Silniční kolo Cannondale CAAD Optimo Tiagra - Acid Green w/ Anthracite - Gloss (AGR)

AKCE - k nezlevněným kolům 2018 doplňky v hodnotě 10% ceny kola ZDARMA viz. Níže. Výborné silniční kolo s lehkým a tuhým rámem z hliníkové slitiny s karbonovou přední vidlicí, hliníkovou sedlovkou, klasickými “V” brzdami Cannondale C4 a sadou řazení Shimano Tiagra s 2x10 převody. Více

28 999 Kč
  • Skladem. Vyberte variantu pro upřesnění dostupnosti.
Tabulka velikostí
  • Již již 29. 06. 2018 může být kolo připravené a seřízené k vyzvednutí v kamenné prodejně.
  • Již již 26. 06. 2018 může být kolo připravené a seřízené k vyzvednutí v kamenné prodejně.

Základní informace

Kategorie Rekreační silniční kola
Určení pánské
Značka Cannondale
Katalogové číslo C14427M30

Technické parametry

Barva rámu zelená
Velikost kola 44, 48, 51, 54, 56, 58, 60, 63
Průměr kol 700c
Konstrukce Bez odpružení
Sezóna 2018
Opotřebení nová
Modelová řada CAAD OPTIMO
Pokročilost jezdce Rekreační
Materiál rámu hliník
Brzdy v-brzdy / cantilever
Rychlosti/převody 2x10
Rám CAAD Optimo, SmartForm C2 Alloy, SAVE
Vidlice Cannondale Ultra, Carbon blades, 1-1/8" to 1-1/4" steerer
Přední náboj Formula, RB-56
Zadní náboj Formula, RB-5711
Výplet Stainless Steel, 15g
Ráfky RS 3.0, 28H Front, 32H Rear
Přední plášť Schwalbe Lugano, 700x25c
Zadní plášť Schwalbe Lugano, 700x25c
Kliky FSA Omega, 50/34
Střed FSA Cartridge
Řazení Shimano Tiagra
Přesmykač Shimano Tiagra, 31.8 clamp
Přehazovačka Shimano Tiagra
Kazeta Shimano HG500, 11-28, 10-speed
Řetěz FSA CN-910, 10-speed
Přední brzda Cannondale C4, dual pivot, cartridge pad
Zadní brzda Cannondale C4, dual pivot, cartridge pad
Řídítka Cannondale C4, 6061 Alloy, Compact
Omotávka Cannondale Bar Tape w/Gel, 2.5mm
Představec CANNONDALE C4, 31.8, 6 DEG.
Sedlo Cannondale Stage Ergo
Sedlovka Cannondale C4, Alloy, 27.2mmx300mm
Pedály Wellgo w/ Clip and Strap

Popis produktu

AKCE - do 4.7.2018 k nezlevněným kolům 2018 (kromě dětských) doplňky v hodnotě 10% ceny kola ZDARMA více informací naleznete zde.

Výborné silniční kolo s lehkým a tuhým rámem z hliníkové slitiny s karbonovou přední vidlicí, hliníkovou sedlovkou, klasickými “V” brzdami Cannondale C4 a sadou řazení Shimano Tiagra s 2x10 převody.

TAM, KDE SE RODÍ VÝKON

CAAD Optimo je dokonalou vstupní branou do světa závodních silničních kol. S vylepšeními a geometrií pocházející z modelu CAAD12 přináší závodní výkon a výbornou cenu a dokonale vás tak vtáhne do světa cyklistiky.

KLÍČOVÉ PRVKY

VÝJIMEČNÝ VÝKON HLINÍKU

  • SmartForm C2 hliníková konstrukce CAAD Optimo je lehčí a přináší lepší jízdní projev než mnohá kola z prémiové nabídky konkurence.

GEOMETRIE ELITE RACE

  • Se stejnou geometrií jako má CAAD12 a SuperSix EVO přináší nový CAAD Optimo skvělý jízdní projev a pozici za řídítky.

POHODLNĚJŠÍ JÍZDA SE SAVE

  • Flexibilní zóny v zadní stavbě a vidlici absorbují rázy a dodávají vyšší komfort a lepší kontrolu nad kolem.

Technologie:

MIKRO ODPRUŽENÍ SAVE

  • Prvky na rámu, vidlici a sedlové trubce, které jsou zkonstruovány tak, aby díky své poddajnosti pohlcovaly rázy a vibrace.

