Trekingové kolo Cannondale Quick 4 - Acid Green w/ Jet Black and Anthracite, Reflective Detail - Gloss (AGR)

  • −24 %

Vynikající trekingové kolo s rámem z lehké a pevné hliníkové slitiny, s karbonovou vidlicí, klasickými “V” brzdami Cannondale V-Brake a sadou řazení Shimano ST-EF65 s 3x9 převody. Více

15 999 Kč
Ušetříte: 5 000 Kč 20 999 Kč (sleva 24%)
  • Skladem. Vyberte variantu pro upřesnění dostupnosti.
Tabulka velikostí

Základní informace

Kategorie Trekingová, krosová kola
Určení pánské
Značka Cannondale
Katalogové číslo C31407M50

Technické parametry

Barva rámu zelená
Velikost kola S, M, L, XL, XXL
Průměr kol 700c
Konstrukce Bez odpružení
Sezóna 2018
Opotřebení nová
Modelová řada Quick
Pokročilost jezdce Rekreační
Materiál rámu hliník
Brzdy v-brzdy / cantilever
Rychlosti/převody 3x9
Rám New Quick SL, SmartForm C2 Alloy, SAVE, tapered head tube
Vidlice New Quick Si, Carbon blades, 1-1/4"to 1-1/8" tapered steerer
Přední náboj Alloy, Sealed, Loose Ball Bearings, QR, 32h
Zadní náboj Alloy, Sealed, Loose Ball Bearings, QR, 32h
Výplet Stainless, 15g
Ráfky Cannondale C4, double wall, 32-hole
Přední plášť Schwalbe Spicer, 700x30c, puncture protection, reflective sidewall
Zadní plášť Schwalbe Spicer, 700x30c, puncture protection, reflective sidewall
Kliky Suntour XCM, 48/38/28
Střed Tange Cartridge
Řazení Shimano ST-EF65, EZ-Fire Plus, 3x9
Přesmykač Shimano Altus, 31.8 Clamp
Přehazovačka Shimano Deore, 9-speed
Kazeta Sunrace M90, 11-32, 9-speed
Řetěz KMC Z99, 9-speed
Přední brzda Cannondale Mini V, Cartridge Pads
Zadní brzda Cannondale Mini V, Cartridge Pads
Řídítka Cannondale C4, 6061 alloy, 20mm rise, 640mm
Gripy Cannondale Ergo Fitness, Lock-on
Představec Cannondale, 6061 alloy, 31.8, 12 deg
Sedlo Cannondale Fitness Ergo
Sedlovka Cannondale C4, 6061 alloy, 27.2x350mm
Pedály Cannondale Fitness

Popis produktu

Vynikající trekingové kolo s rámem z lehké a pevné hliníkové slitiny, s karbonovou vidlicí, klasickými “V” brzdami Cannondale V-Brake a sadou řazení Shimano ST-EF65 s 3x9 převody.

PROJEĎTE SE

Když chcete nastartovat váš sportovní život, vaše cesta začíná zde. S komfortem, pohodlím a rychlostí Quicku. Projeďte se.

KLÍČOVÉ PRVKY

BUĎTE VIDĚT

  • Grafika nového Quicku je stvořena s 360° reflexními částmi pro extra porci bezpečí.

KOMFORT JE KRÁL

  • Pokročilé mikro pružení SAVE na zadní stavě, ergonomické gripy, sedlo a pedály. To vše zajišťuje maximální komfort a spojení s kolem.

JISTÉ OVLÁDÁNÍ

  • Naše geometrie OutFront vytváří u nového Quicku stabilní jízdní projev, který? je velice jistý a přitom hravý?.

LEHČÍ JE LEPŠÍ

  • Quick je nejlehčí ve své třídě. Snazší pro šlapání, lehčí při zvedání. Prostě kolo, které vás bude snáz bavit.

CHYTRÉ VELIKOSTI

  • Oba rámy Quick a Quick SL sdílejí novou geometrii, která přináší bližší řídítka a konzistentní rozdíly mezi velikostmi ve výšce rámu.

