Silniční kolo Cannondale Synapse Disc 105 SE - Anthracite w/ Transparent Black - Gloss (ANT)

Vynikající silniční kolo s rámem z lehké a pevné hliníkové slitiny, s karbonovou vidlicí, hydraulickými kotoučovými brzdami TRP Spyre C a sadou řazení Shimano 105 s 2x11 převody. Více

41 999 Kč
  • Již již 28. 05. 2018 může být kolo připravené a seřízené k vyzvednutí v kamenné prodejně.

Základní informace

Kategorie Sportovní silniční kola
Určení pánské
Značka Cannondale
Katalogové číslo C12358M60

Technické parametry

Barva rámu šedá
Velikost kola 48, 51, 54, 56, 58, 61
Průměr kol 700c
Konstrukce Bez odpružení
Sezóna 2018
Opotřebení nová
Modelová řada Synapse
Pokročilost jezdce Sportovní
Materiál rámu hliník
Brzdy kotoučové brzdy
Rychlosti/převody 1x11
Rám NEW Synapse Disc Asymmetric, SmartForm C2 Alloy, SAVE, BB30, flat mount
Vidlice NEW Synapse Disc Asymmetric, SAVE, carbon blades, 1-1/8" - 1 1/4" tapered steerer, flat mount, 60mm rake (48, 51), 50mm rake (54-61)
Přední náboj Formula CX-20
Zadní náboj Formula CX-22
Výplet Stainless Steel, 14g
Ráfky WTB STP i19 TCS 28-hole, tubeless ready
Přední plášť WTB Exposure, 700x30c, tubeless ready, gumwall
Zadní plášť WTB Exposure, 700x30c, tubeless ready, gumwall
Kliky Cannondale Si w/ FSA rings 48/32
Střed FSA BB30
Řazení Shimano 105
Přesmykač Shimano 105, braze-on
Přehazovačka Shimano 105 GS
Kazeta Shimano 105, 11-32, 11-speed
Řetěz KMC X11EL, 11-speed
Přední brzda TRP Spyre C cable disc, 160mm
Zadní brzda TRP Spyre C cable disc, 160 mm
Řídítka Cannondale C3 Compact, butted 6061 alloy
Omotávka Cannondale Grip Bar Tape w/Gel, 3.5mm
Představec Cannondale C3, 6061 alloy, 31.8, 6 deg.
Sedlo Fabric Scoop Radius Sport
Sedlovka Cannondale C3, 6061 Alloy, 25.4x350mm (48-56), 400mm (58-61)
Pedály Wellgo w/ Clip and Strap

Popis produktu

Vynikající silniční kolo s rámem z lehké a pevné hliníkové slitiny, s karbonovou vidlicí, hydraulickými kotoučovými brzdami TRP Spyre C a sadou řazení Shimano 105 s 2x11 převody.

DOKONALÝ VYTRVALOSTNÍ STROJ

Začněte správně! Na všechno od rychlých skupinových jízd po každodenní dojíždění do práce vám nový Synapse dodá nízkou hmotnost, sportovní pozici a komfortní jízdu. Pojedete rychleji, déle a více si to užijete.
SYNAPSE ALLOY

KLÍČOVÉ PRVKY

VZPŘÍMENÝ A KOMFORTNÍ

  • Geometrie Synapse Endurance dodává stabilní a příjemné ovládání. Více vzpřímený posed je ideální pro celodenní jízdy a komfort.

OPTIMALIZOVANÉ ŘÍZENÍ U RŮZNÝCH VELIKOSTÍ

  • Nový Synapse je zkonstruován s dvěma různými předsazeními osy vidlice. 60 mm u menších rámů a 50 mm u větších velikostí. Přináší tak konzistenci při řízení u různých velikostí a snižuje potkávání špiček bot s kolem u malých rámů.

