Základní informace
Kategorie | Celoodpružená elektrokola |
---|---|
Určení | pánské, dámské |
Značka | Specialized |
Katalogové číslo | 96824-50 |
Aktuální | U některých kol může dojít ke zpoždění 6-10 dní při stavbě. V takovém případě vás budeme kontaktovat. |
Technické parametry
Barva rámu | černá |
---|---|
Velikost kola | S1, S2, S3, S4, S5, S6 |
Průměr kol | 650b / 27,5″, 29 |
Konstrukce | Celoodpružené |
Sezóna | 2024 |
Modelová řada | Turbo Levo SL |
Pokročilost jezdce | Rekreační, Sportovní |
Materiál rámu | hliník |
Brzdy | kotoučové brzdy |
Rychlosti/převody | 1x12 |
Hmotnost | 20,2 Kg |
Rám | Levo SL Alloy Frame, M5 alloy, 150mm travel, adjustable head angle, BB height, and compatible with 27.5 or 29" wheels. |
Výplet | DT Swiss Industry |
Ráfky | Specialized 29/27.5, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready |
Vidlice | Fox 36 Rhythm, 29", S1: 150mm, S2-S6: 160mm |
Tlumič | S1: Fox Float Performance Series, 210x50mm, S2-S6: Fox Float X Performance Series, 210x55mm |
Přední náboj | Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h |
Zadní náboj | Alloy, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 32h |
Přední plášť | Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3" |
Zadní plášť | Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, 27.5 x 2.3" |
Kliky | SRAM Dub alloy cranks |
Převodníky | New SL 1.2 spider, 104BCD w/SRAM 32t Transmission compatible alloy ring |
Řazení | Sram NX Eagle, trigger, 12-speed |
Přehazovačka | SRAM NX Eagle, 12-speed |
Kazeta | SRAM NX Eagle, 12-speed, 11-50t |
Řetěz | SRAM NX Eagle, 12-speed |
Přední brzda | SRAM Code R, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm |
Zadní brzda | SRAM Code R, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm |
Řídítka | Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 780mm width |
Gripy | Specialized Trail Grips |
Představec | Alloy Trail Stem, 35mm bar bore |
Sedlo | Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm |
Sedlovka | X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 170mm, S6: 190mm |
Uložení motoru | středový pohon |
Motor | New Specialized 1.2 SL Custom Rx Trail Tuned Motor |
Ovládání motoru | Specialized MasterMind TCU, percentage of remaining charge, 120 possible display configurations, MicroTune assist adjustment, ANT+/Bluetooth®, w/Handlebar remote |
Baterie | Specialized SL1-320, fully integrated, 320Wh |
Kapacita baterie (Wh) | 320 |
Nabíječka | Custom charger, 48V System w/ SL system charger plug |
Popis produktu
Celoodpružené horské elektrokolo Levo SL Alloy poskytuje bezkonkurenční jízdní kvalitu a schopnosti na dostupnějším hliníkovém rámu.
Levo SL je vyladěno tak, aby bylo ovladatelné a hbité jako klasické trailové kolo a přispěchalo se svou dvojnásobnou podporou vašeho úsilí jen tehdy, když to potřebujete.
Rám byl vyladěn pro živý, přesný pocit z jízdy. Celý podvozek – přední část, zadní část a spojovací článek, který je sjednocuje – jsme vyladili jako jeden celek, abychom minimalizovali boční ohyb při šlapání a využili každý kousek síly na pedál.
Hlavový úhel, optimalizuje trakci, stabilitu a kontrolu v zatáčkách. Níže položený střed a menší odsazení vidlice ještě zvyšují stabilitu v drsném terénu. Úhel hlavy lze navíc ještě přizpůsobit na 63,5, 64,5 a 65,5 stupňů.
Pro větší obratnost je z výroby kolo dodáváno ve smíšené geometrii “mullet”, kdy 29” přední kolo zajišťuje stabilitu a jistý průchod v nejhektičtějším terénu, zatímco 27,5” zadní kolo umožňuje kompaktní řetězovou vzpěru a super citlivé chování i na technických trailech. Pokud dáváte přednost rychlosti a výhodám odvalování a trakce 29” zadního kola, stačí otočit čip v čeou zadní stavby a namontovat velké kolo.
Pomocí integrovaného operačního systému můžete ovládat bezkonkurenční výkon napříč točivým momentem, dojezdem, pocitem z jízdy, kvalitou jízdy, výkonem, spolehlivostí a zážitkem pro jezdce. Je jako neviditelná ruka, která vám umožňuje dělat víc, vědět víc, jet dál, cítit se silnější a více se bavit.
MOTOR SPECIALIZED SL 1.2
Zcela nový motor Specialized SL 1.2 je velmi tichý, může se pochlubit bezkonkurenční plynulostí, poskytuje o 43 % vyšší točivý moment (50 Nm) a o 33 % vyšší výkon (320 wattů) než jeho předchůdce. Výsledkem je až dvojnásobná podpora vašeho úsilí.
POKRAČUJTE V ZÁBAVĚ DÉLE
Levo SL Alloy se vyznačuje prémiovou, vysoce kvalitní a hladce integrovanou 320Wh baterií. V kombinaci s účinným motorem jste připraveni na dlouhé, epické jízdy v délce až 5 hodin (v režimu Eco). Pro delší vyjížďky stačí dokoupit a připojit 160Wh přídavnou baterii a kabel do košíku na láhev – pro o 50 % větší dojezd.
MASTERMIND TCU
Nejpokročilejší a nejintuitivnější řídicí jednotka elektrokola. Propojuje kolo, operační systém Turbo OS a aplikaci Specialized s jezdcem, který vše vidí a ovládá na chráněném a snadno viditelném displeji. Díky MicroTune je možné jemné doladění úrovní výstupního výkonu v reálném čase na dosah ruky, pro ještě lepší optimalizaci správy dojezdu a výkonu.
SPECIALIZED APP
Levo SL Alloy se plně integruje s aplikací Specialized pro chytré telefony a umožňuje vám přizpůsobit si charakteristiky motoru. S funkcí Smart Control se můžete rozloučit s obavami, že vám baterie nevystačí na celý naplánovaný výlet a pomocí Turbo System Auto-Lock můžete systém uzamknout a ochránit proti zlodějům.
Hlavní přednosti a parametry:
- Lehký a odolný hliníkový rám ze slitiny M5 se zdvihem 150 mm
- Odpružená vidlice Fox se zdvihem 160 mm (150 mm u velikosti S1)
- Smíšená geometrie mullet s 27.5 palcovým kolem vzadu a 29 palcovým kolem vpředu
- Možnost jedniduchým obrácením flipchipu v zadní stavbě přizpůsobit geometrii pro obě 29 palcová kola
- Výkonný a lehký motor Specialized SL 1.2 (50Nm/320W)
- Ovládání systému a čtení dat na displeji na horní rámové trubce
- Integrovaná 320 Wh baterie pro 5h podpory v režimu ECO
- Možnost dokoupit přídavnou baterii 160 Wh
- Nastavitelný hlavový úhel
- Odolné komponenty řazení a pohonu Sram NX Eagle 1x12
- Výkonné čtyřpístkové hydraulické brzdy SRAM Code R
- Teleskopická sedlovka pro lepší práci s těžištěm na technicky náročných trailech
- Úložiště SWAT v hlavové trubce