Silniční kolo Cannondale CAAD12 Ultegra - Black Anodized w/ Charcoal Gray and Jet Black - Matte/Gloss (BLA)

Vynikající silniční kolo s lehkým a tuhým rámem z hliníkové slitiny, karbonovou sedlovkou, klasickými “V” brzdami a sadou řazení Shimano Ultegra R8000 s 2x11 převody. Více

55 999 Kč
Tabulka velikostí
  • Již již 28. 02. 2018 může být kolo připravené a seřízené k vyzvednutí v kamenné prodejně.
  • Již již 28. 02. 2018 může být kolo připravené a seřízené k vyzvednutí v kamenné prodejně.
  • Již již 28. 02. 2018 může být kolo připravené a seřízené k vyzvednutí v kamenné prodejně.

Základní informace

Kategorie Sportovní silniční kola
Určení pánské
Značka Cannondale
Katalogové číslo C13228M10

Technické parametry

Barva rámu šedá
Velikost kola 48, 50, 52, 54, 56, 58, 60, 63
Průměr kol 700c
Konstrukce Bez odpružení
Sezóna 2018
Opotřebení nová
Modelová řada CAAD12
Pokročilost jezdce Závodní, Sportovní
Materiál rámu hliník
Brzdy v-brzdy / cantilever
Rychlosti/převody 1x11
Rám CAAD12, SmartForm C1 Premium Alloy, SAVE, BB30a, Di2 Ready
Vidlice CAAD12, SAVE, BallisTec full carbon, 1-1/8" to 1-1/4" steerer, integrated crown race.
Přední náboj Mavic Aksium
Zadní náboj Mavic Aksium
Výplet Mavic Aksium
Ráfky Mavic Aksium WTS
Přední plášť Mavic Yksion Elite Guard, folding, WTS, 700x25c
Zadní plášť Mavic Yksion Elite Guard, folding, WTS, 700x25c
Kliky Cannondale HollowGram Si, BB30a, w/ OPI SpideRing, 50/34
Střed FSA BB30 Bearings
Řazení Shimano Ultegra R8000
Přesmykač Shimano Ultegra R8000, braze-on
Přehazovačka Shimano Ultegra R8000
Kazeta Shimano Ultegra R8000, 11-28, 11-speed
Řetěz Shimano HG701, 11-speed
Přední brzda Shimano Ultegra R8000
Zadní brzda Shimano Ultegra R8000
Řídítka Cannondale C2, 2014 Alloy, Compact
Omotávka Cannondale Bar Tape w/Gel, 3.5mm
Představec Cannondale C2, 7050 Alloy, 31.8, 6 deg.
Sedlo Selle Royal Seta S1
Sedlovka Cannondale C2, UD Carbon, 25.4x300mm (44-56), 400mm (58-63)

Popis produktu

Vynikající silniční kolo s lehkým a tuhým rámem z hliníkové slitiny, karbonovou sedlovkou, klasickými “V” brzdami a sadou řazení Shimano Ultegra R8000 s 2x11 převody.

PŘIPOJTE SE K ALUMINÁTŮM

Toto kolo je pro opravdové zapálence – místní hrdiny, závodníky s vyrýsovanýma nohama se sny po slávě. Pro ty, kteří vědí, že pokud jde o čistý výkon za babku, nic nepřekoná CAAD12. Lehčí, tužší a komfortnější než většina karbonových rámů. Toto není pouze nejlepší hliníková závodní silnička. Toto je jediná volba pro ty, kteří vědí.

KLÍČOVÉ PRVKY

EXPERTI NA ZPRACOVÁNÍ HLINÍKU

  • Po více než třech dekádách pokrokových inovací, neumí nikdo postavit hliníkový rám jako Cannondale. Nic není lehčí, tužší a komfortnější než prémiová konstrukce Cannondale SmartForm C1.

NÍZKÁ HMOTNOST VYROBENÁ SPRÁVNĚ

  • S hmotností pod celkových 1100 gramů (pro obě verze rámu – s diskovými i ráfkovými brzdami) může CAAD 12 směle závodit s mnoha prémiovými karbonovými rámy konkurence.

KOMFORT JAKO S OVERSIZE TRUBKAMI

  • Mikro pružení SPEED SAVE přináší jízdní kvalitu, kterou nedosahují karbonové rámy konkurence.

