Cyklistické komponenty, díly
- Sedla
- Pláště, duše, galusky
- Gripy, omotávky
- Pedály
- Rámy
- Řídítka a představce
- Zapletená kola, ráfky a náboje
- Středová složení, osy a ložiska
- Sedlovky
- Pohon a řazení
- Brzdy
- Příslušenství elektrokol
Upřesnit výběr produktů 3 Zrušit filtry
-
- −25 %
Systém nadrozměrných kladek pro SRAM Red a Force AXS je vybaven 15zubým horním a 19zubovým nastavením spodního kladkového kola pro maximální efektivitu. Tato titanová verze s 3D tiskem je dodávána s ložisky s keramickým povlakem CeramicSpeed namontovanými v horní a spodní kladce.
-
- −25 %
Nejhladší a nejrychlejší systém kladek na světě, s úsporou od 2,4 wattu oprtoi standardnímu systému kladek. Nový design má integrovaný systém dorazů pro snadnější montáž.
-
- −25 %
Ramínko kladky OSPW X pro všechny přehazovačky SRAM Eagle AXS se vyznačuje úzkým širokým profilem zubů, který zajišťuje trvanlivé držení řetězu. Horní kladka se 14 zuby a spodní kladka s 18 zuby snižují odpor řetězu, zatímco ramínko z uhlíkových vláken na míru zajišťuje odolnost a nízkou hmotnost.
-
- −25 %
Toto je aktualizovaná verze systému nadrozměrných kladek pro Shimano 9100/9150 a 8000 SS/8050 SS. Systém CeramicSpeed ??Oversized Pulley Wheels System se osvědčil jako nejrychlejší systém kladek na světě, který poskytuje úsporu energie již od 2,4 wattu oproti standardním systémům Shimano.
-
- −25 %
Systém nadrozměrných kladek pro SRAM Red a Force AXS je vybaven 15zubým horním a 19zubovým nastavením spodního kladkového kola pro maximální efektivitu. Ručně vyráběný systém OSPW má dvě nastavení napnutí pružiny, což umožňuje přizpůsobené nastavení na základě jízdních podmínek.
-
Nový standard klik SRAM DUB, postavený na vřetenu 28,99, umožňuje konstrukci BB odolnější vůči znečištění, přičemž si zachovává ultraúčinné a dlouhotrvající vlastnosti, kterými jsou známé spodní držáky CeramicSpeed. Verze s potaženými ložisky od CeramicSpeed.
-
Anglické závity na silničních kolech znamenají 68 mm širokou, 34 mm vnitřní průměr s obráceným závitem na hnací straně. Je to dnes nejběžnější závitový standard. Tato sada pracuje s klikami pevné osou o průměru 24 mm, které najdete mimo jiné na Shimano, FSA nebo Rotor. Potažená ložiska mají keramické kuličky nainstalované na potažených kroužcích z tvrzené oceli pro delší životnost a menší odpor ložisek.
-
Nový standard klik SRAM DUB, postavený na vřetenu 28,99, umožňuje konstrukci BB odolnější vůči znečištění, přičemž si zachovává ultraúčinné a dlouhotrvající vlastnosti, kterými jsou známé spodní držáky CeramicSpeed. Verze s potaženými ložisky od CeramicSpeed.
-
Když máte karbonový rám PF30, BBright nebo 386EVO a chcete do rámu nainstalovat kliky BB30. Všechny mají vnitřní průměr 46 mm a hladké vnitřky, i když šířky se pohybují od 68 mm do 86 mm. Klika má vřeteno o průměru 30 mm.
-
T47 je novější design skořepiny středové konzoly využívající nadrozměrné rozhraní PF30 a EVO386, ale s výhodou závitového rozhraní. Tento středový držák vám umožňuje nainstalovat Shimano a další kliky s pevnou osou o průměru 24 mm do T47. Je kompatibilní s rámy o šířce 86 mm a také kompatibilní s rámy TREK T47 o šířce 85,5 mm.
-
Nový standard klik SRAM DUB, postavený na vřetenu 28,99, umožňuje konstrukci BB odolnější vůči znečištění, přičemž si zachovává ultraúčinné a dlouhotrvající vlastnosti, kterými jsou známé spodní držáky CeramicSpeed. Verze s potaženými ložisky od CeramicSpeed.
-
Tento BB92 pro Shimano MTB byl navržen tak, aby integroval ložiska do středového složení pro snížení hmotnosti. Tato sada pracuje se standardem: skládá se ze dvou kelímků, které jsou zalisovány do obou stran skořepiny. Středové složení MTB jsou vyrobeny z ložisek CeramicSpeed Coated a jsou vybaveny mazivem UFO Long Life Grease pro maximální odolnost a ochranu ve všech prostředích.
-
Anglické závitování na MTB znamená skořepinu o šířce 73 mm, vnitřním průměru 34 mm s obráceným závitem na straně pohonu. Je to dnes nejběžnější závitový standard. Tato sada pracuje s klikami o průměru osy 24 mm, které najdete mimo jiné na Shimano, FSA, Rotor. Ložisko Coated Bearing má kuličky CeramicSpeed běžící na 3 mikrony silném povlaku umístěném na vršku kroužků z tvrzené oceli pro větší odolnost a menší tření.
-
Tato ručně vyrobená ložiska jsou speciálně vyvinuta pro výkon v terénu. Ložiska nabízejí extrémní odolnost a vysokou výkonnost a jsou vyvinuta speciálně pro kliky DUB 28,99.
