Silniční kolo Cannondale Slate Apex 1 - Glacier Blue w/ Transparent Black - Gloss (GLB)

  • −13 %

AKCE - k nezlevněným kolům 2018 doplňky v hodnotě 10% ceny kola ZDARMA viz. Níže. Vynikající adventure kolo s rámem z lehké a pevné hliníkové slitiny s odpruženou vidlicí Lefty Oliver Carbon se zdvihem 30 mm, karbonovou sedlovkou, hydraulickými kotoučovými brzdami a sadou řazení SRAM Apex 1 s 1x11 převody. Více

69 599 Kč
Ušetříte: 10 400 Kč 79 999 Kč (sleva 13%)
Tabulka velikostí
  • Doprava zdarma.

Základní informace

Kategorie Sportovní silniční kola
Určení pánské
Značka Cannondale
Katalogové číslo C15808M20

Technické parametry

Barva rámu modrá
Velikost kola S, M, L, XL
Průměr kol 650b / 27,5
Konstrukce Hardtail
Sezóna 2018
Opotřebení nová
Modelová řada Slate
Pokročilost jezdce Sportovní
Materiál rámu hliník
Brzdy kotoučové brzdy
Rychlosti/převody 1x11
Rám Slate, SmartForm C1 Premium Alloy, Di2 ready, SAVE, BB30a
Vidlice Cannondale Lefty Oliver Carbon w/ PBR, 30mm Travel, 45mm offset
Přední náboj Lefty 50
Zadní náboj Formula RX-142
Výplet Stainless Steel 14g
Ráfky WTB STP i19 TCS 28-hole, tubeless ready
Přední plášť WTB Resolute, 650bx42c, tubeless ready, gumwall
Zadní plášť WTB Resolute, 650bx42c, tubeless ready, gumwall
Kliky SRAM Apex 1, 44T X-Sync
Střed FSA BB30 Bearings
Řazení SRAM Apex 1 HRD
Přehazovačka SRAM Apex 1
Kazeta SRAM PG-1130, 11-42, 11-speed
Řetěz SRAM PC-1110, 11-speed
Přední brzda SRAM Apex 1 hydro disc, 160mm
Zadní brzda SRAM Apex 1 hydro disc, 160 mm
Řídítka Cannondale C3 Compact, butted 6061 alloy
Omotávka Cannondale Bar Tape w/Gel, 3.5mm
Představec Cannondale C3, 6061 Alloy, 1.5", 31.8
Sedlo Fabric Scoop Radius Sport
Sedlovka Cannondale C3 Alloy 27.2x350mm SM, 400mm MD-XL

Popis produktu

AKCE - do 23.7.2018 k nezlevněným kolům 2018 (kromě dětských) doplňky v hodnotě 10% ceny kola ZDARMA více informací naleznete zde.

Vynikající adventure kolo s rámem z lehké a pevné hliníkové slitiny s odpruženou vidlicí Lefty Oliver Carbon se zdvihem 30 mm, karbonovou sedlovkou, hydraulickými kotoučovými brzdami a sadou řazení SRAM Apex 1 s 1x11 převody.

ZÁBAVA JE HLAVNÍM CÍLEM

Slate je kolem, o kterém jste vždy snili, ale nevěděli o tom. Je to výkonná silnička s off-road schopnostmi. Vybaven vidlicí Lefty, tlustými plášti, ale rychlostí silničních kol. Překoná výmoly, přeletí obrubníky, sjede terénem a přinese trochu vzruchu do další skupinové vyjížďky. Se Slate je hlavním cílem maximální zábava.

KLÍČOVÉ PRVKY

VELKÉ PLÁŠTĚ + MENŠÍ KOLA = ZÁBAVA

  • Široké pláště 42c na kolech o rozměru 650b přináší stejný obvod jako kola 700x23c a tím i rychlost silničních kol. Ale navíc mají velkou přilnavost v zatáčkách a obrovskou porci komfortu.

GEOMETRIE SLATE „FULL FUN“

  • Krátká zadní stavba je základem hravosti a obratnosti, zatímco delší přední část a více položená vidlice jsou zárukou stability potřebné na rozbitých silnicích a zejména pak při výletech po nezpevněných cestách.

