Základní informace
Kategorie | Závodní silniční kola |
---|---|
Určení | pánské |
Značka | Cannondale |
Katalogové číslo | C11219M10 |
Aktuální | U některých kol může dojít ke zpoždění 6-10 dní při stavbě. V takovém případě vás budeme kontaktovat. |
Technické parametry
Barva rámu | černá |
---|---|
Průměr kol | 700c |
Konstrukce | Bez odpružení |
Sezóna | 2019 |
Opotřebení | nové |
Modelová řada | SystemSix |
Pokročilost jezdce | Závodní |
Materiál rámu | karbon |
Brzdy | kotoučové brzdy |
Rychlosti/převody | 2x11 |
Velikosti | 47, 51, 54, 56, 58, 60, 62 |
Rám | SystemSix, BallisTec Carbon, Di2 ready, SAVE, BB30a, flat mount, Speed Release thru-axle |
Vidlice | SystemSix, BallisTec Carbon, Speed Release thru-axle |
Přední kolo | HollowGram KNØT, sealed bearing, osa 12x100 |
Zadní kolo | HollowGram KNØT, sealed bearing, osa 12x142 |
Výplet | DT Swiss Aerolite, straight pull |
Ráfky | HollowGram KNØT64 Rim, Carbon, 20h front, 24h rear, 64 mm deep, 21 mm ID, tubeless ready |
Přední plášť | Vittoria Rubino Pro Speed, 700 x 26 mm (23c) |
Zadní plášť | Vittoria Rubino Pro Speed, 700 x 26 mm (23c) |
Kliky | Cannondale HollowGram Si, BB30a w/ OPI SpideRing, 52/36 |
Střed | Cannondale Alloy PressFit30 |
Řazení | Shimano Dura-Ace hydro disc, 2x11 |
Přesmykač | Shimano Dura-Ace, braze-on |
Přehazovačka | Shimano Dura-Ace |
Kazeta | Shimano Ultegra, 11-30, 11-speed |
Řetěz | Shimano Ultegra, 11-speed |
Přední brzda | Shimano Dura-Ace hydro disc, 160 mm RT800 rotors |
Zadní brzda | Shimano Dura-Ace hydro disc, 140 mm RT800 rotors |
Řídítka | Vision Metron 4D Flat, UD Carbon |
Omotávka | Prologo One Touch |
Představec | Vision Trimax OS, 2014 Alloy, 3D Forged |
Sedlo | Prologo Dimension, Tirox rails |
Sedlovka | Cannondale KNØT Carbon, 330 mm |
Popis produktu
Špičkové silniční kolo s aerodynamickým karbonovým rámem, karbonovou pevnou přední vidlicí a karbonovou sedlovkou. Hydraulické kotoučové brzdy Shimano Dura-Ace a řazení ze stejné sady s 2x11 převody.
Klíčové prvky
JEĎTE RYCHLEJI. SNADNĚJI.
SystemSix má nejnižší aerodynamický odpor ze všech silničních kol na trhu. Jelikož kolo představuje 30 % celkového aerodynamického odporu, tak je potřeba menšího výkonu pro jakéhokoliv jezdce při jakékoliv rychlosti.RYCHLEJŠÍ VE STOUPÁNÍCH.
Aero výhoda modelu SystemSix z něj dělá rychlejší kolo ve stoupáních než lehká vrchařská kola a to až do 6% sklonu nebo prudšímu - záleží na poměru hmotnosti a výkonu jezdce. Pro představu nejnáročnější stoupání na Tour mají v průměru 7 - 8 %.RYCHLEJŠÍ VE SJEZDECH.
Při sjezdu z 5% klesání potřebuje jezdec na tradičním lehkém kole alespoň 300 wattů, aby stačil jezdci jedoucímu na kole SystemSix v základní vytrvalosti.RYCHLEJŠÍ NA ROVINÁCH.
Při rychlosti 48 km/h vám SystemSix ušetří přes 50 wattů. To je velmi vysoké číslo, když se vezme v potaz fakt, že funkční prahový výkon závodních cyklistů je kolem 350 wattů. A dokonce i při jízdě v závětří získáváte 60 % výhody.RYCHLEJŠÍ VE SPRINTECH.
Ve 200 m dlouhém sprintu se dvěma jezdci sprintujícími s výkonem 1000 wattů bude jezdec na kole SystemSx v cíle dříve o 4 délky kola.
Tabulka velikostí
Vhodné alternativy
O značce Cannondale
Kultovní americký výrobce horských a silničních kol.