v neposlední řadě optimální rámovou velikost.