Silniční kola
- Rekreační silniční kola
- Sportovní silniční kola
- Závodní silniční kola
- Cyklokrosová kola
- Triatlonová kola
Upřesnit výběr produktů 4 Zrušit filtry
-
- 54
- 56
- 58
- 60
-
- Novinka
- 44
- 52
- 56
- 58
Silniční kolo Tarmac SL8 se s jistotou řadí k nejrychlejším a nejvyspělejším kolům na světě, díky kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti a jízdních vlastností, které se dříve považovaly v jednom kole za nemožné. Varianta se špičkovou elektronickou sadou Shimano Ultegra Di2.
-
- 44
- 54
- 56
- 58
- ...
Silniční kolo Tarmac SL7 se s jistotou řadí k nejrychlejším a nejvyspělejším kolům na světě, díky kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti a jízdních vlastností, které se dříve považovaly v jednom kole za nemožné. Varianta s mechanickou sadou Shimano 105.
-
POSTAVTE SI KOLO FESTKA NA MÍRU
-
- 49
- 52
- 54
- 58
- ...
Silniční kolo Tarmac SL8 se s jistotou řadí k nejrychlejším a nejvyspělejším kolům na světě, díky kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti a jízdních vlastností, které se dříve považovaly v jednom kole za nemožné. Varianta s bezdrátovou elektronickou sadou Sram Rival eTap AXS 2x12.
-
- 58
Trek Boone 5 je základním karbonovým modelem určeným na závody. Tlumení IsoSpeed vyhlazuje nerovný terén.
-
- 56
- 58
- 60
Émonda SL 6 nabízí všechny výhody úžasně lehké karbonové silničky s aerodynamicky tvarovanými trubkami, která vám dodá rychlost ve stoupáních i na rovinkách.
-
- 58
Kolo Madone SLR 7 eTap Disc je lehký, rychlý a aerodynamický speciál na závodění. Je osazeno špičkovým karbonovým rámem OCLV 800 a bezdrátovou sadou Sram Force 2x12. Kola Bontrager Aeolus Pro 51 Disc umožňující použití bezdušových plášťů.
-
- 58
Cyklokrosové závodní kolo Cannondale SuperSix EVO CX. Lehká a odolný karbonový rám, dostatek prostoru pro širší pláště, vylepšená přední část OutFront a spolehlivá sada Sram Force 1x11. Ověřeno tratěmi Světového poháru.
Jak vybrat silniční kolo
Při výběru silničního kola zohledníte vaši jezdeckou úroveň, terén, v němž se pohybujete (jen silnice vs. občas pavé a zpevněné cesty), dále osazení a v neposlední řadě optimální rámovou velikost.