Silniční kolo Cannondale SuperSix EVO RED eTap - Jet Black w/ Charcoal Gray and Copper - Satin (CPR)

Vynikající karbonové silniční kolo s aerodynamicky tvarovaným rámem, karbonovou sedlovkou, hliníkovým představcem a řídítky, klasickými “V” brzdami SRAM Force a sadou řazení SRAM RED eTap s 2x11 převody. Více

154 999 Kč
Tabulka velikostí
  • Již již 31. 05. 2018 může být kolo připravené a seřízené k vyzvednutí v kamenné prodejně.
  • Již již 31. 05. 2018 může být kolo připravené a seřízené k vyzvednutí v kamenné prodejně.

Základní informace

Kategorie Závodní silniční kola
Určení pánské
Značka Cannondale
Katalogové číslo C11658M70

Technické parametry

Barva rámu černá, šedá
Velikost kola 48, 50, 52, 54, 56, 58, 60, 63
Průměr kol 700c
Konstrukce Bez odpružení
Sezóna 2018
Opotřebení nová
Modelová řada SuperSix EVO
Pokročilost jezdce Závodní
Materiál rámu karbon
Brzdy v-brzdy / cantilever
Rychlosti/převody 2x11
Rám SuperSix EVO, BallisTec Carbon, Di2 Compatible, SAVE, PressFit BB30
Vidlice SuperSix EVO, BallisTec Carbon, SAVE, integrated crown race, 1-1/8" to 1-1/4" steerer
Přední náboj Cannondale HollowGram SL, sealed bearing, 18h
Zadní náboj Cannondale HollowGram SL, sealed bearing, 24h
Výplet HollowGram bladed, 1.8/2.0
Ráfky Cannondale HollowGram SL Carbon Clincher, 17mm inner, 35mm deep
Přední plášť Vittoria Corsa 700x25c
Zadní plášť Vittoria Corsa 700x25c
Kliky Quarq Prime Carbon, 50/34
Střed Cannondale Alloy PressFit30A
Řazení SRAM Red eTap
Přesmykač SRAM Red eTap, braze-on
Přehazovačka SRAM Red eTap
Kazeta SRAM PG 1170, 11-28, 11-speed
Řetěz SRAM PC-1170, 11-speed
Přední brzda SRAM Red
Zadní brzda SRAM Red
Řídítka Cannondale C1 Ultralight, 7050 Alloy, Compact
Omotávka Cannondale Bar Tape w/Gel, 3.5mm
Představec Cannondale C1 Ultralight, 2014 Alloy, 31.8, 6 deg. w/ integrated Garmin Mount
Sedlo Fi'zi:k Antares R5 w/ K:ium Rail
Sedlovka Cannondale SAVE Carbon, 25.4x350mm (44-56), 400mm (58-63)

Popis produktu

Vynikající karbonové silniční kolo s aerodynamicky tvarovaným rámem, karbonovou sedlovkou, hliníkovým představcem a řídítky, klasickými “V” brzdami SRAM Force a sadou řazení SRAM RED eTap s 2x11 převody.

DOKONALÁ ROVNOVÁHA SIL

SuperSix EVO je strojem k maximálnímu závodnímu nasazení. Dokonalá směs nízké hmotnosti, tuhosti, aerodynamiky a skvělého řízení vás dostane do vedení v každé části závodu.

KLÍČOVÉ PRVKY

MAXIMÁLNÍ TUHOST PRO VÝBUŠNOU AKCELERACI

  • Asymetrický střed BB30a, zploštělá sedlová trubka Delta a vylepšené vedení karbonových vláken BallisTec dodává skvělý přenos sil do sprintu.

PŘEKVAPIVÝ KOMFORT, LEPŠÍ ZATÁČENÍ A JÍZDA V RYCHLOSTI

  • Vytříbený pružící systém SPEED SAVE pohlcuje rázy a udržuje kola ve styku s vozovkou i při agresivních sjezdech, rychlých sprintech a také dodává překvapivý? komfort.

