Základní informace
Kategorie | XC, maraton kola |
---|---|
Určení | pánské, dámské |
Značka | Specialized |
Katalogové číslo | 93825-53 |
Aktuální | U některých kol může dojít ke zpoždění 6-10 dní při stavbě. V takovém případě vás budeme kontaktovat. |
Technické parametry
Barva rámu | modrá |
---|---|
Velikost kola | XS, S, M, L, XL |
Průměr kol | 29 |
Konstrukce | Celoodpružené |
Sezóna | 2025 |
Modelová řada | Chisel |
Pokročilost jezdce | Sportovní |
Materiál rámu | hliník |
Brzdy | kotoučové brzdy |
Rychlosti/převody | 1x12 |
Hmotnost | 12,8 kg (M) |
Rám | Specialized D'Aluisio Smartweld M5 Alloy, Hydroformed tubes, Progressive XC Geometry, 110mm travel, internal cable routing, BSA BB, 12x148mm spacing, 30.9mm Dropper post compatible |
Přední kolo | Specialized Alloy, Tubeless ready, 27mm inner width, disc, 28h |
Zadní kolo | Specialized Alloy, Tubeless ready, 27mm inner width, disc, 28h |
Přední plášť | Specialized Ground Control, Control Casing, T5 Compound, 29x2.35 |
Zadní plášť | Specialized Fast Trak, Control Casing, T5 Compound, 29x2.35 |
Kliky | SRAM X1000 Eagle, DUB, 165/170/175mm 32T |
Převodníky | Steel, 30T |
Střed | SRAM DUB, BSA 73mm, Threaded |
Řazení | SRAM GX, trigger, 12-speed |
Přehazovačka | SRAM GX Eagle, 12-speed |
Kazeta | SRAM PG-1230 EAGLE 11-50t |
Řetěz | SRAM SX Eagle, 12-speed |
Přední brzda | SRAM Level T hydraulic disc, 2-Piston Caliper, 180mm rotor |
Zadní brzda | SRAM Level T hydraulic disc, 2-Piston Caliper, 160mm rotor |
Řídítka | Specialized Alloy, 20mm rise, 31.8mm, 760mm wide |
Gripy | Specialized Trail Grips |
Představec | Specialized, 3D-forged alloy, 4-bolt, 7-degree rise |
Sedlo | Body Geometry Power Sport, steel rails |
Sedlovka | TranzX Dropper, 30.9mm, XS-SM: 100mm, M: 125mm, L-XL: 150mm |
Popis produktu
Specifikace může být výrobcem změněna bez udání důvodu.
Obrázky produktů jsou pouze orientační.
U vyšších modelů kol s dostupností skladem u dodavatele, může být požadováno složení zálohy na objednání kola. Po odeslání objednávky vás v tomto směru bude kontaktovat naše centrum zákaznické podpory. U kol, která máme běžně skladem, není složení zálohy nutné.
Nejlehčí a nejrychlejší celoodpružené hliníkové kolo na světě. To je zcela nový Chisel, který je o 18,4 % lehčí než nejbližší konkurent a sdílí geometrii a kinematiku z kola Epic 8 připraveného pro Světový pohár. Chisel poskytuje výkon, který můžete cítit – ať už závodíte „mezi páskami“ nebo zdoláváte místní traily.
Chisel vyrobený technologií D’Aluisio Smartweld se může pochlubit nejlehčí hliníkovou XC rámovou sadou ve své třídě. Každá zpracovaná rámová trubka se vyznačuje plynule se měnícími tloušťkami stěn a tvarováním, které poskytují tuhost tam, kde ji potřebujete - pro efektivitu - a hladkou jízdu tam, kde ji chcete - pro pohodlí a optimální ovládání.
Díky 110 mm vyladěnému odpružení Ride Dynamics lze vysoce výkonný rodokmen Chisel vysledovat přímo k Epic 8, závodnímu stroji Světového poháru. DNA z pokročilé kinematiky odpružení Epic 8, vyladěné odpružení Ride Dynamics a progresivní geometrie vybroušené na technických tratích Světového poháru, to vše lze nalézt v Chiselu a díky čemuž je více než schopný zvládnout různorodý terén s jistotou a rychlostí.
Chisel je nejúčinnější kolo ve své třídě díky využití geometrie a kinematiky, které jsou součástí platformy Epic 8 pro závody Světového poháru. Strmější sedlová trubka umístí jezdce do optimální polohy pro efektivní šlapání. Vyladěný anti-squat snižuje pohupování při šlapání. Dejte to dohromady a Chisel převede každý watt aplikovaný na pedály do maximálního pohybu vpřed.
Zadní stavba s pružnou vzpěrou poskytuje nejlepší výkon odpružení ve své třídě a zároveň díky snížení počtu čepů snižuje hmotnost a nároky na údržbu vyžadovanými v tradičním designu. Rozsáhlé terénní a laboratorní testy, které jsou běžnější spíše při vývoji karbonových kol, dokazují, že Chisel dosáhl nemožného – účinnosti, kontroly a nízké hmotnosti konstrukce pružné vzpěry v pokročilé hliníkové slitině.
Chisel šetří materiál a hmotnost navíc díky jednodílné hydroformované sedlové trubce, která integruje čep sedlové trubky, hlavní čep a středový domek. Na tradičnějším kole je sedlová trubka obvykle jen “trubka” s navařenými čepy a domkem středu.
Hlavní přednosti a parametry:
- Lehký a efektivní hliníkový rám D’Aluisio Smartweld M5
- Možnost nastavení geometrie pomocí otočného čepu Flip Chip
- Vidlice Rockshox SID se zdvihem 120 mm
- Zadní tlumič RockShox Deluxe Select+ zdvih 110 mm
- Teleskopická sedlovka TranzX dropper
- Odolné mechanické řazení Sram GX Eagle 1x12
- Hydraulické kotoučové brzdy