VÝBUŠNĚ TUHÝ

  • S oversize středem BB30a, asymetrickou zadní vidlicí a zploštělou sedlovou trubkou Delta je CAAD12 snem každého sprintera.

JASNÉ A PŘESNÉ OVLÁDÁNÍ

  • CAAD 12 má díky závodní geometrii a tlumícím zónám rámu řízení ostré jako břitva.

Technologie:

KLIKY HOLLOWGRAM

  • Stvořeny tak, aby navýšily benefity sytému BB30. Kliky Hollowgram jsou nejlehčí a nejefektivnější kliky na současném trhu.

HOLLOWGRAM SISL2

  • Nejlehčí a nevýkonnější kliky. HollowGram SiSL2 těží z více jak 13 let vývoje. Dva kované a strojově opracované kusy mají odstraněné všechny gramy nadbytečného materiálu tak, aby svým spojením vytvořily dostatečně lehké a tuhé kliky, které mohou být použity na nejlepších silničních kolech, ale měly takovou tuhost, že obstojí také na našich horských kolech.

HOLLOWGRAM SI

  • Kliky vytvořené naší patentovanou 3D technologií kování. Hollowgram Si jou lehčí než původní kliky Cannodale. Převodníky jsou upevněny na kovaném duralovém unašeči a přinášejí takovou tuhost a hmotnost, že překonají Shimano Dura-Ace, ale za cenu Ultegry. Hollowgram Si přináší nedostižnou kombinaci výkonu a ceny.

CANNONDALE SI

  • Kliky představené v roce 2016 jsou lehké, kované z jednoho kusu a optimalizované metodou konečných prvků. Přináší systémovou integraci do nižších cenových skupin než kdykoli předtím. Lehčí než Ultegra nebo Force Carbon sdílí stejně výměnný systém unašeče převodníků a jsou plně kompatibilní se středy BB30 a BB30a.

MIKRO ODPRUŽENÍ SAVE

  • Prvky na rámu, vidlici a sedlové trubce, které jsou zkonstruovány tak, aby díky své poddajnosti pohlcovaly rázy a vibrace.

  • Technologie SAVE snižuje únavu a navyšuje kontrolu při řízení kola tím, že snižuje množství rázů a vibrací přes rám k jezdci. Díky spojení precizních tvarů trubek s důmyslným vrstvením karbonu či vysokým zpracováním duralu jsme schopni vytvořit na zadní vidlici, sedlových vzpěrách a případně sedlovce oblasti, které svojí poddajností absorbují rázy, ale zůstávají dokonale tuhé příčně a v krutu.

  • SAVE je charakteristický vizuálním zploštěním zadních vzpěr sedlovky nebo vidlice a často je doprovázen větší šířkou v této zploštělé části. Vylepšená vertikální poddajnost vytvořená kombinací všech prvků významně navyšuje komfort a výkon.
    Původně vznikla tato technologie na prvním karbonovém Synapse (SAVE je zkratkou anglických slov Synapse Active Vibration Elimination). Postupem času se tato technologie vyvinula do čtyř variací pro různé typy kol a jízdních stylů. SAVE PLUS, SPEED SAVE, AERO SAVE a SAVE.

SPEED SAVE - SUPERSIX EVO, CAAD 12, F-SI.

  • Prvky SPEED SAVE jsou zkonstruovány tak, aby podobně jako odpružení aut F1 pomáhaly kolu jet rychleji, a ne pouze navýšily komfort. S důrazem na nízkou hmotnost a torzní tuhost navyšuje technologie SPEED SAVE valivou rychlost, akceleraci a výrazně vylepšuje rychlost při zatáčení bez negativního vlivu na přenos sil.

  • Technologie SPEED SAVE pracuje primárně prostřednictvím rovnováhy mezi zadním rámovým trojúhelníkem a vidlicí. Na zadním rámovém trojúhelníku jsou, jak zadní vidlice, tak i sedlové vzpěry schopny ohybu ve vertikálním směru, čímž pohlcují nárazy. Předsunutí patek přední vidlice a její pletení karbonu pak umožňuje taktéž její průhyb. Obojí dohromady vytváří systém mikro odpružení, který umožňuje kolům lépe přejet hrubý povrch, ať při jízdě v sedě, či v sedle. Výsledkem je lepší trakce, řízení kola, vyšší rychlost a možnost zatáčení ve vyšší rychlosti.
    Druhá část systému se zaměřuje na komfort jezdce. Sedlová trubka má směrově optimalizované pletení karbonových vrstev, které jí umožňuje mírné vychýlení dopředu a dozadu. Zde se pak rozptylují vibrace a nárazy a snižují se tak svalová mikro-traumata snižující energii při dlouhých dnech v sedle.

