Silniční kola TREK
- Rekreační silniční kola
- Sportovní silniční kola
- Závodní silniční kola
- Cyklokrosová kola
- Triatlonová kola
Upřesnit výběr produktů 6 Zrušit filtry
-
- 47
- 50
- 52
- 54
- ...
Silniční kolo Domane SL 6 čtvrté generace je lehké vytrvalostní karbonové silniční kolo osazené elektronickým řazením Shimano 105 Di2 R7170 a výkonnými hydraulickými kotoučovými brzdami.
-
- 47
- 50
- 52
- 54
- ...
Trek Domane AL 2 vás dokonale provede prvními kilometry na silnici. Je postavený na kvalitním hliníkovém rámu z materiálu Alpha řady 100 a kvalitními komponenty Shimano Claris 8 speed. Tento vyvážený základní komplet je ideální jako začátek vašeho silničářského ježdění.
-
- 47
- 54
- 56
- 58
- ...
Rámový set Émonda SL Disc je ideální výchozí platformou pro kolo, které by mělo být rychlé do kopce. Tento rám vám však nabídne také skvělou ovladatelnost a díky aerodynamickým tvarům trubek jede nová Émonda perfektně i na rovině. Aerodynamický rám je z karbonu OCLV řady 500 a je určen k použití kotoučových brzd.
-
- −30 %
- 58
Nejvyšší verze Treku Émonda SLR 9 eTap, postavena na rámu, který je vyrobený z našeho nejlepšího materiálu OCLV řady 800 o hmotnosti necelých 700 g. Aerodynamický profil rámu společně s jeho nízkou hmotnosti dělá z celého kola obrovského univerzála do kopců i na větrné roviny. Kolo je osazeno nejvyšší bezdrátovou elektronickou sadou Sram Red AXS a karbonovými výplety Aeolus RSL 37. Oceníte také ručně vyrobené pláště Bontrager R4 320.
-
- S
- M
- L
- XL
Rámový set Speed Concept je ideální platformou pro vaše nové triatlonové kolo, s nímž zvítězíte v mnohých závodech. Lehký rám z karbonu OCLV řady 500, trubky Kammtail Virtual Foil (KVF) snižující odpor vzduchu, vidlice Speed Concept z celokarbonové fólie, integrovaný představec a integrovaná brzda Bontrager Speed Limit. K použití se středovým složením BB90. Zahrnuje brzdy, karbonová aerodynamická řídítka, sedlovku, integrovaný představec pro přímou montáž a hlavové složení.
-
- 58
Silniční kolo Domane SL 5 je určené pro dlouhé vytrvalostní jízdy. Je postaveno na karbonovém rámu OCLV 500 s tlumícím prvkem IsoSpeed a osazeno spolehlivou sadou Shimano 105.
-
- 58
Kolo Madone SLR 7 eTap Disc je lehký, rychlý a aerodynamický speciál na závodění. Je osazeno špičkovým karbonovým rámem OCLV 800 a bezdrátovou sadou Sram Force 2x12. Kola Bontrager Aeolus Pro 51 Disc umožňující použití bezdušových plášťů.
-
- 50
- 52
- 54
- 56
- ...
Silniční kolo Domane SLR 7 je mimořádně lehké vytrvalostní karbonové silniční kolo osazené špičkovým řazením Shimano Ultegra Di2, karbonovými koly Aeolus Pro 37 a výkonnými hydraulickými kotoučovými brzdami.
-
- −30 %
- 58
Rám Trek Émonda SLR je vyrobený z nejlepšího možného materiálu OCVL 800. Díky aerodynamickým prvkům je tento rám nejen perfektní na dlouhé kopce, ale také na větrné pasáže po rovině. Hmotnost rámu je necelých 700 g a to za udržení 100% tuhosti a pevnosti rámu.
-
- −20 %
- 54
- 56
- 58
- 60
- ...
Émonda ALR 5 je silniční kolo se špičkovým slitinovým rámem, lehký rám z hliníku Alpha řady 300 s aerodynamicky tvarovanými trubkami a technologií nenápadných svarů Invisible Weld, karbonová vidlice Émonda SL tlumící vibrace, vnitřní vedení lanek rámem i vidlicí, kompletní sada Shimano 105 2x11, účinné hydraulické kotoučové brzdy.
-
- 54
- 56
- 58
Trek Domane SLR 9 je kombinací nejlepšího silničního rámu pro závodní jízdu a elektronického řazení Shimano Dura-ace. Je to ultralehké vytrvalostní silniční kolo osazené špičkovými komponenty. Ultralehký karbonový rám OCLV 800 s elegantním vnitřním úložným prostorem, nastavitelný přední a zadní pružící prvkem IsoSpeed, karbonová kola Bontrager Aeolus RSL 37 a hydraulické kotoučové brzdy.
-
- 54
- 56
- 58
- 60
Émonda ALR 5 je silniční kolo se špičkovými parametry v dostupnějším provedení.
-
POSTAVTE SI KOLO FESTKA NA MÍRU
-
- 50
- 54
- 60
Émonda ALR 5 je silniční kolo se špičkovými parametry v dostupnějším provedení.
Jak vybrat silniční kolo
Při výběru silničního kola zohledníte vaši jezdeckou úroveň, terén, v němž se pohybujete (jen silnice vs. občas pavé a zpevněné cesty), dále osazení a v neposlední řadě optimální rámovou velikost.