KOMFORTNÍ RYCHLOST

  • Nový Synapse je vybaven přepracovaným mikro odpružením SAVE PLUS. Flexibilní zóny v zadní stavbě a vidlici jsou ideální výbavou pro objevování zapadlých cest, skupinové vyjížďky, rychlost při jízdě do práce a cokoli mezi tím.

NÍZKÁ HMOTNOST

  • Hliníková konstrukce SmartForm C2 a karbonová vidlice přináší ve své kategorii velmi nízkou hmotnost a výkonnou funkci.

Technologie:

KLIKY HOLLOWGRAM

  • Stvořeny tak, aby navýšily benefity sytému BB30. Kliky Hollowgram jsou nejlehčí a nejefektivnější kliky na současném trhu.

HOLLOWGRAM SISL2

  • Nejlehčí a nevýkonnější kliky. HollowGram SiSL2 těží z více jak 13 let vývoje. Dva kované a strojově opracované kusy mají odstraněné všechny gramy nadbytečného materiálu tak, aby svým spojením vytvořily dostatečně lehké a tuhé kliky, které mohou být použity na nejlepších silničních kolech, ale měly takovou tuhost, že obstojí také na našich horských kolech.

HOLLOWGRAM SI

  • Kliky vytvořené naší patentovanou 3D technologií kování. Hollowgram Si jou lehčí než původní kliky Cannodale. Převodníky jsou upevněny na kovaném duralovém unašeči a přinášejí takovou tuhost a hmotnost, že překonají Shimano Dura-Ace, ale za cenu Ultegry. Hollowgram Si přináší nedostižnou kombinaci výkonu a ceny.

CANNONDALE SI

  • Kliky představené v roce 2016 jsou lehké, kované z jednoho kusu a optimalizované metodou konečných prvků. Přináší systémovou integraci do nižších cenových skupin než kdykoli předtím. Lehčí než Ultegra nebo Force Carbon sdílí stejně výměnný systém unašeče převodníků a jsou plně kompatibilní se středy BB30 a BB30a.

MIKRO ODPRUŽENÍ SAVE

  • Prvky na rámu, vidlici a sedlové trubce, které jsou zkonstruovány tak, aby díky své poddajnosti pohlcovaly rázy a vibrace.

  • Technologie SAVE snižuje únavu a navyšuje kontrolu při řízení kola tím, že snižuje množství rázů a vibrací přes rám k jezdci. Díky spojení precizních tvarů trubek s důmyslným vrstvením karbonu či vysokým zpracováním duralu jsme schopni vytvořit na zadní vidlici, sedlových vzpěrách a případně sedlovce oblasti, které svojí poddajností absorbují rázy, ale zůstávají dokonale tuhé příčně a v krutu.

  • SAVE je charakteristický vizuálním zploštěním zadních vzpěr sedlovky nebo vidlice a často je doprovázen větší šířkou v této zploštělé části. Vylepšená vertikální poddajnost vytvořená kombinací všech prvků významně navyšuje komfort a výkon.
    Původně vznikla tato technologie na prvním karbonovém Synapse (SAVE je zkratkou anglických slov Synapse Active Vibration Elimination). Postupem času se tato technologie vyvinula do čtyř variací pro různé typy kol a jízdních stylů. SAVE PLUS, SPEED SAVE, AERO SAVE a SAVE.

SPEED SAVE - SUPERSIX EVO, CAAD 12, F-SI.

  • Prvky SPEED SAVE jsou zkonstruovány tak, aby podobně jako odpružení aut F1 pomáhaly kolu jet rychleji, a ne pouze navýšily komfort. S důrazem na nízkou hmotnost a torzní tuhost navyšuje technologie SPEED SAVE valivou rychlost, akceleraci a výrazně vylepšuje rychlost při zatáčení bez negativního vlivu na přenos sil.

