Základní informace
Kategorie | Sportovní silniční kola |
---|---|
Značka | Specialized |
Katalogové číslo | 94423-70 |
Aktuální | U některých kol může dojít ke zpoždění 6-10 dní při stavbě. V takovém případě vás budeme kontaktovat. |
Technické parametry
Barva rámu | hnědá |
---|---|
Velikost kola | 44, 49, 52, 54, 56, 58, 61 |
Průměr kol | 700c |
Konstrukce | Bez odpružení |
Sezóna | 2024 |
Modelová řada | Roubaix |
Pokročilost jezdce | Sportovní |
Materiál rámu | karbon |
Brzdy | kotoučové brzdy |
Rychlosti/převody | 2x12 |
Hmotnost | 9,46 kg |
Rám | FACT 10R carbon |
Vidlice | Future Shock 3.1 w/ Smooth Boot, FACT Carbon 12x100mm, thru-axle, flat-mount disc |
Přední kolo | Axis Elite Disc |
Zadní kolo | Axis Elite Disc |
Přední plášť | Road Sport, 700x32c |
Zadní plášť | Road Sport, 700x32c |
Kliky | Shimano Tiagra, 10-Speed |
Převodníky | 50/34T |
Střed | Shimano BSA |
Řazení | Shimano Tiagra 4720, Hydraulic Disc |
Přesmykač | Shimano 105 R7100, braze-on |
Přehazovačka | Shimnao Tiagra |
Kazeta | Shimano Tiagra, 10-speed, 11-34t |
Řetěz | KMC X10, 10-speed |
Přední brzda | Shimano Tiagra hydraulic disc |
Zadní brzda | Shimano Tiagra hydraulic disc |
Řídítka | Specialized Hover Comp, Alloy, 125mm Drop, 75mm Reach w/Di2 Hole |
Omotávka | Roubaix S-Wrap |
Představec | Future Stem Comp |
Sedlo | Body Geometry Power Sport, steel rails |
Sedlovka | S-Works Pave Seat post |
Popis produktu
Specifikace může být výrobcem změněna bez udání důvodu.
Obrázky produktů jsou pouze orientační.
Silniční kolo Specialized Roubaix SL8 s odpruženým kokpitem Future Shock 3.1 je lehčí, rychlejší a poskytne plynulejší jízdu než jeho modelový předchůdce. Silnice pod vámi může být naprosté peklo, ale díky kolu Roubaix jste jako v nebi.
Hlavní roli hraje odpružený kokpit Future Shock 3.1, který je nyní ještě lépe laditelný, nastavitelný a odolný než kdy předtím. Bez ohledu na jízdní polohu, zažije každý jezdec 20 mm hladkého zdvihu mezi představcem a hlavovou trubkou. Future Shock pomáhá udržet vaše ruce a řídítka stabilní pro hladší jízdu s větší kontrolou a menší spotřebou energie.
Konstrukce sedlové trubky se sníženou objímkou odhaluje více sedlovky a umožňuje tak větší průhyb. Speciální sedlovka Pavé zajišťuje optimální vertikální poddajnost. Společně tyto prvky tvoří technologii AfterShock a ve spojení s tuhým zadním trojúhelníkem modelu Roubaix zajišťují plynulou jízdu bez ztráty účinnosti.
Kombinace těchto prvků snižuje nárazy na řídítka a sedlo o 53 % oproti nejbližší konkurenci. Díky tlumiči Future Shock 3.1 se kolo rychle pohybuje po nerovnostech, přitom hmotnost jezdce zůstává stabilní a udržuje hybnost v nerovném terénu. Typické vidlice se při nárazu vychýlí dozadu, což způsobí měřitelnou ztrátu rychlosti. Je to vědecký fakt, plynulejší je skutečně rychlejší.
Kolo Roubaix je průkopníkem v geometrii pro vytrvalostní jízdu, takže jezdíte “V” kole, nikoli “NA” kole, abyste snížili tlak na ruce, paže a ramena a získali schopnost a jistotu na jakékoliv silnici. Zároveň je kolo svou tuhostí připraveno na to, aby se na plný plyn rozjelo do zatáček horských sjezdů.
S průchodností pláště až 38c/40mm poskytuje tento vytrvalostní silniční stroj lepší trakci než kdy dříve na nerovných silnicích a dokonce i na lehkém štěrku.
Roubaix inspiruje k opravdu dlouhým dobrodružstvím na kole, takže bylo vybaveno úchyty a montážními body, které byste při vašem dobrodružství mohli potřebovat. Jmenovitě tři úchyty na košík na láhev, úchyty na brašnu na horní rámové trubce a dokonce je připraven i na blatníky.
Nové Roubaix SL8 je dosud nejaerodynamičtější díky novým aerodynamickým tvarům Free Foil a sníženým sedlovým vzpěrám.
S hmotností pouhých 825 gramů (model S-Works, rám FACT 12r), je rám o 50 gramů lehčí než dřív a využívá zkušeností z Aethosu – nejlehčího sériově vyráběného rámu na světě. Nic v této třídě není rychlejší nebo lehčí než Roubaix.
Hlavní přednosti a parametry:
- Odpružený kokpit Future Shock 3.1
- Lehký karbonový rám Fact 10r Carbon
- Aerodynamické prvky Free Foil
- Odolné řazení Shimano Tiagra 2x10
- Průchodnost na pláště až 38c/40 mm
- Hydraulické kotoučové brzdy