AERO PROFIL TRUBEK PRO LEPŠÍ EFEKTIVITU

  • Komolý? aero profil trubek a snížená pozice bidonu na rámu snižuje aerodynamický odpor o 6 wattů. Navýšení rychlosti zdarma.

SKVĚLÉ ŘÍZENÍ

  • Absolutní raketa ve sjezdech díky řízení ostrému jako břitva, které dodává geometrie kola spolu s tuhostí rámu, ale zároveň s jeho poddajností na správných místech. Dodatečný výkon diskových brzd dělá EVO ještě rychlejším.

ULTRA LEHKÝ

  • Konstrukce BallisTec Carbon a systémově integrovaný návrh dělá EVO lehoučkým, ale zároveň i odolným natolik, že na něj dáváme doživotní záruku.

Technologie:

BALLISTEC CARBON

  • Vysoko pevnostní konstrukce karbonových rámů nám umožňuje dosáhnout extrémně nízkou hmotnost bez ohrožení tuhosti a pevnosti rámu.

  • Základem konsturkce Ballistec je struktura z ultra pevných vláken podobných těm, které se používají ve zbrojním průmyslu pro výrobu neprůstřelných vest. Ta jsou kombinována s vysoce pevnými a nárazuvzdornými pryskyřicemi, které jsou obdobné pryskyřicím používaných při výrobě baseballových pálek. Vlákna a pryskyřice jsou lehké, tuhé a stvořeny tak, aby vydržely tisíce zkušebních únavových cyklů. Dohromady jsou kombinovány ve vrstvy, které maximalizují anizotropní (směrově specifické) kvality vláken. Abychom doladili tuhost a jízdní komfort rámu, vytvořili jsme na něm síť strategicky umístěných zpevňujících hi modulus vláken.

  • Karbonová konstrukce Cannondale BallisTec vytváří extrémně lehké, tuhé a odolné rámy, které mohou inženýři Cannondale upravovat tak, aby dodali rámu vyvážené vlastnosti při jízdě s přesně navrženou flexí k minimalizaci vibrací a rázů. A ačkoli se jedná o jedny z absolutně nejlehčích rámů světa, rámy Ballistec projdou všemi brutálními destruktivními testy značky. Jsou natolik odolné, že mají doživotní záruku značky.

Cannondale nabízí dva stupně rámů s konstrukcí BallistTec:

  • BallisTec Hi-Mod – Nejlepší verze BallisTec. Obě vyráběné verze rámu mají jako základ stejnou ultra pevnou strukturu, ale Hi-Mod verze používá sofistikovanější mix vláken s dlouhým a ultra dlouhým modulem pružnosti k vytvoření tuhé sítě, která může snížit celkovou hmotnost celého rámu na minimum. Vlákna hi-mod také přináší živější jízdní projev s lepší odezvou a dodávají lepší cit pro jízdní povrch, takže je jízda na hraně pod větší kontrolou.

  • BallisTec Carbon – Kombinace stejné základní struktury, tvarů a vrstvení jako u rámu Hi-Mod, ale s jízdním projevem a tuhostí, která je dotvářena s větším podílem vláken se středním modulem pružnosti. Využití těchto vláken mírně navyšuje hmotnost rámu a přináší vynikající kvalitu jízdy, odolnosti a nízké hmotnosti technologie Ballistec Carbon pro širší skupinu cyklistů.

KLIKY HOLLOWGRAM

  • Stvořeny tak, aby navýšily benefity sytému BB30. Kliky Hollowgram jsou nejlehčí a nejefektivnější kliky na současném trhu.

HOLLOWGRAM SISL2

  • Nejlehčí a nevýkonnější kliky. HollowGram SiSL2 těží z více jak 13 let vývoje. Dva kované a strojově opracované kusy mají odstraněné všechny gramy nadbytečného materiálu tak, aby svým spojením vytvořily dostatečně lehké a tuhé kliky, které mohou být použity na nejlepších silničních kolech, ale měly takovou tuhost, že obstojí také na našich horských kolech.

