Pánská silniční kola
- Rekreační silniční kola
- Sportovní silniční kola
- Závodní silniční kola
- Cyklokrosová kola
- Triatlonová kola
Upřesnit výběr produktů 7 Zrušit filtry
-
- −13 %
- Náš tip
- 54
Model Cervelo Caledonia je inspirované náročností závodu Paríž-Roubaix. Zaměrem bylo vytvořil kolo, které je tuhé, lehké a odolné. Šířka plášťů je rozšířena na 30mm a celokarbonový rám s mírným aero profilem tvoří skvělý stroj na boční cesty se špatným povrchem. Caledonia je vybavená kotoučovými brzdami a koly Fulcrum Racing. Elektronická sada SRAM Rival AXS.
-
POSTAVTE SI KOLO FESTKA NA MÍRU
-
- 54
- 58
Silniční kolo Tarmac SL8 se s jistotou řadí k nejrychlejším a nejvyspělejším kolům na světě, díky kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti a jízdních vlastností, které se dříve považovaly v jednom kole za nemožné. Varianta s bezdrátovou elektronickou sadou Sram Rival eTap AXS 2x12.
-
- 54
- 56
- 58
- 60
Émonda SL 5 Disc je lehké karbonové silniční kolo s vyváženými jízdními vlastnostmi a úžasně citlivým ovládáním v kopcích i na rychlých rovinkách.
-
- Novinka
- 52
Silniční kolo Specialized Roubaix SL8 Expert s odpruženým kokpitem Future Shock 3.2 je lehčí, rychlejší a poskytne plynulejší jízdu než jakékoli silniční kolo, které kdy bylo vyrobeno.
-
- 50
- 52
- 56
- 58
- ...
Vysoce výkonné silniční kolo Domane SL 7 Disc je určené pro vytrvalostní jízdu. Elektrická sada Shimano Ultegra pro přesné řazení v jakýchkoli podmínkách. Díky rámu z lehkého karbonu OCLV s předním a zadním pružícím prvkem IsoSpeed, karbonovým kolům a hydraulickým kotoučovým brzdám je pohodlné a rychlé při dlouhých jízdách. Má rovněž úložný prostor se snadným přístupem k ukládání nezbytností pro jízdu.
-
- −14 %
- 54
- 56
Silniční kolo Cervélo Caledonia je ideální vytrvalostní univerzál na dlouhé vyjížďky po různých površích. Nezalekne se nejdrsnějších dlážděných sektorů ani štěrkových cest.
Jak vybrat silniční kolo
Při výběru silničního kola zohledníte vaši jezdeckou úroveň, terén, v němž se pohybujete (jen silnice vs. občas pavé a zpevněné cesty), dále osazení a v neposlední řadě optimální rámovou velikost.