Základní informace
Kategorie | Závodní silniční kola |
---|---|
Určení | pánské, dámské |
Značka | Specialized |
Katalogové číslo | 94925-03 |
Aktuální | U některých kol může dojít ke zpoždění 6-10 dní při stavbě. V takovém případě vás budeme kontaktovat. |
Technické parametry
Barva rámu | bílá |
---|---|
Velikost kola | 54 |
Průměr kol | 700c |
Konstrukce | Bez odpružení |
Sezóna | 2025 |
Modelová řada | Tarmac |
Pokročilost jezdce | Závodní |
Materiál rámu | karbon |
Brzdy | kotoučové brzdy |
Rychlosti/převody | 2x12 |
Hmotnost | 6,66 kg (56) |
Rám | S-Works Tarmac SL8 FACT 12r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc |
Přední kolo | Roval Rapide CLX II, Tubeless, 21mm internal width carbon rim, 51mm depth, Win Tunnel Engineered, Roval AFD hub, 18h, DT Swiss Aerolite spokes |
Zadní kolo | Roval Rapide CLX II, Tubeless, 21mm internal width carbon rim, 60mm depth, Win Tunnel Engineered, Roval AFD hub, 24h, DT Swiss Aerolite spokes |
Přední plášť | S-works Turbo Rapidair 2BR, 700x26mm |
Zadní plášť | S-Works Turbo Rapidair 2BR, 700x26mm |
Kliky | SRAM RED AXS Power Meter |
Převodníky | 48/35T |
Střed | SRAM DUB BSA 68 |
Řazení | SRAM RED AXS, hydraulic disc |
Přesmykač | SRAM RED AXS, braze-on |
Přehazovačka | SRAM RED AXS, 12-speed |
Kazeta | SRAM RED XG-1290, 12-speed, 10-33t |
Řetěz | SRAM RED 12-speed |
Přední brzda | SRAM RED AXS, hydraulic disc |
Zadní brzda | SRAM RED AXS, hydraulic disc |
Řídítka | Roval Rapide Cockpit, Integrated Bar/Stem |
Omotávka | Supacaz Super Sticky Kush |
Představec | Roval Rapide Cockpit, Integrated Bar/Stem |
Sedlo | S-Works Power with Mirror |
Sedlovka | S-Works Tarmac SL8 Carbon seat post, FACT Carbon, 15mm offset |
Speciální kolekce | Red Bull - BORA - Hansgrohe Edition |
Popis produktu
Specifikace může být výrobcem změněna bez udání důvodu.
Obrázky produktů jsou pouze orientační.
U vyšších modelů kol s dostupností skladem u dodavatele, může být požadováno složení zálohy na objednání kola. Po odeslání objednávky vás v tomto směru bude kontaktovat naše centrum zákaznické podpory. U kol, která máme běžně skladem, není složení zálohy nutné.
Silniční kolo S-Works Tarmac SL8 se s jistotou řadí k nejrychlejším a nejvyspělejším kolům na světě, díky kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti a jízdních vlastností, které se dříve považovaly v jednom kole za nemožné. Po osmi generacích a více než dvou desetiletích vývoje je to víc než nejrychlejší Tarmac všech dob – je to nejrychlejší závodní kolo na světě, když na to máte nohy.
Speciální limitovaná edice v designu speciálů závodního týmu Red Bull - BORA - Hansgrohe
Prostřednictvím závodních simulací využívajících data z reálného světa tým Specialized Ride Science ví, že Tarmac SL8 je nejrychlejší závodní kolo, jaké kdy bylo vyrobeno. Na trasách na 40 km je o 16,6 sekund rychlejší, na trase Milan - San Remo o 128 sekund rychlejší a o 20 sekund rychlejší na legendárním stoupání na Tourmalet.
Aero je dnes všechno
Aero parametry byly upřednostněny tam, kde na tom záleží, tzn. na přední hraně kola, která proráží vzduch první. Tarmac SL8 je více aero než Venge! Čistý řez vzduchem je optimalizován díky novému tvaru hlavové trubky Speed Sniffer. Posunutím průchodu krku vidlice rámem dozadu bylo možné zúžit a zostřit náběžnou hranu hlavové trubky, což přináší mnohem nižší aerodynamický odpor. S využitím nových pravidel UCI má Tarmac SL8 nejužší a nejvíce aero sedlovku, jakou kdy ve Specialized vyrobili, což zajišťuje snadnější proudění vzducho zvířeného kolem nohou dále za kolo a tím menší aerodynamický odpor a vliv na čistou linii jízdy vpřed.
Minimální hmotnost
Tarmac SL8 se v oblasti hmotnosti inspiroval u modelu Aethos a byl tak postaven na minimu UCI normy, i s kompletními aero úpravami. Tarmac SL8 tak staví na 685 gramů vážícím rámu Tarmac SL8 FACT 12r Carbon. Je tak o 15 % lehčí než Tarmac SL7 a lehčí než dnes běžně používané rámy na World Tour. Díky skvělému rozložení nízké hmotnosti ve spodní rámové trubce, sedlové trubce a zadní části kola a tvaru rámu, který přenáší zatížení tak efektivně, že nebylo potřeba vytvářet další vrstvy karbonu pro navýšení tuhosti.
Jede jako čert s nebeskou lehkostí
Díky masivnímu nárůstu poměru tuhosti vůči hmotnosti – zlepšení o 33 % oproti SL7 – posouvá Tarmac SL8 legendární ovladatelnost modelu, agresivní odezvu a geometrii osvědčenou v mistrovství světa na další úroveň. Kolo je tužší v pedálech, přesnější na řídítkách a kombinuje to s poddajnou jízdou v sedle, což nastavuje nové měřítko pro pohodlí závodního kola. Díky Rider-First Engineering získá každý jezdec bez ohledu na velikost stejnou bezprecedentní kvalitu jízdy a ovladatelnost. V sedle poskytuje Tarmac SL8 o 6 % větší poddajnost a pluje tak hladce i po drsných silnicích a s vyššími ráfky. Osvědčená geometrie s prostorem pro 32 mm široké pláště umožňuje snadné přizpůsobení a všestrannost pro použití objemnějších plášťů v náročnějších terénech nejen jarních klasik.
Geometrie pro každého bez ohledu na pohlaví
Mezi dvěma cyklisty může být větší rozdíl než mezi cyklistou mužem a cyklistkou ženou. Samotné pohlaví neposkytuje dostatek odlišných dat pro specializaci geometrie, a to znamená, že vytváření mužských nebo ženských kol považováno zastaralé.
S-Works Tarmac SL8 poskytuje výjimečný výkon s nejnovější bezdrátovou elektronickou sadou Sram Red AXS 2x12, včetně oboustranného měřiče výkonu.
Karbonové bezdušové výplety Roval Rapide CLXII a integrovaný karbonový kokpit Roval Rapide neslibují nic jiného než lehkost a špičkový výkon.
Hlavní přednosti a parametry:
- Špičkový karbonový rám Tarmac SL8 FACT 12r Carbon (685 g)
- Nová aerodynamická a tuhá geometrie
- Elektronická bezdrátová sada Sram Red AXS 2x12
- Nejnovější hydraulické kotoučové brzdy Sram Red s plynulým dávkováním
- Karbonové výplety Roval CLXII kompatibilní s bezdušovým systémem
- Hmotnost: 6.66 kg / vel. 56