Silniční kolo Specialized Tarmac SL6 Disc Comp Ultegra Di2 - gloss dove grey/rocket red/tarmac black

Vynikající siliniční karbonové kolo, vhodné na závody a dlouhé vyjížďky, osazené bezproblémovými komponenty - elektrické řazení Shimano Ultegra Di2 a účinné hydraulické kotoučové brzdy, odolná kola DT R470 Disc, a naše oblíbené sedlo Power. Více

114 999 Kč
Tabulka velikostí

Základní informace

Kategorie Závodní silniční kola
Určení pánské
Značka Specialized
Katalogové číslo 90620-54

Technické parametry

Barva červená, modrá
Barva rámu červená, modrá
Velikost kola 44, 49, 52, 54, 56, 58, 61
Průměr kol 700c
Konstrukce Bez odpružení
Sezóna 2020
Opotřebení nová
Modelová řada Tarmac
Pokročilost jezdce Závodní
Materiál rámu karbon
Brzdy kotoučové brzdy
Rychlosti/převody 2x11
Rám Tarmac SL6, FACT 9r carbon, Rider-First Engineered™, threaded BB, clean routing, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
Katalogové číslo 90620-54
Vidlice FACT 10r carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
Přední kolo DT R470 Disc, sealed cartridge hubs, 14g spokes, 24h
Zadní kolo DT R470 Disc, sealed cartridge hubs, 14g spokes, 24h
Přední plášť Turbo Pro, 60 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm
Zadní plášť Turbo Pro, 60 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm
Kliky Shimano Ultegra R8000, HollowTech 2, 11-speed, 52/36T
Střed Shimano threaded
Řazení Shimano Ultegra Di2 Disc R8070
Přesmykač Shimano Ultegra Di2 R8050, braze-on
Přehazovačka Shimano Ultegra Di2 R8050, GS medium cage
Kazeta Shimano Ultegra R8000, 11-speed, 11-30t
Řetěz Shimano Ultegra, 11-speed
Přední brzda Shimano Ultegra R8070, hydraulic disc
Zadní brzda Shimano Ultegra R8070, hydraulic disc
Řídítka Specialized Shallow Drop, 6061, 70x125mm, 31.8mm clamp
Omotávka Roubaix S-Wrap
Představec Specialized, 3D-forged alloy, 4-bolt, 7-degree rise
Sedlo Body Geometry Power Comp, Hollow Cr-Mo rails
Sedlovka S-Works FACT carbon 27.2mm, 20mm offset

Popis produktu

Když jsme vyvinuli Tarmac Disc, nechtěli jsme, aby byl JEN rychlý. Chtěli jsme, aby to byl rychlý všude. Dlouhé stoupání, větrné rovinky, etapy Grand Tour, místní grand fondo - vyrobili jsme závodní kolo, které je nejkomplexnější. Jak jsme to udělali? Začali jsme s rámem Rider-First Engineered ™, který zajišťuje dokonale vyladěnou kvalitu jízdy pro každou velikost. Přidali jsme seriózní aero technologie, díky které je o 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů než Tarmac SL5, a pak jsme jej udělali o 20% lehčí. Nic není lehčí, rychlejší a lépe ovladatelné. Tento Tarmac je dodáván s bezproblémovými komponenty - řazení Shimano Ultegra Di2 a účinné hydraulické kotoučové brzdy, odolná kola DT R470 Disc, a naše oblíbené sedlo Power.

Hlavní přednosti a parametry:

  • Pro vývoj Tarmacu jsme využili pokročilý software pro optimalizaci kompozitů pro letecký a kosmický průmysl, abychom udělali revoluci ve konstrukci i vrstvení nového karbonu FACT 9r.
  • 500 kusů vytváří 7 různých velikostí se stejnou naladěnou jízdou - to je Rider-First Engineered ™. Zkoumáme každou vrstvu uhlíku na každé velikosti rámu, abychom zajistili, že všechny naše výkonnostní cíle budou splněny. Aby bylo zajištěno, že budete mít perfektní pocit z jízdy, má každý rám jedinečný rozvrh karbonových vrstev, orientacemi, množstvím materiálu ve specifických oblastech a někdy i exkluzivními tloušťkami a typy samotného karbonu.
  • Aerodynamika je nejdůležitější věc, díky které vás můžeme zrychlit, ale u Tarmacu jsme přidali aero bez vlivu na hmotnost kola. Díky vývoji byly objeveny tři oblasti, kde jsme mohli přidat aero “zdarma” - nový tvar vidlice, snížené sedlové vzpěry a sedlovku ve tvaru písmene D a sedlovou trubku. Výsledek? Tarmac, který je přibližně 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů.
  • Aktualizovaná geometrie je založena mnoha datových bodech Retül a zpětné vazby od profesionálních jezdců. To nám umožnilo vyvinout geometrii Performance Road, která dokonale kombinuje citlivou přední část a krátký rozvor, který poskytuje okamžitou odezvu a optimální přenos síly.

Tabulka velikostí

O značce Specialized