Silniční kola
- Rekreační silniční kola
- Sportovní silniční kola
- Závodní silniční kola
- Cyklokrosová kola
- Triatlonová kola
Upřesnit výběr produktů 5 Zrušit filtry
-
- 56
- 61
Tento cyklokrosový speciál není další gravel ale ostré závodní kolo, které je rychlé, lehké a ovladatelné se zkušenostmi z tratí světového poháru. Specialized Crux Comp disponuje technologií Rider-First Engineered, která zaručuje stejné jízdní vlastnosti napříč všemi velikostmi. Oproti předešlé generaci váží rám pouze 900 g, což dělá v Cruxe opravdové závodní kolo.
-
- 56
- 58
Silniční kolo Specialized Allez je ideální vstupní volbou do světa silničních kol. Tento model je vybaven spolehlivým řazením Shimano Claris 2x8, odolnými hliníkovými koly Axis Sport, novým super pohodlným sedlem Body Geometry Bridge a pneumatikami Road Sport s dobrou ochranou proti defektu.
-
- 56
Silniční kolo Specialized Allez je ideální vstupní volbou do světa silničních kol. Tento model je vybaven spolehlivým řazením Shimano Claris 2x8, odolnými hliníkovými koly Axis Sport, novým super pohodlným sedlem Body Geometry Bridge a pneumatikami Road Sport s dobrou ochranou proti defektu.
-
- 54
- 56
Jedno z nejlehčích gravel kol na světě s výjimečným prostorem v karbonovém rámu FACT 10r pro širokou paletu plášťů. Kolo je osazeno mechanickou sadou Sram Rival 1x12.
-
- −20 %
- 56
Specialized Aethos PRO Force eTap je špičkové silniční kolo, které je vhodné na celodenní pohodlnou jízdu v rozmanitém terénu. Stylové klasické tvary rámu a bezdrátová elektronická sada Sram Force eTap. Velice lehké karbonové výplety Roval Alpinist CL.
-
POSTAVTE SI KOLO FESTKA NA MÍRU
-
- −25 %
- 56
- 58
Specialized Aethos Pro je všestranné silniční kolo na celodenní pohodlnou jízdu v rozmanitém profilu postavené na vzhledově klasickém rámu FACT 10r Carbon a osazeno elektronickou sadou Shimano Ultegra Di2 a lehkými karbonovými výplety Roval Alpinist CL.
Jak vybrat silniční kolo
Při výběru silničního kola zohledníte vaši jezdeckou úroveň, terén, v němž se pohybujete (jen silnice vs. občas pavé a zpevněné cesty), dále osazení a v neposlední řadě optimální rámovou velikost.