  • Technologie SAVE snižuje únavu a navyšuje kontrolu při řízení kola tím, že snižuje množství rázů a vibrací přes rám k jezdci. Díky spojení precizních tvarů trubek s důmyslným vrstvením karbonu či vysokým zpracováním duralu jsme schopni vytvořit na zadní vidlici, sedlových vzpěrách a případně sedlovce oblasti, které svojí poddajností absorbují rázy, ale zůstávají dokonale tuhé příčně a v krutu.

  • SAVE je charakteristický vizuálním zploštěním zadních vzpěr sedlovky nebo vidlice a často je doprovázen větší šířkou v této zploštělé části. Vylepšená vertikální poddajnost vytvořená kombinací všech prvků významně navyšuje komfort a výkon.
    Původně vznikla tato technologie na prvním karbonovém Synapse (SAVE je zkratkou anglických slov Synapse Active Vibration Elimination). Postupem času se tato technologie vyvinula do čtyř variací pro různé typy kol a jízdních stylů. SAVE PLUS, SPEED SAVE, AERO SAVE a SAVE.

SPEED SAVE - SUPERSIX EVO, CAAD 12, F-SI.

  • Prvky SPEED SAVE jsou zkonstruovány tak, aby podobně jako odpružení aut F1 pomáhaly kolu jet rychleji, a ne pouze navýšily komfort. S důrazem na nízkou hmotnost a torzní tuhost navyšuje technologie SPEED SAVE valivou rychlost, akceleraci a výrazně vylepšuje rychlost při zatáčení bez negativního vlivu na přenos sil.

  • Technologie SPEED SAVE pracuje primárně prostřednictvím rovnováhy mezi zadním rámovým trojúhelníkem a vidlicí. Na zadním rámovém trojúhelníku jsou, jak zadní vidlice, tak i sedlové vzpěry schopny ohybu ve vertikálním směru, čímž pohlcují nárazy. Předsunutí patek přední vidlice a její pletení karbonu pak umožňuje taktéž její průhyb. Obojí dohromady vytváří systém mikro odpružení, který umožňuje kolům lépe přejet hrubý povrch, ať při jízdě v sedě, či v sedle. Výsledkem je lepší trakce, řízení kola, vyšší rychlost a možnost zatáčení ve vyšší rychlosti.
    Druhá část systému se zaměřuje na komfort jezdce. Sedlová trubka má směrově optimalizované pletení karbonových vrstev, které jí umožňuje mírné vychýlení dopředu a dozadu. Zde se pak rozptylují vibrace a nárazy a snižují se tak svalová mikro-traumata snižující energii při dlouhých dnech v sedle.

SAVE PLUS - SYNAPSE HI-MOD, SYNAPSE CARBON

  • Komfortnější a více poddajnější prvky systému SAVE, které jsou vytvořeny pro více rozbité cesty a celodenní jízdu.

  • Upravená verze systému, který to vše začal. SAVE PLUS přináší větší míru vertikální poddajnosti než je u verze SPEED SAVE. Dokonalé řešení pro vysokou rychlost na kostkách severní Evropy či vašeho dalšího závodu Gran Fondo.

  • Systém SAVE PLUS je složen ze tří částí tak, aby vymazal všechny překážky, které se mohou objevit na silnici.

  • První část: Vrstvení karbonu – pro malé rázy.
    Vrstvení karbonu kola Synapse je zkonstruováno tak, aby maximalizovalo něco, čemu se odborně říká Interlaminární smyk. V podstatě to znamená, že jsou vlákna orientována tak, aby pohltila vibrace ve svých vrstvách a rozptýlila je před dalším směřováním k jezdci. Toto řešení pomáhá se zbavit drobných vibrací ze silnice a tím neplýtvat silami jezdce.

  • Druhá část: Zadní rámový trojúhelník a vidlice – malé až středně velké rázy.
    Podobně jako u verze SPEED SAVE, tak i zadní rámový trojúhelník a vidlice verze SAVE PLUS jsou zkonstruovány tak, aby pracovaly společně jako systém, který udrží kola na vozovce ať je jezdec v sedle nebo stojí na pedálech. Sedlové vzpěry maj

Tabulka velikostí

O značce Cannondale