Základní informace
Kategorie | Závodní silniční kola |
---|---|
Určení | pánské, dámské |
Značka | Specialized |
Katalogové číslo | 94925-12 |
Aktuální | U některých kol může dojít ke zpoždění 6-10 dní při stavbě. V takovém případě vás budeme kontaktovat. |
Technické parametry
Barva rámu | černá |
---|---|
Velikost kola | 44, 49, 52, 54, 56, 58, 61 |
Průměr kol | 700c |
Konstrukce | Bez odpružení |
Sezóna | 2025 |
Modelová řada | Tarmac |
Pokročilost jezdce | Závodní |
Materiál rámu | karbon |
Brzdy | kotoučové brzdy |
Rychlosti/převody | 2x12 |
Hmotnost | 7,16 kg (56) |
Rám | Tarmac SL8 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc |
Vidlice | FACT 10r carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc |
Přední kolo | Roval Rapide CL II, 21mm internal width carbon rim tubeless ready, Win Tunnel Engineered, DT for Roval 350 hub, DT Swiss Revolution spokes, 51mm depth |
Zadní kolo | Roval Rapide CL II, 21mm internal width carbon rim tubeless ready, Win Tunnel Engineered, DT for Roval 350 hub, DT Swiss Revolution spokes, 60mm depth |
Přední plášť | S-Works Turbo, 2BR, 700x26mm |
Zadní plášť | S-Works Turbo, 2BR, 700x26mm |
Kliky | Shimano Ultegra R8100 with 4iiii power meter |
Převodníky | 52/36T |
Střed | Shimano Threaded BSA |
Řazení | Shimano Ultegra Di2 R8170, hydraulic disc |
Přesmykač | Shimano Ultegra Di2 R8150, braze-on |
Přehazovačka | Shimano Ultegra Di2 R8150, 12-speed |
Kazeta | Shimano Ultegra, 12-speed, 11-30t |
Řetěz | Shimano Ultegra, 12-speed |
Přední brzda | Shimano Ultegra Di2 R8170, hydraulic disc |
Zadní brzda | Shimano Ultegra Di2 R8170, hydraulic disc |
Řídítka | Roval Rapide Cockpit, Integrated Bar/Stem |
Omotávka | Supacaz Super Sticky Kush |
Představec | Tarmac integrated stem, 6-degree |
Sedlo | Power Pro with Mirror |
Sedlovka | S-Works Tarmac SL8 Carbon seat post, FACT Carbon, 15mm offset |
Popis produktu
Specifikace může být výrobcem změněna bez udání důvodu.
Obrázky produktů jsou pouze orientační.
U vyšších modelů kol s dostupností skladem u dodavatele, může být požadováno složení zálohy na objednání kola. Po odeslání objednávky vás v tomto směru bude kontaktovat naše centrum zákaznické podpory. U kol, která máme běžně skladem, není složení zálohy nutné.
Silniční kolo Specialized Tarmac SL8 se s jistotou řadí k nejrychlejším a nejvyspělejším kolům na světě, díky kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti a jízdních vlastností, které se dříve považovaly v jednom kole za nemožné. Po osmi generacích a více než dvou desetiletích vývoje je to víc než nejrychlejší Tarmac všech dob – je to nejrychlejší závodní kolo na světě, když na to máte nohy.
Prostřednictvím závodních simulací využívajících data z reálného světa tým Specialized Ride Science ví, že Tarmac SL8 je nejrychlejší závodní kolo, jaké kdy bylo vyrobeno. Na trasách na 40 km je o 16,6 sekund rychlejší, na trase Milan - San Remo o 128 sekund rychlejší a o 20 sekund rychlejší na legendárním stoupání na Tourmalet.
Aero je dnes všechno
Aero parametry byly upřednostněny tam, kde na tom záleží, tzn. na přední hraně kola, která proráží vzduch první. Tarmac SL8 je více aero než Venge! Čistý řez vzduchem je optimalizován díky novému tvaru hlavové trubky Speed Sniffer. Posunutím průchodu krku vidlice rámem dozadu bylo možné zúžit a zostřit náběžnou hranu hlavové trubky, což přináší mnohem nižší aerodynamický odpor. S využitím nových pravidel UCI má Tarmac SL8 nejužší a nejvíce aero sedlovku, jakou kdy ve Specialized vyrobili, což zajišťuje snadnější proudění vzducho zvířeného kolem nohou dále za kolo a tím menší aerodynamický odpor a vliv na čistou linii jízdy vpřed.
Jede jako čert s nebeskou lehkostí
Díky masivnímu nárůstu poměru tuhosti vůči hmotnosti – zlepšení o 33 % oproti SL7 – posouvá Tarmac SL8 legendární ovladatelnost modelu, agresivní odezvu a geometrii osvědčenou v mistrovství světa na další úroveň. Kolo je tužší v pedálech, přesnější na řídítkách a kombinuje to s poddajnou jízdou v sedle, což nastavuje nové měřítko pro pohodlí závodního kola. Díky Rider-First Engineering získá každý jezdec bez ohledu na velikost stejnou bezprecedentní kvalitu jízdy a ovladatelnost. V sedle poskytuje Tarmac SL8 o 6 % větší poddajnost a pluje tak hladce i po drsných silnicích a s vyššími ráfky. Osvědčená geometrie s prostorem pro 32 mm široké pláště umožňuje snadné přizpůsobení a všestrannost pro použití objemnějších plášťů v náročnějších terénech nejen jarních klasik.
Geometrie pro každého bez ohledu na pohlaví
Mezi dvěma cyklisty může být větší rozdíl než mezi cyklistou mužem a cyklistkou ženou. Samotné pohlaví neposkytuje dostatek odlišných dat pro specializaci geometrie, a to znamená, že vytváření mužských nebo ženských kol považováno zastaralé.
Specialized Tarmac SL8 poskytuje výjimečný výkon s elektronickou sadou Shimano Ultegra Di2 s wattmetrem integrovaným v obou klikách.
Karbonové bezdušové výplety Roval Rapide CL II a integrovaný karbonový kokpit Roval Rapide neslibují nic jiného než lehkost a špičkový výkon.
Hlavní přednosti a parametry:
- Špičkový karbonový rám Tarmac SL8 FACT 10r Carbon
- Nová aerodynamická a tuhá geometrie
- Elektronická sada Shimano Ultegra Di2 s oboustranným wattmetrem
- Hydraulické kotoučové brzdy Shimano Ultegra s plynulým dávkováním
- Karbonové výplety Roval CL II kompatibilní s bezdušovým systémem
- Hmotnost: 7.16 kg / vel. 56