-
Tato ručně vyrobená ložiska jsou speciálně vyvinuta pro výkon v terénu. Ložiska nabízejí extrémní odolnost a vysokou výkonnost a jsou vyvinuta speciálně pro kliky DUB 28,99.
-
Tato ručně vyrobená ložiska jsou speciálně vyvinuta pro výkon v terénu. Ložiska nabízejí extrémní odolnost a vysokou výkonnost a jsou vyvinuta speciálně pro kliky DUB 28,99.
-
CeramicSpeed kladková kola pro Shimano XT/XTR nabízí unikátní symetrický 14zubý úzko-široký design, který poskytuje výjimečný výkon řazení. Kladky mají lehké obrobené slitinové tělo pro odolnost a dlouhou životnost a jsou vyvinuty, navrženy a ručně vyrobeny v Dánsku.
-
Komponentní systém 1x Eagle od SRAM se může pochlubit dvanáctirychlostní kazetou. Tato kladková kola CeramicSpeed pracují s menším třením, zvyšují výkon přenášený na zadní kolo, má delší životnost a prodlužují intervaly výměny. Tyto kladky jsou také plně kompatibilní s přehazovačkou SRAM Eagle AXS.
-
Středová konzola BB30 umožňuje spárovat 30mm kliky vřetena s vnitřním průměrem středové konzoly 42 mm. Cannondale byl průkopníkem tohoto standardu spolu se speciálně navrženými klikami a mnozí z nich našli výhody. Silniční verze mají šířku 68mm. Coated Bearing, které používá superkulaté kuličky CeramicSpeed instalované na potažených, kalených ocelových kroužcích pro delší životnost a menší odpor ložisek.
-
- −25 %
Systém nadrozměrných kladek pro SRAM Red a Force AXS je vybaven 15zubým horním a 19zubovým nastavením spodního kladkového kola pro maximální efektivitu. Ručně vyráběný systém OSPW má dvě nastavení napnutí pružiny, což umožňuje přizpůsobené nastavení na základě jízdních podmínek.
-
Anglické závity na silničních kolech znamenají 68 mm širokou, 34 mm vnitřní průměr s obráceným závitem na hnací straně. Je to dnes nejběžnější závitový standard. Tato sada pracuje s klikami pevné osou o průměru 24 mm, které najdete mimo jiné na Shimano, FSA nebo Rotor. Standardní ložiska mají nízký odpor díky kroužkům z tvrzené oceli a keramickým kuličkám od CeramicSpeed .
-
Nový standard klik SRAM DUB, postavený na vřetenu 28,99, umožňuje konstrukci BB odolnější vůči znečištění, přičemž si zachovává ultraúčinné a dlouhotrvající vlastnosti, kterými jsou známé spodní držáky CeramicSpeed. Verze se standardními ložisky od CeramicSpeed.
-
Když máte karbonový rám PF30, BBright nebo 386EVO a chcete do rámu nainstalovat kliky BB30. Všechny mají vnitřní průměr 46 mm a hladké vnitřky, i když šířky se pohybují od 68 mm do 86 mm. Klika má vřeteno o průměru 30 mm.
-
T47 je novější design skořepiny středové konzoly využívající nadrozměrné rozhraní PF30 a EVO386, ale s výhodou závitového rozhraní. Tento středový držák vám umožňuje nainstalovat Shimano a další kliky s pevnou osou o průměru 24 mm do T47. Je kompatibilní s rámy o šířce 86 mm a také kompatibilní s rámy TREK T47 o šířce 85,5 mm.
-
Nový standard klik SRAM DUB, postavený na vřetenu 28,99, umožňuje konstrukci BB odolnější vůči znečištění, přičemž si zachovává ultraúčinné a dlouhotrvající vlastnosti, kterými jsou známé spodní držáky CeramicSpeed. Verze se standardními ložisky od CeramicSpeed.
-
Ložisko CeramicSpeed SLT (Solid Lubrication Technology) pro hlavové složení: OHD se vyznačuje jedinečnou kombinací pevného plastového polymeru zapouzdřeného v oleji a materiálů z nerezové oceli, což má za následek samomazné, korozivzdorné a údržbové - volné ložisko.
-
Ložisko CeramicSpeed SLT (Solid Lubrication Technology) pro hlavové složení: OHD se vyznačuje jedinečnou kombinací pevného plastového polymeru zapouzdřeného v oleji a materiálů z nerezové oceli, což má za následek samomazné, korozivzdorné a údržbové - volné ložisko.
-
Ložisko CeramicSpeed SLT (Solid Lubrication Technology) pro hlavové složení: OHD se vyznačuje jedinečnou kombinací pevného plastového polymeru zapouzdřeného v oleji a materiálů z nerezové oceli, což má za následek samomazné, korozivzdorné a údržbové - volné ložisko.
-
- 27.2x350mm
- 27.2x280mm
Odpružená sedlovka ShockStop Suspension Seatpost poskytuje 35 mm vyladěného, mimořádně citlivého zdvihu odpružení pro maximální pohodlí při jízdě na nerovnostech.
-
- −10 %
- 90 mm
- 80 mm
- 100 mm
- 110 mm
- ...
Odpružený představec s CNC obrobeným tělem, které je navíc nově osazené titanovými šrouby, nabízí stejný jízdní komfort jako klasická verze Redshift Shockstop, ale “navíc” je o 15% lehčí.