Základní informace
Kategorie | Trekingová, krosová kola |
---|---|
Určení | pánské |
Značka | Cannondale |
Katalogové číslo | C31237M60 |
Technické parametry
Barva rámu | šedá |
---|---|
Průměr kol | 700c |
Konstrukce | Hardtail |
Sezóna | 2018 |
Opotřebení | nová |
Modelová řada | Quick CX |
Pokročilost jezdce | Rekreační, Sportovní |
Materiál rámu | hliník |
Brzdy | kotoučové brzdy |
Rychlosti/převody | 1x11 |
Rám | New Quick CX, SmartForm C2 Alloy, SAVE, 1-1/2" to 1-1/8" tapered head tube |
Vidlice | SR Suntour NCX, 1-1/2"- 1-1/8" tapered, Lockout, 50mm |
Přední náboj | Alloy Disc, sealed, loose ball bearings, QR, 32h |
Zadní náboj | Alloy Disc, sealed, loose ball bearings, QR, 32h |
Výplet | Stainless, 15g |
Ráfky | Maddux DC 3.0, double wall w/eyelet, 32-hole |
Přední plášť | Panaracer Comet Hardpack, 700x38c |
Zadní plášť | Panaracer Comet Hardpack, 700x38c |
Kliky | SRAM NX 32t |
Střed | SRAM GXP |
Řazení | SRAM NX, 11-speed |
Přehazovačka | SRAM GX, 11-speed |
Kazeta | SRAM Powerglide 1130, 11-42 |
Řetěz | SRAM 11-speed |
Přední brzda | Shimano M396 hydraulic disc, 160mm |
Zadní brzda | Shimano M396 hydraulic disc, 160mm |
Řídítka | Cannondale C3, 6061 double-butted, 12mm rise, 680mm |
Gripy | Cannondale Ergo Performance, Lock-on |
Představec | Cannondale C3, 6061 alloy, 31.8, 12 deg |
Sedlo | Cannondale Quick CX Ergo |
Sedlovka | Cannondale C3, 6061 alloy, 27.2x350mm |
Pedály | Cannondale Reinforced Composite |
Popis produktu
Kvalitní trekingové kolo s rámem z lehké a pevné hliníkové slitiny, s pružinovou přední vidlicí SR Suntour NCX se zdvihem 50 mm, hydraulickými kotoučovými brzdami Shimano M396 a sadou řazení SRAM NX s 2x11 převody.
JÍZDA BEZ LIMITŮ
Quick CX přináší rychlost a zábavu kdekoli od silnic po polní cesty. Jeho rám je inspirovaný? horskými koly, má přední odpruženou vidlici, univerzální pláště 700x38c a kotoučové brzdy.
KLÍČOVÉ PRVKY
PŘIZPŮSOBÍ SE VÁM LÉPE
- Díky nižší celkové výšce rámu se Quick CX přizpůsobí jezdcům lépe, ať se jedná o jízdu po rozbitém povrchu, či výkon na silnici.
UNIVERZÁLNÍ OVLÁDÁNÍ
- 50 mm předního odpružení tlumí rázy od terénu a kónická hlavová trubka 1-1/2“ na 1-1/8“ udržuje precizní a jisté řízení.
KOMFORT SE STÁVÁ STANDARDEM
- Mikro pružení zadní stavby a sedlové trubky SAVE spolupracuje se sedlovkou o průměru 27,2 mm. Spolu se vzpřímenějším posedem, ergonomickým sedlem a gripy navyšuje komfort a kontrolu nad kolem v každém terénu.
MAXIMÁLNÍ UNIVERZALITA
- Široké pláště 38c jsou rychlé a s velkou přilnavostí na štěrku či silnici. Montážní body na nosič a blatníky umožňují upravit Quick CX pro jakékoli podmínky.
LEHČÍ = VÍCE ZÁBAVY
- Díky bezkonkurenčním zkušenostem Cannondale ve zpracování hliníku je Quick CX super lehký? ale nabízí solidní výkon v terénu i na silnici.
