Pánská závodní silniční kola
Upřesnit výběr produktů 4 Zrušit filtry
-
- 44
- 49
- 52
Silniční kolo Specialized Roubaix SL8 Expert s odpruženým kokpitem Future Shock 3.2 je lehčí, rychlejší a poskytne plynulejší jízdu než jakékoli silniční kolo, které kdy bylo vyrobeno.
-
POSTAVTE SI KOLO FESTKA NA MÍRU
-
- 49
- 52
Silniční kolo Tarmac SL8 se s jistotou řadí k nejrychlejším a nejvyspělejším kolům na světě, díky kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti a jízdních vlastností, které se dříve považovaly v jednom kole za nemožné. Varianta s bezdrátovou elektronickou sadou Sram Force eTap AXS 2x12.
-
- 47
- 52
- 54
- 56
- ...
Rámový set Émonda SL Disc je ideální výchozí platformou pro kolo, které by mělo být rychlé do kopce. Tento rám vám však nabídne také skvělou ovladatelnost a díky aerodynamickým tvarům trubek jede nová Émonda perfektně i na rovině. Aerodynamický rám je z karbonu OCLV řady 500 a je určen k použití kotoučových brzd.
-
- −8 %
- 58
Závodní silniční kolo Cervélo R5 je superlehké pro snadné výjezdy a zároveň stabilní a aerodynamicky efektivní pro rychlé sjezdy.
-
- −14 %
- 56
- 58
- 61
Silniční kolo Cervélo Caledonia je ideální vytrvalostní univerzál na dlouhé vyjížďky po různých površích. Nezalekne se nejdrsnějších dlážděných sektorů ani štěrkových cest.
-
- 50
- 54
- 56
- 58
Špičkové silniční kolo Domane SLR 6 Disc je určené pro dlouhé vytrvalostní jízdy. Má spolehlivý pohon Shimano 105 Di2 pro přesné řazení v jakýchkoli podmínkách. Díky rámu z nejlepšího materiálu OCLV 800 s předním a zadním pružícím prvkem IsoSpeed, karbonovým kolům a hydraulickým kotoučovým brzdám je pohodlné a rychlé. Má rovněž úložný prostor se snadným přístupem k ukládání nezbytností pro jízdu.
-
- 58
Kolo Madone SLR 7 eTap Disc je lehký, rychlý a aerodynamický speciál na závodění. Je osazeno špičkovým karbonovým rámem OCLV 800 a bezdrátovou sadou Sram Force 2x12. Kola Bontrager Aeolus Pro 51 Disc umožňující použití bezdušových plášťů.
-
- 50
- 52
- 54
- 56
- ...
Silniční kolo Domane SLR 7 je mimořádně lehké vytrvalostní karbonové silniční kolo osazené špičkovým řazením Shimano Ultegra Di2, karbonovými koly Aeolus Pro 37 a výkonnými hydraulickými kotoučovými brzdami.
-
- 49
- 52
- 54
- 56
- ...
Silniční kolo Specialized S-Works Roubaix SL8 s odpruženým kokpitem Future Shock 3.3 je lehčí, rychlejší a poskytne plynulejší jízdu než jakékoli silniční kolo, které kdy bylo vyrobeno.
-
- 44
- 49
- 52
- 54
- ...
Silniční kolo Tarmac SL8 se s jistotou řadí k nejrychlejším a nejvyspělejším kolům na světě, díky kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti a jízdních vlastností, které se dříve považovaly v jednom kole za nemožné. Varianta s bezdrátovou elektronickou sadou Sram Rival eTap AXS 2x12.
-
- 58
Špičkové a extra lehké silniční kolo Cérvelo S5 s aerodynamickým rámem, které je vynikající na rovině i v kopcích. Vybaveno hydraulickými kotoučovými brzdami a bezdrátovou elektronickou sadou Sram Force AXS 2x12.
-
- −26 %
- 58
Čistokrevné silniční kolo - lehké, komfortní a ultra rychlé, s nově přepracovaným karbonovým rámem. Nová generace rámu Super Six má výrazně lepší aerodynamické vlastnosti a nízkou hmotnost. Kolo je osazeno spolehlivou sadou Shimano 105.
-
- 54
- 56
- 58
Trek Domane SLR 9 je kombinací nejlepšího silničního rámu pro závodní jízdu a elektronického řazení Shimano Dura-ace. Je to ultralehké vytrvalostní silniční kolo osazené špičkovými komponenty. Ultralehký karbonový rám OCLV 800 s elegantním vnitřním úložným prostorem, nastavitelný přední a zadní pružící prvkem IsoSpeed, karbonová kola Bontrager Aeolus RSL 37 a hydraulické kotoučové brzdy.
-
- 52
Trek Domane SLR 6 eTap je mimořádně lehké vytrvalostní silniční kolo osazené špičkovými komponenty. Rám z karbonu OCLV 800 s předním i zadním prvkem IsoSpeed a elegantním vnitřním úložným prostorem, nový bezdrátový elektronický pohon SRAM Rival eTap AXS pro přesné řazení. Rychlá karbonová kola Bontrager Aeolus Pro 37.
Jak vybrat silniční kolo
Při výběru silničního kola zohledníte vaši jezdeckou úroveň, terén, v němž se pohybujete (jen silnice vs. občas pavé a zpevněné cesty), dále osazení a v neposlední řadě optimální rámovou velikost.