Silniční kola
- Rekreační silniční kola
- Sportovní silniční kola
- Závodní silniční kola
- Cyklokrosová kola
- Triatlonová kola
Upřesnit výběr produktů 3 Zrušit filtry
-
- 54
- 58
Silniční kolo Tarmac SL8 se s jistotou řadí k nejrychlejším a nejvyspělejším kolům na světě, díky kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti a jízdních vlastností, které se dříve považovaly v jednom kole za nemožné. Varianta s bezdrátovou elektronickou sadou Sram Rival eTap AXS 2x12.
-
- −30 %
- 58
Nejvyšší verze Treku Émonda SLR 9 eTap, postavena na rámu, který je vyrobený z našeho nejlepšího materiálu OCLV řady 800 o hmotnosti necelých 700 g. Aerodynamický profil rámu společně s jeho nízkou hmotnosti dělá z celého kola obrovského univerzála do kopců i na větrné roviny. Kolo je osazeno nejvyšší bezdrátovou elektronickou sadou Sram Red AXS a karbonovými výplety Aeolus RSL 37. Oceníte také ručně vyrobené pláště Bontrager R4 320.
-
- 58
- 60
Vysoce výkonné silniční kolo Domane SL 7 Disc je určené pro vytrvalostní jízdu. Elektrická sada Shimano Ultegra pro přesné řazení v jakýchkoli podmínkách. Díky rámu z lehkého karbonu OCLV s předním a zadním pružícím prvkem IsoSpeed, karbonovým kolům a hydraulickým kotoučovým brzdám je pohodlné a rychlé při dlouhých jízdách. Má rovněž úložný prostor se snadným přístupem k ukládání nezbytností pro jízdu.
-
- 54
- 56
- 58
- 60
Émonda ALR 5 je silniční kolo se špičkovými parametry v dostupnějším provedení.
-
POSTAVTE SI KOLO FESTKA NA MÍRU
-
- 54
- 58
Všestranné silniční kolo Cannondale Synapse, které vyniká velice pohodlnou geometrií. Lehký rám ze slitiny SmartForm C2. Vnitřní vedení kabelo. Připraveno a kontabilní ze SmartSense. Kolo je vybaveno sadou Shimano Tiagra 2x10.
-
- 58
Cyklokrosové závodní kolo Cannondale SuperSix EVO CX. Lehká a odolný karbonový rám, dostatek prostoru pro širší pláště, vylepšená přední část OutFront a spolehlivá sada Sram Force 1x11. Ověřeno tratěmi Světového poháru.
Jak vybrat silniční kolo
Při výběru silničního kola zohledníte vaši jezdeckou úroveň, terén, v němž se pohybujete (jen silnice vs. občas pavé a zpevněné cesty), dále osazení a v neposlední řadě optimální rámovou velikost.