Technologie:
MIKRO ODPRUŽENÍ SAVE
Prvky na rámu, vidlici a sedlové trubce, které jsou zkonstruovány tak, aby díky své poddajnosti pohlcovaly rázy a vibrace.
Technologie SAVE snižuje únavu a navyšuje kontrolu při řízení kola tím, že snižuje množství rázů a vibrací přes rám k jezdci. Díky spojení precizních tvarů trubek s důmyslným vrstvením karbonu či vysokým zpracováním duralu jsme schopni vytvořit na zadní vidlici, sedlových vzpěrách a případně sedlovce oblasti, které svojí poddajností absorbují rázy, ale zůstávají dokonale tuhé příčně a v krutu.
SAVE je charakteristický vizuálním zploštěním zadních vzpěr sedlovky nebo vidlice a často je doprovázen větší šířkou v této zploštělé části. Vylepšená vertikální poddajnost vytvořená kombinací všech prvků významně navyšuje komfort a výkon.
Původně vznikla tato technologie na prvním karbonovém Synapse (SAVE je zkratkou anglických slov Synapse Active Vibration Elimination). Postupem času se tato technologie vyvinula do čtyř variací pro různé typy kol a jízdních stylů. SAVE PLUS, SPEED SAVE, AERO SAVE a SAVE.
SPEED SAVE - SUPERSIX EVO, CAAD 12, F-SI.
Prvky SPEED SAVE jsou zkonstruovány tak, aby podobně jako odpružení aut F1 pomáhaly kolu jet rychleji, a ne pouze navýšily komfort. S důrazem na nízkou hmotnost a torzní tuhost navyšuje technologie SPEED SAVE valivou rychlost, akceleraci a výrazně vylepšuje rychlost při zatáčení bez negativního vlivu na přenos sil.
Technologie SPEED SAVE pracuje primárně prostřednictvím rovnováhy mezi zadním rámovým trojúhelníkem a vidlicí. Na zadním rámovém trojúhelníku jsou, jak zadní vidlice, tak i sedlové vzpěry schopny ohybu ve vertikálním směru, čímž pohlcují nárazy. Předsunutí patek přední vidlice a její pletení karbonu pak umožňuje taktéž její průhyb. Obojí dohromady vytváří systém mikro odpružení, který umožňuje kolům lépe přejet hrubý povrch, ať při jízdě v sedě, či v sedle. Výsledkem je lepší trakce, řízení kola, vyšší rychlost a možnost zatáčení ve vyšší rychlosti.
Druhá část systému se zaměřuje na komfort jezdce. Sedlová trubka má směrově optimalizované pletení karbonových vrstev, které jí umožňuje mírné vychýlení dopředu a dozadu. Zde se pak rozptylují vibrace a nárazy a snižují se tak svalová mikro-traumata snižující energii při dlouhých dnech v sedle.
SAVE PLUS - SYNAPSE HI-MOD, SYNAPSE CARBON
Komfortnější a více poddajnější prvky systému SAVE, které jsou vytvořeny pro více rozbité cesty a celodenní jízdu.
Upravená verze systému, který to vše začal. SAVE PLUS přináší větší míru vertikální poddajnosti než je u verze SPEED SAVE. Dokonalé řešení pro vysokou rychlost na kostkách severní Evropy či vašeho dalšího závodu Gran Fondo.
Systém SAVE PLUS je složen ze tří částí tak, aby vymazal všechny překážky, které se mohou objevit na silnici.
První část: Vrstvení karbonu – pro malé rázy.
Vrstvení karbonu kola Synapse je zkonstruováno tak, aby maximalizovalo něco, čemu se odborně říká Interlaminární smyk. V podstatě to znamená, že jsou vlákna orientována tak, aby pohltila vibrace ve svých vrstvách a rozptýlil
Tabulka velikostí
Vhodné alternativy
O značce Cannondale
Kultovní americký výrobce horských a silničních kol.