HOLLOWGRAM SI

  • Kliky vytvořené naší patentovanou 3D technologií kování. Hollowgram Si jou lehčí než původní kliky Cannodale. Převodníky jsou upevněny na kovaném duralovém unašeči a přinášejí takovou tuhost a hmotnost, že překonají Shimano Dura-Ace, ale za cenu Ultegry. Hollowgram Si přináší nedostižnou kombinaci výkonu a ceny.

CANNONDALE SI

  • Kliky představené v roce 2016 jsou lehké, kované z jednoho kusu a optimalizované metodou konečných prvků. Přináší systémovou integraci do nižších cenových skupin než kdykoli předtím. Lehčí než Ultegra nebo Force Carbon sdílí stejně výměnný systém unašeče převodníků a jsou plně kompatibilní se středy BB30 a BB30a.

MIKRO ODPRUŽENÍ SAVE

  • Prvky na rámu, vidlici a sedlové trubce, které jsou zkonstruovány tak, aby díky své poddajnosti pohlcovaly rázy a vibrace.

  • Technologie SAVE snižuje únavu a navyšuje kontrolu při řízení kola tím, že snižuje množství rázů a vibrací přes rám k jezdci. Díky spojení precizních tvarů trubek s důmyslným vrstvením karbonu či vysokým zpracováním duralu jsme schopni vytvořit na zadní vidlici, sedlových vzpěrách a případně sedlovce oblasti, které svojí poddajností absorbují rázy, ale zůstávají dokonale tuhé příčně a v krutu.

  • SAVE je charakteristický vizuálním zploštěním zadních vzpěr sedlovky nebo vidlice a často je doprovázen větší šířkou v této zploštělé části. Vylepšená vertikální poddajnost vytvořená kombinací všech prvků významně navyšuje komfort a výkon.
    Původně vznikla tato technologie na prvním karbonovém Synapse (SAVE je zkratkou anglických slov Synapse Active Vibration Elimination). Postupem času se tato technologie vyvinula do čtyř variací pro různé typy kol a jízdních stylů. SAVE PLUS, SPEED SAVE, AERO SAVE a SAVE.

SPEED SAVE - SUPERSIX EVO, CAAD 12, F-SI.

  • Prvky SPEED SAVE jsou zkonstruovány tak, aby podobně jako odpružení aut F1 pomáhaly kolu jet rychleji, a ne pouze navýšily komfort. S důrazem na nízkou hmotnost a torzní tuhost navyšuje technologie SPEED SAVE valivou rychlost, akceleraci a výrazně vylepšuje rychlost při zatáčení bez negativního vlivu na přenos sil.

  • Technologie SPEED SAVE pracuje primárně prostřednictvím rovnováhy mezi zadním rámovým trojúhelníkem a vidlicí. Na zadním rámovém trojúhelníku jsou, jak zadní vidlice, tak i sedlové vzpěry schopny ohybu ve vertikálním směru, čímž pohlcují nárazy. Předsunutí patek přední vidlice a její pletení karbonu pak umožňuje taktéž její průhyb. Obojí dohromady vytváří systém mikro odpružení, který umožňuje kolům lépe přejet hrubý povrch, ať při jízdě v sedě, či v sedle. Výsledkem je lepší trakce, řízení kola, vyšší rychlost a možnost zatáčení ve vyšší rychlosti.
    Druhá část systému se zaměřuje na komfort jezdce. Sedlová trubka má směrově optimalizované pletení karbonových vrstev, které jí umožňuje mírné vychýlení dopředu a dozadu. Zde se pak rozptylují vibrace a nárazy a snižují se tak svalová mikro-traumata snižující energii při dlouhých dnech v sedle.

SAVE PLUS - SYNAPSE HI-MOD, SYNAPSE CARBON

  • Komfortnější a více poddajnější prvky systému SAVE, které jsou vytvořeny pro více rozbité cesty a celodenní jízdu.

  • Upravená verze systému, který to vše začal. SAVE PLUS přináší větší míru vertikální poddajnosti než je u verze SPEED SAVE. Dokonalé řešení pro vysokou rychlost na kostkách severní Evropy či vašeho dalšího závodu Gran Fondo.

  • Systém SAVE PLUS je složen ze tří částí tak, aby vymazal všechny překážky, které se mohou objevit na silnici.