DOKONALÝ KOMFORT

  • Pláště s velkým objemem, zadní stavba s mikro pružením SAVE PLUS a vidlice Lefty Oliver. Slate dokáže vymazat rázy a nerovnosti.

PŘEKVAPIVĚ LEHKÝ, PŘEKVAPIVĚ RYCHLÝ

  • Ačkoli vypadá masivně, Slate váží pouze o necelé kilo více než srovnatelné silniční kola. Přitom přináší stejnou rychlost, ale mnohem více komfortu.

Technologie:

MIKRO ODPRUŽENÍ SAVE

  • Prvky na rámu, vidlici a sedlové trubce, které jsou zkonstruovány tak, aby díky své poddajnosti pohlcovaly rázy a vibrace.

  • Technologie SAVE snižuje únavu a navyšuje kontrolu při řízení kola tím, že snižuje množství rázů a vibrací přes rám k jezdci. Díky spojení precizních tvarů trubek s důmyslným vrstvením karbonu či vysokým zpracováním duralu jsme schopni vytvořit na zadní vidlici, sedlových vzpěrách a případně sedlovce oblasti, které svojí poddajností absorbují rázy, ale zůstávají dokonale tuhé příčně a v krutu.

  • SAVE je charakteristický vizuálním zploštěním zadních vzpěr sedlovky nebo vidlice a často je doprovázen větší šířkou v této zploštělé části. Vylepšená vertikální poddajnost vytvořená kombinací všech prvků významně navyšuje komfort a výkon.
    Původně vznikla tato technologie na prvním karbonovém Synapse (SAVE je zkratkou anglických slov Synapse Active Vibration Elimination). Postupem času se tato technologie vyvinula do čtyř variací pro různé typy kol a jízdních stylů. SAVE PLUS, SPEED SAVE, AERO SAVE a SAVE.

SPEED SAVE - SUPERSIX EVO, CAAD 12, F-SI.

  • Prvky SPEED SAVE jsou zkonstruovány tak, aby podobně jako odpružení aut F1 pomáhaly kolu jet rychleji, a ne pouze navýšily komfort. S důrazem na nízkou hmotnost a torzní tuhost navyšuje technologie SPEED SAVE valivou rychlost, akceleraci a výrazně vylepšuje rychlost při zatáčení bez negativního vlivu na přenos sil.

  • Technologie SPEED SAVE pracuje primárně prostřednictvím rovnováhy mezi zadním rámovým trojúhelníkem a vidlicí. Na zadním rámovém trojúhelníku jsou, jak zadní vidlice, tak i sedlové vzpěry schopny ohybu ve vertikálním směru, čímž pohlcují nárazy. Předsunutí patek přední vidlice a její pletení karbonu pak umožňuje taktéž její průhyb. Obojí dohromady vytváří systém mikro odpružení, který umožňuje kolům lépe přejet hrubý povrch, ať při jízdě v sedě, či v sedle. Výsledkem je lepší trakce, řízení kola, vyšší rychlost a možnost zatáčení ve vyšší rychlosti.
    Druhá část systému se zaměřuje na komfort jezdce. Sedlová trubka má směrově optimalizované pletení karbonových vrstev, které jí umožňuje mírné vychýlení dopředu a dozadu. Zde se pak rozptylují vibrace a nárazy a snižují se tak svalová mikro-traumata snižující energii při dlouhých dnech v sedle.

SAVE PLUS - SYNAPSE HI-MOD, SYNAPSE CARBON

  • Komfortnější a více poddajnější prvky systému SAVE, které jsou vytvořeny pro více rozbité cesty a celodenní jízdu.

  • Upravená verze systému, který to vše začal. SAVE PLUS přináší větší míru vertikální poddajnosti než je u verze SPEED SAVE. Dokonalé řešení pro vysokou rychlost na kostkách severní Evropy či vašeho dalšího závodu Gran Fondo.

  • Systém SAVE PLUS je složen ze tří částí tak, aby vymazal všechny překážky, které se mohou objevit na silnici.

  • První část: Vrstvení karbonu – pro malé rázy.
    Vrstvení karbonu kola Synapse je zkonstruováno tak, aby maximalizovalo něco, čemu se odborně říká Interlaminární smyk. V podstatě to znamená, že jsou vlákn

Tabulka velikostí

O značce Cannondale