Základní informace
Kategorie | Trekingová, krosová kola |
---|---|
Určení | pánské |
Značka | Cannondale |
Katalogové číslo | C31707M70 |
Technické parametry
Barva rámu | žlutá |
---|---|
Průměr kol | 700c |
Konstrukce | Bez odpružení |
Sezóna | 2018 |
Opotřebení | nová |
Modelová řada | Quick |
Pokročilost jezdce | Rekreační |
Materiál rámu | hliník |
Brzdy | v-brzdy / cantilever |
Rychlosti/převody | 3x9 |
Rám | New Quick, SmartForm C3 Alloy, SAVE, 1-1/8" headtube |
Vidlice | New Quick, Cromoly, 1-1/8" steerer |
Přední náboj | Alloy, Sealed, Loose Ball Bearings, QR, 32h |
Zadní náboj | Alloy, Sealed, Loose Ball Bearings, QR, 32h |
Výplet | Stainless, 15g |
Ráfky | Cannondale C4, double wall, 32-hole |
Přední plášť | Kenda K192, 700 x 35c |
Zadní plášť | Kenda K192, 700 x 35c |
Kliky | Shimano M-131, 48/38/28 |
Střed | Tange Cartridge |
Řazení | Shimano EF51, EZ-Fire, 3x8 |
Přesmykač | Shimano Altus, 31.8 Clamp |
Přehazovačka | Shimano Acera, 8-speed |
Kazeta | Shimano HG-31 11-32, 8speed |
Řetěz | KMC Z51, 8-speed |
Přední brzda | Cannondale Mini V, Cartridge Pads |
Zadní brzda | Cannondale Mini V, Cartridge Pads |
Řídítka | Cannondale C4, 6061 alloy, 20mm rise,10 deg sweep, 640mm |
Gripy | Cannondale Ergo Performance, Lock-on |
Představec | Cannondale, 6061 alloy, 31.8, 12 deg |
Sedlo | Cannondale Fitness Ergo |
Sedlovka | Cannondale C4, 6061 alloy, 27.2x350mm |
Pedály | Cannondale Fitness Reinforced Composite |
Popis produktu
Výborné trekingové kolo s rámem z lehké a pevné hliníkové slitiny s hliníkovou vidlicí, klasickými “V” brzdami Cannondale V brake a sadou řazení Shimano Acera s 3x8 převody.
PROJEĎTE SE
Když chcete nastartovat váš sportovní život, vaše cesta začíná zde. S komfortem, pohodlím a rychlostí Quicku. Projeďte se.
KLÍČOVÉ PRVKY
BUĎTE VIDĚT
- Grafika nového Quicku je stvořena s 360° reflexními částmi pro extra porci bezpečí.
KOMFORT JE KRÁL
- Pokročilé mikro pružení SAVE na zadní stavě, ergonomické gripy, sedlo a pedály. To vše zajišťuje maximální komfort a spojení s kolem.
JISTÉ OVLÁDÁNÍ
- Naše geometrie OutFront vytváří u nového Quicku stabilní jízdní projev, který? je velice jistý a přitom hravý?.
LEHČÍ JE LEPŠÍ
- Quick je nejlehčí ve své třídě. Snazší pro šlapání, lehčí při zvedání. Prostě kolo, které vás bude snáz bavit.
CHYTRÉ VELIKOSTI
- Oba rámy Quick a Quick SL sdílejí novou geometrii, která přináší bližší řídítka a konzistentní rozdíly mezi velikostmi ve výšce rámu.
Technologie:
MIKRO ODPRUŽENÍ SAVE
Prvky na rámu, vidlici a sedlové trubce, které jsou zkonstruovány tak, aby díky své poddajnosti pohlcovaly rázy a vibrace.