  • Technologie SPEED SAVE pracuje primárně prostřednictvím rovnováhy mezi zadním rámovým trojúhelníkem a vidlicí. Na zadním rámovém trojúhelníku jsou, jak zadní vidlice, tak i sedlové vzpěry schopny ohybu ve vertikálním směru, čímž pohlcují nárazy. Předsunutí patek přední vidlice a její pletení karbonu pak umožňuje taktéž její průhyb. Obojí dohromady vytváří systém mikro odpružení, který umožňuje kolům lépe přejet hrubý povrch, ať při jízdě v sedě, či v sedle. Výsledkem je lepší trakce, řízení kola, vyšší rychlost a možnost zatáčení ve vyšší rychlosti.
    Druhá část systému se zaměřuje na komfort jezdce. Sedlová trubka má směrově optimalizované pletení karbonových vrstev, které jí umožňuje mírné vychýlení dopředu a dozadu. Zde se pak rozptylují vibrace a nárazy a snižují se tak svalová mikro-traumata snižující energii při dlouhých dnech v sedle.

SAVE PLUS - SYNAPSE HI-MOD, SYNAPSE CARBON

  • Komfortnější a více poddajnější prvky systému SAVE, které jsou vytvořeny pro více rozbité cesty a celodenní jízdu.

  • Upravená verze systému, který to vše začal. SAVE PLUS přináší větší míru vertikální poddajnosti než je u verze SPEED SAVE. Dokonalé řešení pro vysokou rychlost na kostkách severní Evropy či vašeho dalšího závodu Gran Fondo.

  • Systém SAVE PLUS je složen ze tří částí tak, aby vymazal všechny překážky, které se mohou objevit na silnici.

  • První část: Vrstvení karbonu – pro malé rázy.
    Vrstvení karbonu kola Synapse je zkonstruováno tak, aby maximalizovalo něco, čemu se odborně říká Interlaminární smyk. V podstatě to znamená, že jsou vlákna orientována tak, aby pohltila vibrace ve svých vrstvách a rozptýlila je před dalším směřováním k jezdci. Toto řešení pomáhá se zbavit drobných vibrací ze silnice a tím neplýtvat silami jezdce.

  • Druhá část: Zadní rámový trojúhelník a vidlice – malé až středně velké rázy.
    Podobně jako u verze SPEED SAVE, tak i zadní rámový trojúhelník a vidlice verze SAVE PLUS jsou zkonstruovány tak, aby pracovaly společně jako systém, který udrží kola na vozovce ať je jezdec v sedle nebo stojí na pedálech. Sedlové vzpěry mají unikátní spirálovitý tvar, který umožňuje ohýbání i stlačení materiálu při zatížení podobně jako pružina. Přední vidlice má zaoblený tvar a předsazení patek, které jí umožňuje vyvážit vertikální poddajnost s excelentně přesným řízením kola.

  • Třetí část: Sedlová trubka a sedlovka – Střední až velké rázy
    Nejmenší průměr sedlovky 25,4 mm přináší více poddajnosti než větší průměry. Tento efekt je umocněn zabudovaným klínovým upínákem sedlovky do rámu. Díky odstranění klasické objímky může sedlovka lépe pracovat a pohlcovat rázy. Práce sedlovky je doplněna prací sedlové trubky, která jí může díky svému vrstvení karbonových vláken a ploššímu tvaru doprovodit a přinést tak maximální komfort při jízdě v sedle.

SAVE - CAAD OPTIMO, SYNAPSE ALLOY, TRAIL A QUICK

  • Prvky systému SAVE pro každodenní jízdy. Zjednodušená technologie SAVE zkonstruovaná pro duralové rámy. Oslabuje vibrace a navyšuje jízdní komfort, ať projíždíte náročným terénem, vyhýbáte se překážkám ve městě anebo závodíte v kriteriu.

