Základní informace
Kategorie | Sportovní silniční kola |
---|---|
Určení | pánské |
Značka | Cannondale |
Katalogové číslo | C15808M20 |
Technické parametry
Barva rámu | modrá |
---|---|
Průměr kol | 650b / 27,5″ |
Konstrukce | Hardtail |
Sezóna | 2018 |
Opotřebení | nová |
Modelová řada | Slate |
Pokročilost jezdce | Sportovní |
Materiál rámu | hliník |
Brzdy | kotoučové brzdy |
Rychlosti/převody | 1x11 |
Rám | Slate, SmartForm C1 Premium Alloy, Di2 ready, SAVE, BB30a |
Vidlice | Cannondale Lefty Oliver Carbon w/ PBR, 30mm Travel, 45mm offset |
Přední náboj | Lefty 50 |
Zadní náboj | Formula RX-142 |
Výplet | Stainless Steel 14g |
Ráfky | WTB STP i19 TCS 28-hole, tubeless ready |
Přední plášť | WTB Resolute, 650bx42c, tubeless ready, gumwall |
Zadní plášť | WTB Resolute, 650bx42c, tubeless ready, gumwall |
Kliky | SRAM Apex 1, 44T X-Sync |
Střed | FSA BB30 Bearings |
Řazení | SRAM Apex 1 HRD |
Přehazovačka | SRAM Apex 1 |
Kazeta | SRAM PG-1130, 11-42, 11-speed |
Řetěz | SRAM PC-1110, 11-speed |
Přední brzda | SRAM Apex 1 hydro disc, 160mm |
Zadní brzda | SRAM Apex 1 hydro disc, 160 mm |
Řídítka | Cannondale C3 Compact, butted 6061 alloy |
Omotávka | Cannondale Bar Tape w/Gel, 3.5mm |
Představec | Cannondale C3, 6061 Alloy, 1.5", 31.8 |
Sedlo | Fabric Scoop Radius Sport |
Sedlovka | Cannondale C3 Alloy 27.2x350mm SM, 400mm MD-XL |
Popis produktu
Vynikající adventure kolo s rámem z lehké a pevné hliníkové slitiny s odpruženou vidlicí Lefty Oliver Carbon se zdvihem 30 mm, karbonovou sedlovkou, hydraulickými kotoučovými brzdami a sadou řazení SRAM Apex 1 s 1x11 převody.
ZÁBAVA JE HLAVNÍM CÍLEM
Slate je kolem, o kterém jste vždy snili, ale nevěděli o tom. Je to výkonná silnička s off-road schopnostmi. Vybaven vidlicí Lefty, tlustými plášti, ale rychlostí silničních kol. Překoná výmoly, přeletí obrubníky, sjede terénem a přinese trochu vzruchu do další skupinové vyjížďky. Se Slate je hlavním cílem maximální zábava.
KLÍČOVÉ PRVKY
VELKÉ PLÁŠTĚ + MENŠÍ KOLA = ZÁBAVA
- Široké pláště 42c na kolech o rozměru 650b přináší stejný obvod jako kola 700x23c a tím i rychlost silničních kol. Ale navíc mají velkou přilnavost v zatáčkách a obrovskou porci komfortu.
GEOMETRIE SLATE „FULL FUN“
- Krátká zadní stavba je základem hravosti a obratnosti, zatímco delší přední část a více položená vidlice jsou zárukou stability potřebné na rozbitých silnicích a zejména pak při výletech po nezpevněných cestách.
DOKONALÝ KOMFORT
- Pláště s velkým objemem, zadní stavba s mikro pružením SAVE PLUS a vidlice Lefty Oliver. Slate dokáže vymazat rázy a nerovnosti.
PŘEKVAPIVĚ LEHKÝ, PŘEKVAPIVĚ RYCHLÝ
- Ačkoli vypadá masivně, Slate váží pouze o necelé kilo více než srovnatelné silniční kola. Přitom přináší stejnou rychlost, ale mnohem více komfortu.
