Sluneční brýle Rapha Classic Sunglasses - Rose Brown/Light Peach

Stylové cyklistické brýle pro výkonnostní tréninky i zastávky v kavárnách. Jsou vyrobeny ze vstřikovaného grilamidu, jsou lehké a zároveň odolné. Varianta se zorníkem Rose lens, VLT = 20%, kat. S2, vhodným do polojasného počasí, zatažena a slabé mlhy. Více

2 999 Kč
  • Vyberte variantu pro upřesnění dostupnosti.

Základní informace

Kategorie Brýle pro náročné
Značka Rapha
Kategorie multisport, volný čas, cyklistické
Katalogové číslo CLA02XXRBL

Technické parametry

Sezóna 2023/24
Barva obrouček hnědá
Zorníky s UV filtrem
Nastavitelnost vyměnitelné zorníky
Velikost brýlí uni

Popis produktu

Stylové cyklistické brýle pro výkonnostní tréninky i zastávky v kavárnách. Jsou vyrobeny ze vstřikovaného grilamidu, jsou lehké a zároveň odolné. Nožičky a nosník jsou z přilnavého materiálu megol. Hydrofobní čočky jsou opatřeny úpravou proti zamlžování a vrstvou proti poškrábání. Varianta se zorníkem Rose lens, VLT = 20%, kat. S2, vhodným do polojasného počasí, zatažena a slabé mlhy.

Hlavní přednosti a parametry:

  • Vyrobeno ze vstřikovaného grilamidu pro pevnost a pružnost.
  • Vyměnitelné hydrofobní čočky
  • Čočky zlepšují zorné pole při jízdě na koni
  • Megolové úchyty nožiček a nosníku pro stabilitu za všech podmínek
  • Vyměnitelné nosníky pro bezpečné usazení na obličeji
  • K dispozici v pěti barevných provedeních
  • Ochrana proti UV záření, stupeň: UV400
  • Vyrobeno v Itálii
  • Hmotnost: 24 g
  • Zakřivení čoček - základní torické zakřivení: Base 6

Doporučená údržba:

  • Uchovávejte mimo místa s vysokou intenzitou tepla (např. palubní deska automobilu)
  • Pravidelně čistěte čočky pomocí přiloženého sáčku z mikrovlákna
  • Chraňte povrchovou úpravu čoček pomocí přiloženého ochranného sáčku

Zorník:

  • Rose lens
  • VLT = 20%
  • kat. S2
  • Vhodný do polojasného počasí, zatažena a slabé mlhy

O značce Rapha

Vize, tradice a styl. To vše je Rapha! Simon Mottram, zakladatel značky Rapha, byl překvapen nedostatkem kreativity a stylu v cyklistickém odvětví své doby. Proto v roce 2004 odstartoval zcela novou éru cyklistického oblečení, která přerostla v celosvětový kult.