SAVE PLUS - SYNAPSE HI-MOD, SYNAPSE CARBON

  • Komfortnější a více poddajnější prvky systému SAVE, které jsou vytvořeny pro více rozbité cesty a celodenní jízdu.

  • Upravená verze systému, který to vše začal. SAVE PLUS přináší větší míru vertikální poddajnosti než je u verze SPEED SAVE. Dokonalé řešení pro vysokou rychlost na kostkách severní Evropy či vašeho dalšího závodu Gran Fondo.

  • Systém SAVE PLUS je složen ze tří částí tak, aby vymazal všechny překážky, které se mohou objevit na silnici.

  • První část: Vrstvení karbonu – pro malé rázy.
    Vrstvení karbonu kola Synapse je zkonstruováno tak, aby maximalizovalo něco, čemu se odborně říká Interlaminární smyk. V podstatě to znamená, že jsou vlákna orientována tak, aby pohltila vibrace ve svých vrstvách a rozptýlila je před dalším směřováním k jezdci. Toto řešení pomáhá se zbavit drobných vibrací ze silnice a tím neplýtvat silami jezdce.

  • Druhá část: Zadní rámový trojúhelník a vidlice – malé až středně velké rázy.
    Podobně jako u verze SPEED SAVE, tak i zadní rámový trojúhelník a vidlice verze SAVE PLUS jsou zkonstruovány tak, aby pracovaly společně jako systém, který udrží kola na vozovce ať je jezdec v sedle nebo stojí na pedálech. Sedlové vzpěry mají unikátní spirálovitý tvar, který umožňuje ohýbání i stlačení materiálu při zatížení podobně jako pružina. Přední vidlice má zaoblený tvar a předsazení patek, které jí umožňuje vyvážit vertikální poddajnost s excelentně přesným řízením kola.

  • Třetí část: Sedlová trubka a sedlovka – Střední až velké rázy
    Nejmenší průměr sedlovky 25,4 mm přináší více poddajnosti než větší průměry. Tento efekt je umocněn zabudovaným klínovým upínákem sedlovky do rámu. Díky odstranění klasické objímky může sedlovka lépe pracovat a pohlcovat rázy. Práce sedlovky je doplněna prací sedlové trubky, která jí může díky svému vrstvení karbonových vláken a ploššímu tvaru doprovodit a přinést tak maximální komfort při jízdě v sedle.

SAVE - CAAD OPTIMO, SYNAPSE ALLOY, TRAIL A QUICK

  • Prvky systému SAVE pro každodenní jízdy. Zjednodušená technologie SAVE zkonstruovaná pro duralové rámy. Oslabuje vibrace a navyšuje jízdní komfort, ať projíždíte náročným terénem, vyhýbáte se překážkám ve městě anebo závodíte v kriteriu.

AERO SAVE

  • Prvky SAVE s aerodynamickou úpravou AERO SAVE znamená soulad energeticky úsporné vertikální poddajnosti s aerodynamickými tvary. V kategorii kol pro jízdu na čas přináší AERO SAVE jasnou výhodu. Tím, že absorbuje nepříjemné vibrace od povrchu, umožní jezdci déle zůstat v aerodynamickém posedu a mít lepší kontrolu nad kolem na hrubém povrchu. Ušetřené síly se pak budou hodit například v triatlonu při následném běhu.

SMARTFORMED ALLOY

  • Komplexní mix hydroformování, mechanického tvarování, zeslabování, dvojitého svařování a tepelného zpracování. SmartForming je nejvyspělejší technologie zpracování duralu na světě a přináší lehčí a pevnější rámy.