Technologie:

MIKRO ODPRUŽENÍ SAVE

  • Prvky na rámu, vidlici a sedlové trubce, které jsou zkonstruovány tak, aby díky své poddajnosti pohlcovaly rázy a vibrace.

  • Technologie SAVE snižuje únavu a navyšuje kontrolu při řízení kola tím, že snižuje množství rázů a vibrací přes rám k jezdci. Díky spojení precizních tvarů trubek s důmyslným vrstvením karbonu či vysokým zpracováním duralu jsme schopni vytvořit na zadní vidlici, sedlových vzpěrách a případně sedlovce oblasti, které svojí poddajností absorbují rázy, ale zůstávají dokonale tuhé příčně a v krutu.

  • SAVE je charakteristický vizuálním zploštěním zadních vzpěr sedlovky nebo vidlice a často je doprovázen větší šířkou v této zploštělé části. Vylepšená vertikální poddajnost vytvořená kombinací všech prvků významně navyšuje komfort a výkon.
    Původně vznikla tato technologie na prvním karbonovém Synapse (SAVE je zkratkou anglických slov Synapse Active Vibration Elimination). Postupem času se tato technologie vyvinula do čtyř variací pro různé typy kol a jízdních stylů. SAVE PLUS, SPEED SAVE, AERO SAVE a SAVE.

SPEED SAVE - SUPERSIX EVO, CAAD 12, F-SI.

  • Prvky SPEED SAVE jsou zkonstruovány tak, aby podobně jako odpružení aut F1 pomáhaly kolu jet rychleji, a ne pouze navýšily komfort. S důrazem na nízkou hmotnost a torzní tuhost navyšuje technologie SPEED SAVE valivou rychlost, akceleraci a výrazně vylepšuje rychlost při zatáčení bez negativního vlivu na přenos sil.

  • Technologie SPEED SAVE pracuje primárně prostřednictvím rovnováhy mezi zadním rámovým trojúhelníkem a vidlicí. Na zadním rámovém trojúhelníku jsou, jak zadní vidlice, tak i sedlové vzpěry schopny ohybu ve vertikálním směru, čímž pohlcují nárazy. Předsunutí patek přední vidlice a její pletení karbonu pak umožňuje taktéž její průhyb. Obojí dohromady vytváří systém mikro odpružení, který umožňuje kolům lépe přejet hrubý povrch, ať při jízdě v sedě, či v sedle. Výsledkem je lepší trakce, řízení kola, vyšší rychlost a možnost zatáčení ve vyšší rychlosti.
    Druhá část systému se zaměřuje na komfort jezdce. Sedlová trubka má směrově optimalizované pletení karbonových vrstev, které jí umožňuje mírné vychýlení dopředu a dozadu. Zde se pak rozptylují vibrace a nárazy a snižují se tak svalová mikro-traumata snižující energii při dlouhých dnech v sedle.

SAVE PLUS - SYNAPSE HI-MOD, SYNAPSE CARBON

  • Komfortnější a více poddajnější prvky systému SAVE, které jsou vytvořeny pro více rozbité cesty a celodenní jízdu.

  • Upravená verze systému, který to vše začal. SAVE PLUS přináší větší míru vertikální poddajnosti než je u verze SPEED SAVE. Dokonalé řešení pro vysokou rychlost na kostkách severní Evropy či vašeho dalšího závodu Gran Fondo.

  • Systém SAVE PLUS je složen ze tří částí tak, aby vymazal všechny překážky, které se mohou objevit na silnici.

  • První část: Vrstvení karbonu – pro malé rázy.
    Vrstvení karbonu kola Synapse je zkonstruováno tak, aby maximalizovalo něco, čemu se odborně říká Interlaminární smyk. V podstatě to znamená, že jsou vlákna orientována tak, aby pohltila vibrace ve svých vrstvách a rozptýlila je před dalším směřováním k jezdci. Toto řešení pomáhá se zbavit drobných vibrací ze silnice a tím neplýtvat silami jezdce.

  • Druhá část: Zadní rámový trojúhelník a vidlice – malé až středně velké rázy.
    Podobně jako u verze SPEED SAVE, tak i zadní rámový trojúhelník a vidlice verze SAVE PLUS jsou zkon

Tabulka velikostí

O značce Cannondale