Základní informace
Kategorie | Závodní silniční kola |
---|---|
Určení | pánské, dámské |
Značka | TREK |
Katalogové číslo | 37417_E |
Aktuální | U některých kol může dojít ke zpoždění 6-10 dní při stavbě. V takovém případě vás budeme kontaktovat. |
Technické parametry
Barva rámu | stříbrná |
---|---|
Velikost kola | 47, 50, 52, 54, 56, 58, 60, 62 |
Průměr kol | 700c |
Konstrukce | Bez odpružení |
Sezóna | 2024 |
Opotřebení | nové |
Modelová řada | Madone |
Pokročilost jezdce | Závodní |
Materiál rámu | karbon |
Brzdy | kotoučové brzdy |
Rychlosti/převody | 2x12 |
Hmotnost | 8.03 Kg |
Rám | Karbon OCLV řady 800, profil trubky KVF (Kammtail Virtual Foil), sedlová trubka IsoFlow, skryté vedení lanek, držák řetězu 3S Aero, T47 BB, kotouč s úchytem Flat Mount, pevná osa 142 x 12 mm. |
Vidlice | Madone KVF celokarbonová konstrukce, kónický karbonový sloupek, vnitřní vedení brzdových lanek, kotouč s úchytem Flat Mount, karbonové patky, pevná osa 12 x 100 mm. |
Pláště | Bontrager R3 Hard-Case Lite, aramidová patka, 120 tpi, 700 x 25 mm. |
Přední plášť | Bontrager R3 Hard-Case Lite, aramidová patka, 120 tpi, 700x25c. |
Zadní plášť | Bontrager R3 Hard-Case Lite, aramidová patka, 120 tpi, 700x25c. |
Kliky | Wattmetr SRAM Rival AXS, 48/35, DUB, délka - 165 mm(47), 170 mm (50,52), 172,5 mm (54,56), 175 mm (58,60,62) SRAM DUB, T47 závitované, vnitřní ložisko. |
Převodníky | 48/35 |
Řazení | SRAM Rival eTap AXS, 12 rychlostí |
Přesmykač | SRAM Rival eTap AXS, braze-on. |
Přehazovačka | SRAM Rival eTap AXS. |
Kazeta | SRAM XG-1250, 10-36, 12 speed |
Řetěz | SRAM Rival, 12 speed |
Přední brzda | SRAM Rival eTap AXS |
Zadní brzda | SRAM Rival eTap AXS |
Řídítka | Madone integrovaná řídítka/představec, karbon OCLV, šířka - 380 mm(47), 400 mm(50,52), 420 mm(54,56,58), 440 mm(62,62), délka představce - 80 mm(47), 90 mm(50,52,54) 100 mm(56,58) 110 mm (60,62). |
Představec | Bontrager Supertack Perf. |
Sedlovka | Bontrager Aeolus P2 Elite, šířka 155 mm(47,50,52), Bontrager Aeolus Elite, austenitové ližiny, šířka 145 mm(54,56,58,60,62) |
Pedály | Aerodynamický karbonový vnitřní sedlový nástavec Madone, integrovaný úchyt na světlo, offset 0 mm. |
Popis produktu
Specifikace mohou být výrobcem změněny bez udání důvodu.
Obrázky produktů jsou pouze orientační.
U vyšších modelů kol s dostupností skladem u dodavatele, může být požadováno složení zálohy na objednání kola. Po odeslání objednávky vás v tomto směru bude kontaktovat naše centrum zákaznické podpory. U kol, která máme běžně skladem, není složení zálohy nutné.
Silniční kolo Madone SLR 6 je mimořádně lehké a neuvěřitelně rychlé kolo s vyladěnými jízdními vlastnostmi. Kolo Madone bylo stvořeno jako závodní stroj pro dny, kdy se počítá každý watt a vy toužíte po vítězství.
Kolo je postaveno na rámu z nejlepšího karbonu Trek OCLV řady 800 s novou technologií IsoFlow, která zlepšuje aerodynamické vlastnosti a umožňuje zachování nízké hmotnosti.
Technologie IsoFlow umožňuje lehké pružení v sedlové trubce, která tak lépe vyhlazuje nerovnosti a zároveň vylepšuje aerodynamiku rámu a snižuje jeho celkovou hmotnost.
Rám je osazen bezdrátovým elektronickým řazením Sram Rival eTap AXS 2x12, klikami s měřičem výkonu / wattmetrem a karbonovými koly Aeolus Pro s 51 mm vysokými ráfky.
Silniční kolo Trek Madone SLR si můžete upravit podle svých představ díky programu Project One. O Projectu One se můžete dozvědět více zde https://www.kola-radotin.cz/trek-project-one.
Hlavní přednosti a parametry:
- Lehký aerodynamický rám OCLV 800 s profily KVF
- Nová technologie rámu IsoFlow pro poddajnější a pohodlnější jízdu
- Elektronická sada Sram Rival eTap AXS 2x12
- Kliky s měřičem výkonu / wattmetrem
- Integrovaný karbonový kokpit
- Karbonové 51 mm vysoké ráfky Aeolus Pro
- Hydraulické kotoučové brzdy
- Průchodnost pro pláště až 32 mm
- Možnost úpravy na míru v rámci programu Project One
- Hmotnost: 8,03 kg (vel. 56)
- Hmotnostní limit: 125 kg (kombinovaná hmotnost kola, jezdce a nákladu)
Tabulka velikostí
Vhodné alternativy
O značce TREK
Americký výrobce špičkových jízdních kol na kvalitních lehkých hliníkových rámech.