Popis produktu
Na světě jsou kola, která vyhrávají závody, a potom kola, která spouští revoluci na silnici. Kolo S-Works Tarmac Disc eTap patří do té druhé kategorie. Jeho rám je vyroben z karbonu S-Works FACT 11r, který je neuvěřitelně lehký, tuhý a reaktivní. Anebo jinak, je to rám speciálně vyrobený pro všestranná závodní kola. Kvality tohoto rámu jsou výsledkem použití našeho designu Rider-First Engineered™, jehož zvláštnost spočívá v tom, že každá trubka rámu a každý karbonový díl rámů jsou vyráběny zvlášť pro svou velikost. Díky tomu jsme dosáhli optimální rovnováhy mezi tuhostí a poddajností, takže každý rám, bez ohledu na jeho velikost, funguje přesně tak, jak jsme chtěli. A pokud potřebujete důkaz, tak se podívejte na vitrínu cen kol Tarmac a uvidíte tam ceny za vítězství ze všech závodů Grand Tour a posledních dvou mistrovství světa. Je samozřejmé, že takto kvalitní rám si zaslouží tu nejlepší výbavu, a proto jsme jej osadili nejnovějším a nejlepším bezdrátovým řazením SRAM s technologií eTap, a také bezkonkurenčními hydraulickými kotoučovými brzdami, které zastavují na pětníku bez ohledu na podmínky. Takže pokud hledáte kolo, které se nebojí budoucnosti, tak jste ho právě objevili.
- Kolo bylo zkonstruováno s vyžitím technologie Rider-First Engineered™, která zaručuje, že každá jeho velikost má tu stejnou legendární schopnost zvládat stoupání a poradit si se sjezdy, kterou od kola Tarmac očekáváte. Rám S-Works FACT 11r je vyroben z našeho nejkvalitnějšího karbonu a nabízí ideální kombinaci nízké hmotnosti i tuhosti na těch správných místech a neuvěřitelný brzdný výkon.
- Vidlice S-Works ze speciálního karbonu FACT s odlehčenou konstrukcí poskytuje neuvěřitelnou tuhost v přední části kola a citlivé ovládání zaručující okamžité zrychlení a rychlé sjezdy.
- 11rychlostní řadiče SRAM Red® eTap Vám poskytnou ukázku budoucnosti převodů, a při tom fungují jako brzdící páky hydraulických kotoučových brzd SRAM Red. Volba převodů mezi přesmykačem a přehazovačkou je komunikována pomocí bezdrátové technologie, díky čemuž bylo dosaženo nové výkonnostní úrovně řazení a přitom jezdec získává nové, intuitivní možnosti řazení.