Technologie SAVE snižuje únavu a navyšuje kontrolu při řízení kola tím, že snižuje množství rázů a vibrací přes rám k jezdci. Díky spojení precizních tvarů trubek s důmyslným vrstvením karbonu či vysokým zpracováním duralu jsme schopni vytvořit na zadní vidlici, sedlových vzpěrách a případně sedlovce oblasti, které svojí poddajností absorbují rázy, ale zůstávají dokonale tuhé příčně a v krutu.
SAVE je charakteristický vizuálním zploštěním zadních vzpěr sedlovky nebo vidlice a často je doprovázen větší šířkou v této zploštělé části. Vylepšená vertikální poddajnost vytvořená kombinací všech prvků významně navyšuje komfort a výkon.
Původně vznikla tato technologie na prvním karbonovém Synapse (SAVE je zkratkou anglických slov Synapse Active Vibration Elimination). Postupem času se tato technologie vyvinula do čtyř variací pro různé typy kol a jízdních stylů. SAVE PLUS, SPEED SAVE, AERO SAVE a SAVE.
SPEED SAVE - SUPERSIX EVO, CAAD 12, F-SI.
Prvky SPEED SAVE jsou zkonstruovány tak, aby podobně jako odpružení aut F1 pomáhaly kolu jet rychleji, a ne pouze navýšily komfort. S důrazem na nízkou hmotnost a torzní tuhost navyšuje technologie SPEED SAVE valivou rychlost, akceleraci a výrazně vylepšuje rychlost při zatáčení bez negativního vlivu na přenos sil.
Technologie SPEED SAVE pracuje primárně prostřednictvím rovnováhy mezi zadním rámovým trojúhelníkem a vidlicí. Na zadním rámovém trojúhelníku jsou, jak zadní vidlice, tak i sedlové vzpěry schopny ohybu ve vertikálním směru, čímž pohlcují nárazy. Předsunutí patek přední vidlice a její pletení karbonu pak umožňuje taktéž její průhyb. Obojí dohromady vytváří systém mikro odpružení, který umožňuje kolům lépe přejet hrubý povrch, ať při jízdě v sedě, či v sedle. Výsledkem je lepší trakce, řízení kola, vyšší rychlost a možnost zatáčení ve vyšší rychlosti.
Druhá část systému se zaměřuje na komfort jezdce. Sedlová trubka má směrově optimalizované pletení karbonových vrstev, které jí umožňuje mírné vychýlení dopředu a dozadu. Zde se pak rozptylují vibrace a nárazy a snižují se tak svalová mikro-traumata snižující energii při dlouhých dnech v sedle.
SAVE PLUS - SYNAPSE HI-MOD, SYNAPSE CARBON
Komfortnější a více poddajnější prvky systému SAVE, které jsou vytvořeny pro více rozbité cesty a celodenní jízdu.
Upravená verze systému, který to vše začal. SAVE PLUS přináší větší míru vertikální poddajnosti než je u verze SPEED SAVE. Dokonalé řešení pro vysokou rychlost na kostkách severní Evropy či vašeho dalšího závodu Gran Fondo.
Systém SAVE PLUS je složen ze tří částí tak, aby vymazal všechny překážky, které se mohou objevit na silnici.
První část: Vrstvení karbonu – pro malé rázy.
Vrstvení karbonu kola Synapse je zkonstruováno tak, aby maximalizovalo něco, čemu se odborně říká Interlaminární smyk. V podstatě to znamená, že jsou vlákna orientována tak, aby pohltila vibrace ve svých vrstvách a rozptýlila je před dalším směřováním k jezdci. Toto řešení pomáhá se zbavit drobných vibrací ze silnice a tím neplýtvat silami jezdce.Druhá část: Zadní rámový trojúhelník a vidlice – malé až středně velké rázy.
Podobně jako u verze SPEED SAVE, tak i zadní rámový trojúhelník a vidlice verze SAVE PLUS jsou zkonstruov
Tabulka velikostí
Vhodné alternativy
O značce Cannondale
Kultovní americký výrobce horských a silničních kol.