  • První část: Vrstvení karbonu – pro malé rázy.
    Vrstvení karbonu kola Synapse je zkonstruováno tak, aby maximalizovalo něco, čemu se odborně říká Interlaminární smyk. V podstatě to znamená, že jsou vlákna orientována tak, aby pohltila vibrace ve svých vrstvách a rozptýlila je před dalším směřováním k jezdci. Toto řešení pomáhá se zbavit drobných vibrací ze silnice a tím neplýtvat silami jezdce.

  • Druhá část: Zadní rámový trojúhelník a vidlice – malé až středně velké rázy.
    Podobně jako u verze SPEED SAVE, tak i zadní rámový trojúhelník a vidlice verze SAVE PLUS jsou zkonstruovány tak, aby pracovaly společně jako systém, který udrží kola na vozovce ať je jezdec v sedle nebo stojí na pedálech. Sedlové vzpěry mají unikátní spirálovitý tvar, který umožňuje ohýbání i stlačení materiálu při zatížení podobně jako pružina. Přední vidlice má zaoblený tvar a předsazení patek, které jí umožňuje vyvážit vertikální poddajnost s excelentně přesným řízením kola.

  • Třetí část: Sedlová trubka a sedlovka – Střední až velké rázy
    Nejmenší průměr sedlovky 25,4 mm přináší více poddajnosti než větší průměry. Tento efekt je umocněn zabudovaným klínovým upínákem sedlovky do rámu. Díky odstranění klasické objímky může sedlovka lépe pracovat a pohlcovat rázy. Práce sedlovky je doplněna prací sedlové trubky, která jí může díky svému vrstvení karbonových vláken a ploššímu tvaru doprovodit a přinést tak maximální komfort při jízdě v sedle.

SAVE - CAAD OPTIMO, SYNAPSE ALLOY, TRAIL A QUICK

  • Prvky systému SAVE pro každodenní jízdy. Zjednodušená technologie SAVE zkonstruovaná pro duralové rámy. Oslabuje vibrace a navyšuje jízdní komfort, ať projíždíte náročným terénem, vyhýbáte se překážkám ve městě anebo závodíte v kriteriu.

AERO SAVE

  • Prvky SAVE s aerodynamickou úpravou AERO SAVE znamená soulad energeticky úsporné vertikální poddajnosti s aerodynamickými tvary. V kategorii kol pro jízdu na čas přináší AERO SAVE jasnou výhodu. Tím, že absorbuje nepříjemné vibrace od povrchu, umožní jezdci déle zůstat v aerodynamickém posedu a mít lepší kontrolu nad kolem na hrubém povrchu. Ušetřené síly se pak budou hodit například v triatlonu při následném běhu.

SYSTEM INTEGRATION

  • Náš přístup k tvorbě rámů a klíčových komponentů dohromady jako systém k dosažení vyšší míry výkonu.

  • Si přístup umožňuje inženýrům vytvářet lepší technologická řešení jako je BB30, Ai a OutFront bez nutnosti čekat na přijetí zbytkem cyklistického průmyslu.

  • Jsme na sebe pyšní, že dokážeme vytvářet ty nejlepší rámy v cyklistickém oboru. To je jistě skvělé, nicméně vy nezávodíte pouze na rámu, ale na celém kole. Takže dává smysl všechny části celého kola konstruovat dohromady.

  • Podstatou naší filozofie System Integration je to, že klíčové komponenty kola jsou optimalizovány tak, aby pracovali s rámem i spolu dohromady. Výsledkem je pak lepší výkon celého kola. Raději, než bychom se nechali limitovat při tvorbě rámu akceptováním běžných standardů, vytváříme rám i komponenty jako jeden balík. Technologie jako BB30, Lefty, HollowGram, OutFront Geometry a pohon Ai přináší skutečné a hmatatelné výhody pro jezdce a jsou výsledkem našeho přístupu systémové integrace. Kola Si jsou lehčí, tužší, s lepším řízením a jednoduše rychlejší než jakákoli jiná. Nedělejte kompromisy. Optimalizujte!


Tabulka velikostí

O značce Cannondale