  • Díky spojení třech dekád zkušeností s tvorbou duralových konstrukcí a našeho vlastního pokročilého konstrukčního procesu s názvem Flow Modeling přináší naše technologie SmartForming precizní práci s tloušťkou trubek a jejich tvarem. Koncentruje materiál přesně tam, kde je třeba, a maximalizuje tak tuhost a pevnost, ale také odebírá každý zbytečný gram celé konstrukce. Všechno vnitřní zeslabování je tvořeno pomocí hladkých kuželovitých přechodů a eliminuje náhlé změny v tloušťce materiálu, které vedou k nadměrnému zatížení materiálu. Na rozdíl od tmelených a zabarvených svarů naší konkurence, legendární dvojité svary vytvářejí nejpevnější možné spojení. V kombinaci s našim tepelným zpracováním rámu po svařování je stvořena opravdová jednodílná stavba a vy tak máte k dispozici nejmodernější duralové rámy světa.

  • SmartForm C1 Premium:
    Naše nejpokročilejší technologie uplatněná tam, kde se počítá každý gram. Využíváme zde všechny prvky formování a tvarování jako u konstrukce C1, ale využíváme duralovou slitinu 6069 místo 6061. Vyšší pevnost v tahu je vykoupena vyšší cenou a těžší prací z touto slitinou. Ale můžeme použít méně materiálu a dosáhnout nižší hmotnosti při zachování mimořádné tuhosti a pevnosti.

  • SmartForm C1:
    Pokročilá duralová konstrukce. C1 využívá všechny techniky v našem arzenálu k odstranění přebytečného materiálu a vytvoření pokročile optimalizovaných tvarů trubek. Hydroforming, zužování, mechanické tváření, kování, propracované zeslabování a všechny svary s dvojitým přebrušováním. Vše dohromady vytváří rámy, které jsou neskutečně lehké, extrémně tuhé s dokonalým jízdním projevem, který pochází pouze od Cannondale.

  • SmartForm C2:
    Ne všechny rámy mohou být C1. Je to prostě příliš nákladné a pracné. Ale vášeň pro vysoce výkonné rámy se nese celým naším portfoliem. Rámy SmartForm C2 mají mnoho sofistikovaných technik, které naleznete na nedostižných rámech C1. Propracované zeslabování, precizně kontrolované tvary trubek a dvojité přebrušování svarů dohromady tvoří rámy, které jiní nazývají svými nejlepšími. Nízká hmotnost, vynikající tuhost a nedostižný jízdní projev Cannondale dodávají neuvěřitelný výkon a hodnotu.

  • SmartForm C3:
    V rámech C3 se potkává naše posedlost výkonem s hodnotou pro široké pole cyklistů. Rámy SmartForm C3 využívají stejnou slitinu duralu 6061 a stejné techniky jako zbytek řady SmartForm, ale jsou vytvořeny způsobem, který je tvoří méně nákladné. Méně agresivní zeslabování, méně radikální tvary trubek a hladké svary pouze v místech, které jsou životně důležité pro pevnost a krásu. I když se jedná o naše nejdostupnější rámy, stále mají konstrukci Cannondale Advanced Aluminium a jsou hezčí než cokoli jiného ve své třídě.

SYSTEM INTEGRATION

  • Náš přístup k tvorbě rámů a klíčových komponentů dohromady jako systém k dosažení vyšší míry výkonu.

  • Si přístup umožňuje inženýrům vytvářet lepší technologická řešení jako je BB30, Ai a OutFront bez nutnosti čekat na přijetí zbytkem cyklistického průmyslu.

  • Jsme na sebe pyšní, že dokážeme vytvářet ty nejlepší rámy v cyklistickém oboru. To je jistě skvělé, nicméně vy nezávodíte pouze na rámu, ale na celém kole. Takže dává smysl všechny části celého kola konstruovat dohromady.

  • Podstatou naší filozofie System Integration je to, že klíčové komponenty kola jsou optimalizovány tak, aby pracovali s rámem i spolu dohromady. Výsledkem je pak lepší výkon celého kola. Raději, než bychom se nechali limitovat při tvorbě rámu akceptováním běžných standardů, vytváříme rám i komponenty jako jeden balík. Technologie jako BB30, Lefty, HollowGram, OutFront Geometry a pohon Ai přináší skutečné a hmatatelné výhody pro jezdce a jsou výsledkem našeho přístupu systémové integrace. Kola Si jsou lehčí, tužší, s lepším řízením a jednoduše rychlejší než jakákoli jiná. Nedělejte kompromisy. Optimalizujte!


Tabulka velikostí

O značce Cannondale