Silniční kola Cannondale
- Rekreační silniční kola
- Sportovní silniční kola
- Závodní silniční kola
- Cyklokrosová kola
- Triatlonová kola
Upřesnit výběr produktů 5 Zrušit filtry
-
POSTAVTE SI KOLO FESTKA NA MÍRU
-
- −10 %
- M
- L
- XL
Gravel bike Cannondale Topstone je skvělé univerzální kolo pro vyznavače jízdy po štěrkových cestách, bikepackingové dobrodruhy i každodenní dojíždění po různorodých površích měst. Vybaveno hliníkovým rámem s karbonovou vidlicí, řazením a hydraulickými kotoučovými brzdami Shimano GRX.
-
- S
- M
- L
- XL
Sportovní karbonový gravel bike Cannondale Topstone Carbon Apex s odpružením Kingpin osazený sadou gravel SRAM Apex. Rám je odladěn zvlášť pro každou velikost. Geometrie rámu s integrovaným odpružením Kingpin zaručuje vysokou míru komfortu. Vysoká míra průchodnosti pláště až 700x45.
-
- S
- M
- L
Sportovní karbonový gravel bike Cannondale Topstone Carbon Apex s odpružením Kingpin osazený sadou gravel SRAM Apex. Rám je odladěn zvlášť pro každou velikost. Geometrie rámu s integrovaným odpružením Kingpin zaručuje vysokou míru komfortu. Vysoká míra průchodnosti pláště až 700x45.
-
- −8 %
- 54
- 56
Všestranné silniční kolo Cannondale Synapse Carbon 2 RLE, které vyniká velice pohodlnou geometrií a zcela novou technologií SmartSense. Geometrie rámu je vybavena flexibilními zónami, které jsou schopné pohltit většinu nerovností. Technologie SmartSense poté maximalizuje vaše bezpečí tím, že disponuje integrovanými světly a radarem, který Vás informuje o provozu za vámi. Kolo je vybaveno elektronickou sadou Shimano Ultegra 2x12.
-
- −14 %
- 54
- 56
- 58
Vynikající silniční kolo Cannondale Optimo 1 s lehkým a tuhým rámem z hliníkové slitiny, karbonovou vidlicí, hliníkovou sedlovkou, klasickými “V” brzdami Tektro R471 a sadou řazení Shimano 105 s 2x11 převody. Optimo 2 je ideální na středně náročné vyjížďky v jakémkoli terénu.
Jak vybrat silniční kolo
Při výběru silničního kola zohledníte vaši jezdeckou úroveň, terén, v němž se pohybujete (jen silnice vs. občas pavé a zpevněné cesty), dále osazení a v neposlední řadě optimální rámovou velikost.