Trek Slash 9.8 GX 2021 x DREAMBIKELAB

Projekt "00" - vlastní realizace enduro stavby Standy Břízy, který se v SBCR stará o nový projekt s službu DREAMBIKELAB, zaměřující se na zakázkové úpravy a fine-tunning kol.

ZÁKLADNÍ MODEL

Endurový speciál z Wisconsinu o zdvizích 170/160. Zdvih zde zajišťuje duo od značky RockShox - jednokorunková vidlice ZEB ve specifikaci Select+ a tlumič Super Deluxe v nejvyšší verzi Ultimate. Tlumič je navíc už továrně nalazený a přizpůsobený na tento rám. Sada je od výrobce SRAM, a to komplet GX. Na kole najdeme i nový širší průměr teleskopické sedlovky, a to 34,9, který slibuje vyšší tuhost a odolnost. Brzdnou sílu zajišťují 4pístkové brzdy SRAM Code R spolu s kotouči Centerline 200/180. Kokpit a výplety už jsou v roli samotné značky Bontrager. Karbonová řidítka Line PRO a výplety Line ELITE 30.

ZAKÁZKOVÁ KONFIGURACE + ÚPRAVA

/ vidlice ROCKSHOX ZEB 170 ULTIMATE + custom polep
/ převodník GARBARUK 32z silver
/ pedály CHROMAG Dagga silver
/ výplety BONTRAGER Line PRO 30
/ pláště MAXXIS Assegai a Dissector 3C MaxxTerra EXO+ (2.6" a 2.4")
/ brzdy FORMULA Cura 4 silver
/ kotouče GALFER Fixed wave (203mm)
/ představec THOMSON Elite 35mm X4 (32mm)
/ řidítka THOMSON Elite 35mm (800mm, 10mm rise) 

INFO

Rámově se jedná a model 9.8 ve velikosti ML s tlumičem ROCKSHOX SuperDeluxe ULTIMATE, který je nalazený přímo na tento rám. Jednoduché nastavení, ale funguje to, a to se jim povedlo. Změny přišly už s vidlicí. ZEBa jsem z varianty Select+ vyladil na verzi ULTIMATE. HSC a LSC se vždy hodí a je to znát. Decentní změnou už pak byl jen zakázkový stříbrný polep. Do sady jsem téměř nesahal. Změn se dočkal pouze převodník, kde jsem nasadil lehký a hlavně stříbrný převodník GARBARUK. Vodítko s bashguardem MRP AMg je zlatá věc a hlavně už v sérii! Nové GX chodí hezky a necítil jsem akutní potřebu hned měnit, i když s novým rokem 22 i sada dozná změny, ale to nebudu předbíhat. Jen prozradím, že v dílnách Project one se něco chystá. Na klikách točím medvědí pasti od kanadské kultovky CHROMAG s názvem Dagga. Vzešly přímo z rukou a dílny Chrise Kovarika. Kdo zná, pochopí. Co mohu o těchto pedálech říct? Nikdy nepustí, nikdy! S výplety jsem zůstal u značky BONTRAGER, ale ne v sérii. Nahodil jsem výplety Line PRO. Lehčí, pevnější, rychlejší, krásný náby. 6 praporků a ten zvuk! Nazuto nic jiného než MAXXIS. Duo Assegai a Dissector prostě funguje. Zůstal jsem u 3C směsí (maxxterra) a EXO+ casingu. O to abych někdy i zastavil (tedy krom stromů) se starají brzdy s nápisem Made in Italy. Stříbrná želíska FORMULA Cura 4 ladí do konceptu nejen svou barvou, ale také brzdnou silou. Jsou to opravdu stopky a s kotouči GALFER (203) jsou sehraná dvojka. Zbývá už jen kokpit a ani ten nezůstal bez povšimnutí mého oka. Zde došlo pravda na trochu netradičný značku u takového kola. Představec Elite 35mm X4 a řidítka Elite 35mm 800 od značky THOMSON zde ale našli své místo. Proč zrovna THOMSON? Funguje to, je to klasický a je to moc hezký!


O projektu DREAMBIKELAB 

DREAMBIKELAB je inhouse projektem Ski a Bike Centrum Radotín ve Vindyšově továrně. Zaměřujeme se na fine-tunning a customizaci kol. Skrze stylové komponentové doplňky vznikají stavby, které tovární model promění v osobitý kus. Vybíráme ze široké palety dlouhodobě zavedených velkých značek, ale i butikových brandů a hi-tech dílen, které rostou v Evropě i za oceánem.

Hybatelem celého projektu a Vaším parťákem je náš vysmátý kluk z SBCR týmu, Standa Bříza, zapálený bajker a teď i táta. Když zrovna nestaví kola v SBCR ve Vindyšově továrně, jezdí na kopcích, nebo si užívá volno v bikeparcích a eventech. Vyladit kolo ke kráse i funkčnosti je jeho doménou a prací tady u nás. Provede vás celým procesem od úvodní konzultace, výběru až po předání nového kola do vašich rukou.

VŠE O SLUŽBĚ DREAMBIKELAB