Technologie:
MIKRO ODPRUŽENÍ SAVE
Prvky na rámu, vidlici a sedlové trubce, které jsou zkonstruovány tak, aby díky své poddajnosti pohlcovaly rázy a vibrace.
Technologie SAVE snižuje únavu a navyšuje kontrolu při řízení kola tím, že snižuje množství rázů a vibrací přes rám k jezdci. Díky spojení precizních tvarů trubek s důmyslným vrstvením karbonu či vysokým zpracováním duralu jsme schopni vytvořit na zadní vidlici, sedlových vzpěrách a případně sedlovce oblasti, které svojí poddajností absorbují rázy, ale zůstávají dokonale tuhé příčně a v krutu.
SAVE je charakteristický vizuálním zploštěním zadních vzpěr sedlovky nebo vidlice a často je doprovázen větší šířkou v této zploštělé části. Vylepšená vertikální poddajnost vytvořená kombinací všech prvků významně navyšuje komfort a výkon.
Původně vznikla tato technologie na prvním karbonovém Synapse (SAVE je zkratkou anglických slov Synapse Active Vibration Elimination). Postupem času se tato technologie vyvinula do čtyř variací pro různé typy kol a jízdních stylů. SAVE PLUS, SPEED SAVE, AERO SAVE a SAVE.
SPEED SAVE - SUPERSIX EVO, CAAD 12, F-SI.
Prvky SPEED SAVE jsou zkonstruovány tak, aby podobně jako odpružení aut F1 pomáhaly kolu jet rychleji, a ne pouze navýšily komfort. S důrazem na nízkou hmotnost a torzní tuhost navyšuje technologie SPEED SAVE valivou rychlost, akceleraci a výrazně vylepšuje rychlost při zatáčení bez negativního vlivu na přenos sil.
Technologie SPEED SAVE pracuje primárně prostřednictvím rovnováhy mezi zadním rámovým trojúhelníkem a vidlicí. Na zadním rámovém trojúhelníku jsou, jak zadní vidlice, tak i sedlové vzpěry schopny ohybu ve vertikálním směru, čímž pohlcují nárazy. Předsunutí patek přední vidlice a její pletení karbonu pak umožňuje taktéž její průhyb. Obojí dohromady vytváří systém mikro odpružení, který umožňuje kolům lépe přejet hrubý povrch, ať při jízdě v sedě, či v sedle. Výsledkem je lepší trakce, řízení kola, vyšší rychlost a možnost zatáčení ve vyšší rychlosti.
Druhá část systému se zaměřuje na komfort jezdce. Sedlová trubka má směrově optimalizované pletení karbonových vrstev, které jí umožňuje mírné vychýlení dopředu a dozadu. Zde se pak rozptylují vibrace a nárazy a snižují se tak svalová mikro-traumata snižující energii při dlouhých dnech v sedle.
SAVE PLUS - SYNAPSE HI-MOD, SYNAPSE CARBON
Komfortnější a více poddajnější prvky systému SAVE, které jsou vytvořeny pro více rozbité cesty a celodenní jízdu.
Upravená verze systému, který to vše začal. SAVE PLUS přináší větší míru vertikální poddajnosti než je u verze SPEED SAVE. Dokonalé řešení pro vysokou rychlost na kostkách severní Evropy či vašeho dalšího závodu Gran Fondo.
Systém SAVE PLUS je složen ze tří částí tak, aby vymazal všechny překážky, které se mohou objevit na silnici.
První část: Vrstvení karbonu – pro malé rázy.
Vrstvení karbonu kola Synapse je zkonstruováno tak, aby maximalizovalo něco, čemu se odborně říká Interlaminární smyk. V podstatě to znamená, že jsou vlákn
Tabulka velikostí
Vhodné alternativy
O značce Cannondale
Kultovní americký výrobce horských a silničních kol.