Silniční kolo Specialized Venge Pro Disc Vias Udi2 tarblk/char

  • −15 %

Rychlost a aerodynamika, to je nový Venge. Špičkový karbonový rým FACT 11r carbon, vysoké aero zapletená kola Roval Rapide CL 64 Disc, elektronická sada Shimano Ultegra Di2, kotoučové brzdy. Kolo budoucnosti, za kterým se každý otočí. Více

178 499 Kč
Ušetříte: 31 500 Kč 209 999 Kč (sleva 15%)
  • Již již 27. 09. 2017 může být kolo připravené a seřízené k vyzvednutí v kamenné prodejně.

Základní informace

Kategorie Závodní silniční kola
Určení pánské
Značka Specialized
Katalogové číslo 97817-10

Technické parametry

Barva rámu černá
Velikost kola 49, 52, 54, 56, 58, 61
Průměr kol 700c
Konstrukce Bez odpružení
Sezóna 2017
Opotřebení nová
Modelová řada Venge
Pokročilost jezdce Závodní
Materiál rámu karbon
Brzdy kotoučové brzdy
Rychlosti/převody 2x11
Rám FACT 11r carbon, Rider-First Engineered™, Win Tunnel Engineered, internal cable routing, 12x142mm thru-axle, carbon OSBB
Vidlice FACT carbon, full monocoque
Přední kolo Rapide CL 64 Disc, thru-axle
Zadní kolo Rapide CL 64 Disc, thru-axle
Přední náboj Roval tubeless plugs, 25-piece bag x 2
Zadní náboj 80mm alloy tubeless valve
Přední plášť S-Works Turbo, 700x24mm, 220TPI, folding bead, BlackBelt protection
Zadní plášť S-Works Turbo, 700x24mm, 220TPI, folding bead, BlackBelt protection
Kliky Pro 52/36T
Převodníky 52/36T
Střed Enduro BB30
Řazení Shimano R785 Di2, 11-speed
Přesmykač Shimano Ultegra Di2 6870, 11-speed, braze-on
Přehazovačka Shimano Ultegra Di2, 6870, 11-speed
Kazeta Shimano Ultegra, 11-speed, 11-28t
Řetěz Shimano Ultegra, 11-speed
Přední brzda Shimano, hydraulic, Ice-Tech resin pads w/fins
Zadní brzda Shimano Ultegra, hydraulic, resin pads w/fins
Řídítka S-Works Aerofly ViAS, 25mm
Omotávka Specialized Roubaix w/stickygel
Představec Venge ViAS aero stem
Sedlo Body Geometry Power Pro, carbon rails, 143mm
Sedlovka Specialized Venge, FACT carbon

Popis produktu

Kolo Venge ViAS Pro Disc brzdami Ultegra Di2 je postaveno pouze pro čistou rychlost. Každý aspekt designu byl podroben zkoumání a výsledkem je kolo se špičkovým brzdným výkonem. Při srovnávací testovací jízdě na 40 km najelo proti kolu Tarmac 116 vteřin. S pomocí našeho aerodynamického tunelu jsme každou trubku, každou hranu nebo jiný konstrukční prvek vyrobili s jedním jediným cílem – a tím je rychlost. Kolo bylo zkonstruováno s využitím technologie Rider-First Engineered™, abychom zajistili, že všechny velikosti rámů budou mít stejné jízdní charakteristiky a navíc jsme, ve srovnání s naším modelem Tarmac, zvýšili tuhost přední část kola o 30%. Jedna z nejzajímavějších částí tohoto kola je jeho kokpit ViAS. Vzhledem k tomu, že kokpit čelí větru jako jedna z prvních částí kola, dospěli jsme k názoru, že představec a řídítka kladou příliš velký aerodynamický odpor. Abychom našli co nejlepší řešení této situace a zároveň dosáhli co nejlepšího propojení s rámem, zkonstruovali jsme představec s negativním úhlem 17 stupňů. Jezdci většinou nejsou dostatečně flexibilní, aby mohli jezdit v tak agresivní pozici, takže jsme zkonstruovali řídítka Aerofly, která mají pozitivní stoupání, které kopíruje Vaši nejefektivnější pozici. Výsledkem této snahy je kolo, jehož lanka téměř nejsou vidět. Samozřejmě, že integrace kotoučů u brzdného systému změnila hru, protože brzdy s touto technologií jsou schopné dodat suverénní brzdný výkon bez jakýchkoliv kompromisů v oblasti aerodynamiky, a Vy tak získáte výkonné brzdy, aniž byste museli něco obětovat. Navíc je kolo osazeno spolehlivým 11rychlostní m řazením Shimano Ultegra Di2 a koly CL 64, které ještě zvyšují celkový výkon tohoto závodního stroje. Takže až dojde na závěrečný spurt v cíli, Venge odmítne prohrát.

  • Rám z karbonu FACT 11r s technologií Rider-First Engineered™ udělal z kola Venge to nejtužší, nejaerodynamičtější kolo, jaké jsme kdy stvořili. Tvary všech trubek, hran i designových prvků byly ovlivněny hodinami testování v našem aerodynamickém tunelu, využitím počítačových modelů dynamiky kapalin i prototypů z 3D tiskáren a především zpětnou vazbou skutečných závodníků. A nakonec z toho vzniklo to nejrychlejší kolo, jaké jsme kdy vyrobili.
  • Vidlice, rovněž zkonstruovaná s využitím aerodynamického tunelu, má špičkovou konstrukci z karbonu FACT a díky tomu projde vzduchem jako rozžhavený nůž máslem.
  • 11rychlostní řazení Shimano Ultegra Di2 představuje elektronický zázrak. Řazení je tak přesné, jak to jen jde, řetěz Vám bude padat zcela výjimečně a vybrání na převodnících zcela eliminovala odírání řetězu, bez ohledu na to, jak moc budete řetěz křížit.

Tabulka velikostí

O značce Specialized