Silniční kolo Specialized Roubaix Comp Ultegra Di2 - gloss hyper/charcoal

Se šesti vítězstvími na Paříž-Roubaix naše Roubaix potvrdilo, že plynulejší znamená rychlejší. Ovšem, do této chvíle se zmiňovaná plynulost vždy vázala k určitým kompromisům. Tomu je s dneškem konec. Zbrusu nové Roubaix nyní poskytuje dostatekpoddajnosti, bez kompromisů a to díky představení zcela nového pružení Future Shock 1.5, které Vám poskytne lepší kontrolu na rozbitých silnicích, nová sedlovka Pavé dělá z našeho Roubaix to nejvyrovnanější, aerodynamika, která je srovnatelná s kolem Tarmac Více

Prodej produktu ukončen.

Vyberte si prosím podobné zboží.

Základní informace

Kategorie Závodní silniční kola
Určení pánské
Značka Specialized
Katalogové číslo 94420-55
Aktuální U některých kol může dojít ke zpoždění 6-10 dní při stavbě. V takovém případě vás budeme kontaktovat.

Technické parametry

Barva zelená
Barva rámu zelená
Průměr kol 700c
Konstrukce Hardtail
Sezóna 2020
Opotřebení nová
Modelová řada Roubaix
Pokročilost jezdce Závodní
Materiál rámu karbon
Brzdy kotoučové brzdy
Rychlosti/převody 2x11
Rám FACT 10R, Rider First Engineered™ (RFE), FreeFoil Shape Library tubes, threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
Vidlice Future Shock 1.5 w/ Smooth Boot, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
Přední kolo DT R470 Disc
Zadní kolo DT R470 Disc
Přední plášť Turbo Pro, 700x28mm
Zadní plášť Turbo Pro, 700x28mm
Kliky Shimano Ultegra R8000, HollowTech 2, 11-speed
Převodníky 50/34 zubů
Střed Shimano Ultegra, BBR60
Řazení Shimano Ultegra Di2 Disc R8070
Přesmykač Shimano Ultegra Di2 R8050, braze-on
Přehazovačka Shimano Ultegra RX, RX805
Kazeta Shimano Ultegra, 11-speed, 11-34t
Řetěz Shimano Ultegra, 11-speed
Přední brzda Shimano Ultegra, Hydraulic
Zadní brzda Shimano Ultegra, Hydraulic
Řídítka Specialized Adventure Gear Hover, 103mm drop x 70mm reach x 12º flare
Omotávka Roubaix S-Wrap
Představec Future Stem, Pro
Sedlo Body Geometry Power, Hollow Cr-Mo rails, 143mm
Sedlovka S-Works Pave
Pedály bez pedálů

Popis produktu

Se šesti vítězstvími na Paříž-Roubaix naše Roubaix potvrdilo, že plynulejší znamená rychlejší.
Ovšem, do této chvíle se zmiňovaná plynulost vždy vázala k určitým kompromisům. Tomu je s
dneškem konec. Zbrusu nové Roubaix nyní poskytuje dostatekpoddajnosti, bez kompromisů a to
díky představení zcela nového pružení Future Shock 1.5, které Vám poskytne lepší kontrolu na
rozbitých silnicích, nová sedlovka Pavé dělá z našeho Roubaix to nejvyrovnanější, aerodynamika,
která je srovnatelná s kolem Tarmac a rám s technologií Rider-First Engineered™, která ušetřila
nejeden gram hmotnosti. A je pořád tak pohodlné? Jistě, ale nenazývejme jej pohodlným kolem,
protože výkon byl za každým konstrukčním rozhodnutím, jaké jsme udělali. Tohle je nové
Roubaix.

• Nový rám poskytuje poddajnost bez kompromisů skrze perfektně vybalancovanou
aerodynamiku, celkově nízkou hmotnost díky karbonové konstrukci FACT 10r, poddajnost a
technologii Rider-First Engineering™. S tvary trubek, které se zrodili v naší knihovně FreeFoil
Shape Library a prověřeny byly ve větrném tunelu, je nové Roubaix aerodynamické stejně
jako Tarmac SL6. Abychom si pojistili nízkou hmotnost a jízdní kvalitu, rozhodli jsme se
využít technologii Rider-First Engineered™ pro zajištění optimální tuhosti a poddajnosti skrze
všechny velikosti, od 44 do 64 cm. Samozřejmě, že se nám podařilo ušetřit zásadní gramy. A
abychom Vás připravili na vaše vlastní Peklo Severu, postavili jsme jej na 33 mm pláštích.

• Spolu s novým rámem jsme také vyvinuli zcela novou sedlovku S-Works Pavé. Není to
pouze první poddajná sedlovka, ale je TAKÉ aerodynamická, a to bez jakékoli hmotnosti
navíc, nebo jiných nežádoucích charakteristik. Počínaje stejným D-tvarem, jaký najdete na
Tarmacu, jsme posunuli poddajnost o krok kupředu pomocí přidané flexe v horní části a
novým sníženým upnutím v rámu. To vše poskytuje spoustu poddajnosti, a přitom je vše v
souladu s přední částí kola, takže se Vám dostane hladké a vyladěné jízdy, a to i na rozbité
silnici.

• Na rozbité silnice poskytuje Future Shock 1.5 20mm zdvihu pro hladkou a pohodlnou jízdu.
Snižuje také únavu a zvyšuje rychlost na rozbitém terénu. Nový Smooth Boot podporuje
pěkný vzhled pomocí čistého přechodu z hlavové trubky na představec.

Tabulka velikostí

O značce Specialized