AERO SAVE

  • Prvky SAVE s aerodynamickou úpravou AERO SAVE znamená soulad energeticky úsporné vertikální poddajnosti s aerodynamickými tvary. V kategorii kol pro jízdu na čas přináší AERO SAVE jasnou výhodu. Tím, že absorbuje nepříjemné vibrace od povrchu, umožní jezdci déle zůstat v aerodynamickém posedu a mít lepší kontrolu nad kolem na hrubém povrchu. Ušetřené síly se pak budou hodit například v triatlonu při následném běhu.

SMARTFORMED ALLOY

  • Komplexní mix hydroformování, mechanického tvarování, zeslabování, dvojitého svařování a tepelného zpracování. SmartForming je nejvyspělejší technologie zpracování duralu na světě a přináší lehčí a pevnější rámy.

  • Díky spojení třech dekád zkušeností s tvorbou duralových konstrukcí a našeho vlastního pokročilého konstrukčního procesu s názvem Flow Modeling přináší naše technologie SmartForming precizní práci s tloušťkou trubek a jejich tvarem. Koncentruje materiál přesně tam, kde je třeba, a maximalizuje tak tuhost a pevnost, ale také odebírá každý zbytečný gram celé konstrukce. Všechno vnitřní zeslabování je tvořeno pomocí hladkých kuželovitých přechodů a eliminuje náhlé změny v tloušťce materiálu, které vedou k nadměrnému zatížení materiálu. Na rozdíl od tmelených a zabarvených svarů naší konkurence, legendární dvojité svary vytvářejí nejpevnější možné spojení. V kombinaci s našim tepelným zpracováním rámu po svařování je stvořena opravdová jednodílná stavba a vy tak máte k dispozici nejmodernější duralové rámy světa.

  • SmartForm C1 Premium:
    Naše nejpokročilejší technologie uplatněná tam, kde se počítá každý gram. Využíváme zde všechny prvky formování a tvarování jako u konstrukce C1, ale využíváme duralovou slitinu 6069 místo 6061. Vyšší pevnost v tahu je vykoupena vyšší cenou a těžší prací z touto slitinou. Ale můžeme použít méně materiálu a dosáhnout nižší hmotnosti při zachování mimořádné tuhosti a pevnosti.

  • SmartForm C1:
    Pokročilá duralová konstrukce. C1 využívá všechny techniky v našem arzenálu k odstranění přebytečného materiálu a vytvoření pokročile optimalizovaných tvarů trubek. Hydroforming, zužování, mechanické tváření, kování, propracované zeslabování a všechny svary s dvojitým přebrušováním. Vše dohromady vytváří rámy, které jsou neskutečně lehké, extrémně tuhé s dokonalým jízdním projevem, který pochází pouze od Cannondale.

  • SmartForm C2:
    Ne všechny rámy mohou být C1. Je to prostě příliš nákladné a pracné. Ale vášeň pro vysoce výkonné rámy se nese celým naším portfoliem. Rámy SmartForm C2 mají mnoho sofistikovaných technik, které naleznete na nedostižných rámech C1. Propracované zeslabování, precizně kontrolované tvary trubek a dvojité přebrušování svarů dohromady tvoří rámy, které jiní nazývají svými nejlepšími. Nízká hmotnost, vynikající tuhost a nedostižný jízdní projev Cannondale dodávají neuvěřitelný výkon a hodnotu.

  • SmartForm C3:
    V rámech C3 se potkává naše posedlost výkonem s hodnotou pro široké pole cyklistů. Rámy SmartForm C3 využívají stejnou slitinu duralu 6061 a stejné techniky jako zbytek řady SmartForm, ale jsou vytvořeny způsobem, který je tvoří méně nákladné. Méně agresivní zeslabování, méně radikální tvary trubek a hladké svary pouze v místech, které jsou životně důležité pro pevnost a krásu. I když se jedná o naše nejdostupnější rámy, stále mají konstrukci Cannondale Advanced Aluminium a jsou hezčí než cokoli jiného ve své třídě.


Tabulka velikostí

O značce Cannondale